Yeni Bölüm 🤩🥳🎉
~~~
İki Hafta Sonra
Luna'nın Bakış AçısıBu iki hafta normale göre sakin geçmişti.
Antrenmanlara başlamıştık ve benim canımı okuyorlardı. Okula ise geçen hafta hiç gitmemiştim. Bu hafta ise full gitmiştim. Bu arada okul ne sıkıcı şeymiş yaa ben daha eğlenceli zannedip özenirdim. Neyse konumuza dönelim.
Bu iki haftada da Peterla ne diyoloğum ne de antrenmanım olmuştu. Bir tanesine ben ikincisine o gelmemişti. Tabiki benim için hava hoştu.
Ateş gücünü artık kontrol edebiliyordum. Ve babamla beraber bana zırhımsı - kostüme de benzediği için öyle dedim- birşey tasarlıyorduk.
Okulda Mj ve Nedle takılıyorduk. Öğrendiğime göre Peter ve Ned küsmüştü. Ned'den barışmasını istemiştim ama o aklının başına gelmesi gerektiğini söylemişti. Ama ister istemez Peter'a üzülüyordum.
Mj ile artık aşırı derecede samimiydik. Bu arada Peter'ın hoşlandığı kız Liz ne zaman karşılaşsak bana kötü kötü bakıyordu. Bir daha öyle baksa Ne bakıyorsun deyip kavga çıkarma ihtimalim yüksekti.
"Hadi Luna daha hızlı hadi" Şuan nemi yapıyordum. Steve ve Natashayla günün ikinci antrenmanını yapıyorduk.
"Ben bir Steve Rogers değilim Steve. İstediğin kum torbasını patlatmamsa öyle bir-" Öyle birşey yapamam diyecekken son yumruğumdan sonra kum torbası patladı.
"Steve doğru söyle sen mi vurdun?" Diye sordum şüpheyle. "Luna ben burda otururken dört metre uzağımdaki kum torbasını patlatamam öyle bir gücüm yok malesef" Dedi sırıtarak.
Oha diyorum tek kelimeyle OHA ben nasıl başardım lan yapmayı. Birden yorulduğumu farkedince yere uzanıp soluklandım.
Steve bana mataramı uzatıp "Bu günlük bu kadar sabahleyin uyanık ol. Tekrar başından aşağı şu boşaltamayız." Dedi ve gülerek spor salonundan çıktı. "Aman ne komik" Dedim isyan ederek.
Ayağa kalkıp dinlenme odasına doğru ilerledim. Odaya gelince direk mutfağına ilerleyip bir tane kahve yaptım. Şu an bana iyi gelecek en iyi şey buydu.
Odaya girdiğimde babam birşeyle uğraşıyor. Wanda sıkıldığı için verdiğim kitaptan birini okuyor. Clint birşeyler atıştırıyordu.
"Hepinize iyi geceler ben kaçtım." Deyip odadan çıktım ve kendi odama girdim.
Ne kadar yorulmuşum yaa. Kahveyi su gibi hızlıca içip banyoya girdim. Duş aldıktan sonra üstümü değiştirip yatağa attım kendimi. Zaten kısa bir sonra uykuya dalmıştım.
...
Sabah uyandığımda üstümü değiştirip spor salonuna gittim. Gittiğimde biraz şaşırmıştım. Çünkü Kaptan ve Nat daha gelmemişti.
"Friday bizimkiler nerede" Diye sordum. "Dinlenme salonundalar Bayan Stark." Dedi Friday.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LUNA STARK
FanfictionTony Stark'ın Türk bir kadınla olan bir gecelik beraberliğin sonucusun annen sen beş yaşındayken kanser teşisi kondu o dönem seni babana vermek için Amerika'ya götürdü ama baban seni kapı dışarı etti annende sen altı yaşındayken öldü Amerika da bir...