Bölüm çok kısa haberiniz olsun.
~~~
Peter'ın bakış açısı
Dinlenme salonuna geldiğimde bir şeyler hissetmeye başladım. Neler oluyordu böyle. Etrafa baktığımda kimse yoktu ve öyle bir his değildi. "Neler oluyor" Dedim kendi kendime.
Bir an aklıma Luna takıldı. Luna.
Hemen koşmaya başladım. Yetişmem lazımdı. Luna kendine birşey yapacaktı.
Ben o kızı nasıl yalnız bırakırdım. Aptal Peter aptal.
Bir yandan koşarken bir yandan kendime kızıyordum.
Odaya geldiğimde koşarak banyoya gelmiştim. Luna aynanın karşısında gözlerini kapatmış başına silahı dayamıştı. Beni fark etmemişti.
İlahi Bakış Açısı
Luna'nın eli silahın tettiğine gelince "HAYIR" Diye bağırdı Peter, ve örümcek ağını silaha atıp silahın yönünü değiştirdi. Silah patladığında kurşun Peter'ın omzunu sıyırarak banyo kapısına geldi.
Luna gözünü açtığında ona engel olan kim diye baktı. Ama Peter'ın omzunu görünce hemen ona doğru koştu.
Luna'nın Bakış Açısı
Gözümü kapatıp hayatımı gözden geçirdim. Bok gibi bir hayatım olmuştu. Ve hiç tereddüt etmeden tetiği ateşleyeceğim anda kolumun birşey çekmesi yüzünden kurşun beynimi dağıtmamıştı.
Gözlerimi kızgınlıkla açıp kimin intihar etmeme engel olduğuna baktım ama Peter'ın yaralı omzunu görünce hemen ona doğru koştum.
Ben ne yapmıştım.
Kollarımı Peter'a dolayarak "Ü-üzgünüm Peter Çok üzgünüm. Ö-özür dilerim." Diyerek hızlıca konuştum. Peter da kollarını bana dolayarak "birşey olmadı. İyiyim, iyisin, iyiyiz" Dedi Peter. Kelimelerini dikkatli seçmeye çalışıyordu.
"A-ama omzun" Dedim bir yandan ağlarken bir yandan sesim titreyerek konuşmuştuk. "Birazdan sararız geçer tamam mı?" Dedi Peter sakince. Sadece başımı salladım.
Bir süre öyle durduktan sonra Peter'dan ilk ben ayrıldım.
"İyisin değil mi?" Diye sordı tereddütle. Başımı salladım. Ellerin göz yaşlarımı silmek için kalkınca benden önce davranıp göz yaşlarımı sildi.
"Biraz elini yüzünü yıkayalım ve aşağı inelim çizburgerler gelmek üzeredir." Dedi Peter. Zoraki bir şekilde gülümseyerek başımı salladım.
~~~
Bu bölüm aşırı kısa oldu üzgünüm ama aklıma bir fikir gelmiyor bide okul aşırı şekilde yoğun geçiyor yazmaya fırsatım olmuyor.
Hani 10. Sınıf lisenin Prime dönemiydi?
Neyses okuyanları öptümmmm😘
Görüşürükk
Bu arada yeni bölümü yazmaya başladım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LUNA STARK
Fiksi PenggemarTony Stark'ın Türk bir kadınla olan bir gecelik beraberliğin sonucusun annen sen beş yaşındayken kanser teşisi kondu o dönem seni babana vermek için Amerika'ya götürdü ama baban seni kapı dışarı etti annende sen altı yaşındayken öldü Amerika da bir...