Luna'nın Bakış Açısı
Arabaya bindiğimizde hiç konuşmadan kuleye gidiyorduk. Kuleye gidince planım birkaç saat uyumaktı. Ondan sonra biraz atıştırıp sabaha kadar antrenman yapmaktı. Avengers yok diye kendimi boşlayamazdım.
Kuleye vardığımızda Peter'a "saat 10'a kadar uyanamasam beni uyandır." Dedim ve cevabını beklemeden odama ilerledim.
Odama girince ilk başta kısa bir duş almıştım. Sonra ilk defa siyahtan başka rank giyip pembe beyaz çizgili pijama takımımı giymiştim. Yatağıma girince şarkımı açıp kendimi uykunun kollarına bıraktım...
Peter'ın Bakış Açısı
"Saat 10'a kadar uyanamasam beni uyandır. " Dedi Luna. Ve cevap vermemi beklemeden gitti. Ben bu kızı hiç anlamıyordum. Bugün beni affetmiş miydi ki acaba ama pek affetmişe de benzemiyordu. Offf Luna off.
Dinlenme odasındaki koltuğa uzanıp telefonumu elime alıp May'i aradım. Birkaç saniye çaldıktan sonra açtı.
"Hı alo May ben birkaç gün kulede kalabilir miyim?" Dedim. İzin ver izin ver "Hayır Peter kafana göre takılamazsın. Hem neden kalacakmışsın?" Dedi May. Bir seferde izin verse ne olurdu yaa.
"Luna kulede tek Bay Stark bana emanet etti." Dedim ve aklıma gelen fikirle devam ettim. "Hem kız kulede tek mi kalsın. Ya başına birşey gelse ben Bay Stark'a ne diyeceğim." Dedim. Bu sefer izin vereceğine emindim.
May birkaç saniye düşündükten sonra "Tamam sen kazandın. Hem sen hani bu kızdan nefret ediyordun." Dedi May.
Luna hakkında duygularım karışıktı. Bir yanı çok tatlı ve narindi. Onun saçının teline zarar gelsin istemezdim. Bir yandan da çok inatçı ve hırslı bir yönü vardı. Bu yönü onu çok güçlü kılıyordu.
"Ben hiçbir zaman Luna'dan nefret etmedim May. Kendimi affettirmek için elimden gelen herşeyi yapacam." Dedim sözümün arkasındaydım. "Sevdiği birşeyi hediye edebilirsin mutlu olacağına eminim. Neyse Peter kendine ve Luna'ya ve kendine iyi bak. Görüşürüz" Dedi May. "Görüşürüz May." Dedim ve telefonu kapattım. Mesaj kutuma girdim.
Liz'den iki mesaj vardı. Birkaç gündür mesajlaşıyorduk. Ve iyi ilerliyorduk. Tabii ondan hoşlandığımı bilmiyordu.
Liz💟
Bu şımarık kızın yaptığını gördün mü?Resmen beni herkesin içinde küçük düşürdü.
Peter
Gördüm.Daha iyi misin?
Liz💟
Evet ama dizim mosmor olmuş.Sen ne yapıyorsun
Peter
Stark Stajına geldim.Liz💟
Bence o kızla fazla vakit geçirmeSeni de değiştirir
Peter
Ben kimse için kendimi değiştirmeyeceğime emin olabilirsin Liz
Liz💟
Her neyse bu konuyu kapatalımBir hafta sonra cuma günü doğum günü partim var seni orada görmek isterim.
Ben yanlış okumuyorsun değil mi Liz beni doğum günü partisine davet etmişti. Galiba bayılacam.
Peter
Orada olacağıma emin olabilirsin.
(💗)Lizle olan mesajlarımdan çıkıp Nedle olan mesajlarıma girdim.
Ağ Atıcı🕷
KankaaaaTekno Dahi💻
Kankaaaa?Ağ Atıcı🕷
Kanka Liz beni doğum günü partisine davet etti.Tekno Dahi💻
Bu harika bir haber dostumm.Ağ Atıcı🕷
Plan hazır partide ona açılacam.Tekno Dahi💻
Emin misin?Ağ Atıcı 🕷
Evet. Bu sefer bunu başaracam.Kanka benim birkaç işim var 🕷
Tekno Dahi💻
İyi Şanslar 🕷
(👍)
~~~Biliyorum bölüm çok kısa oldu ama diğer bölümü hemen yazacağım için sorun yok
İyi okumalar 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LUNA STARK
FanfictionTony Stark'ın Türk bir kadınla olan bir gecelik beraberliğin sonucusun annen sen beş yaşındayken kanser teşisi kondu o dönem seni babana vermek için Amerika'ya götürdü ama baban seni kapı dışarı etti annende sen altı yaşındayken öldü Amerika da bir...