Luna'nın Bakış Açısı
Her taraf karanlıktı. Bu de neydi şimdi. "Friday ışığı açar mısın?" Dedim. Ama ne ışık açıldı ne Friday konuştu. "Friday?" Ve yine cevap yoktu. Neler oluyordu. Elimde ateş topu yarattım. Ama sanki her yer uçsuz bucaksız karanlıktı.
"KİMSE VAR MI?" Ve cevap yoktu. "BABA?" "STEVE?" "NATASHA?" "CLİNT?" "PETER?" "Herkes nerede" Neler oluyordu. Ben neredeydim.
"HEY BU BİR ŞAKAYSA HİÇ KOMİK DEĞİL." Dedim.
Bir anda oldukça kalın bir ses konuştu. "Bu bir şaka değil Luna." Dedi. "SEN DE KİMSİN BABAM NEREDE." Dedim. Bir anda gülmeye başladı."Onları sen yok ettin. Evreni sen yok ettin." Dedi. Hayır öyle birşey olamazdı.
"YALAN SÖYLÜYORSUN!" Diye bağırdım. "Etrafına bak Luna. Araftasın. Hepsini yok ettin." Dedi.
Ne hayır bu olamazdı. Olamazdı. Ben hiç kimseye zarar vermek istememiştim. "Hayır yalan söylüyorsun yalan söylüyorsun." Dedikleri doğru olamazdı hayır.
Birden sinir bozucu şekilde kahkaha atmaya başladı. Bense kulaklarımı kapatmıştım. Gözümden süzülen yaşları umursamadan inkar ediyordum.
"YALAN SÖYLÜYORSUN. BEN KIMSEYE ZARAR VERMEDİM."
İlahi Bakış Açısı
Peter kuleye geldiğinde saat 11'e yaklaşıyordu. Galiba Luna uyanmamış diye geçirdi içinden ve Luna'nın odasına doğru yürümeye başladı.
Luna'nın odasına yaklaşıncs birden Luna'nın bağırma sesi gelmişti. Hemen Luna'nın odasına koştu.
Odadan hızla içeri girince Luna'nın yatağında uyurken ağlayarak bağırıyordu.
Peter hemen Luna'yı sarsarak uyandırmaya çalışıyordu. "Luna uyan kabus görüyorsun." Dedi Peter.
Luna birden uyanınca Peter'ı üstünden itip ateş topu attı. Peter afallamıştı. Kostümü üstünde olduğu için etki etmemişti. Ama kostüm olmasaydı ölebilirdi.
Luna karşısındakinin Peter olduğunu farkedince hemen sarıldı. "Özür dilerim ben kimseye zarar vermek istemedim özür dilerim Peter." Ağlayarak konuşuyordu Luna.
Peter kızın halini görünce ona sıkıca sarıldı. "Korkma Luna ben burdayım. Hiç kimseye birşey olmadı sadece kabustu." Dedi yatıştırıcı ve sakin sesiyle.
Bir süre öyle kalmalarından sonra ilk ayrılan Luna oldu.
"Daha iyi misin?" Diye sordu Peter. Luna başını salladı ve gözyaşlarını sildi.
Luna'nın Bakış Açısı
Gözümü açtığımda karşımdaki kişiyi itip ateş topu attım. Karşımdaki kişinin kostümlü halde Peter olduğunu görünce hemen ona sarıldım.
"Özür dilerim ben kimseye zarar vermek istemedim özür dilerim Peter." Dedim ağlayarak. Kimseye zarar vermemiştim. Peter iyiydi. Babamlar görevdeydi. Herkes iyiydi.
"Korkma Luna ben buradayım. Hiç kimseye birşey olmadı. Sadece kabustu." Dedi yatıştırıcı sesiyle Peter.
Bir süre sarılı kaldık. Biraz rahatlamıştım. İlk ayrılan ben oldum.
Peter "daha iyi misin?" Diye sordu. Cevap olarak başımı salladım. İyi miydim bilmiyordum.
Aramızdaki sessizliği bölen şey karnımın guruldaması oldu. Peter "birşeyler yemek ister misin?" Diye sordu. Zor da olsa konuşabilmiştim. "Ç-çizburger" Dedim. Uykumda bağırdığımdan dolayı boğazım ağrıyordu.
"Tamam ben Çizburger sipariş edeyim. Yerken izlemek içinde bir film seçecem. Sende elini yüzünü yıkayıp kendine gelince gelirsin anlaştık mı?" Dedi Peter. Onada başımı salladım.
Üşütmüş olabilir miydim acaba şuan çok üşüyordum. Ve boğazım fazlasıyla ağrıyordu.
Peter odadan çıkmadan önce Peter'a "P-Peter ateşine bakar mısın?" Dedim.
Peter gelip elini anlıma koydu. Birkaç saniye bekledikten sonra kaşları çatıldı. "Luna yanıyorsun hastaneye gitmemiz lazım." Peter biraz panik yapmıştı. Ama hastaneye gitmek istemiyordum.
"Pet sen birşeyler hazırla ben üstümü değiştiririm banyo yaparım. Eğer kötüysem hastaneye gideriz tamam mı? " Dedim Peter sadece başını salladı ve oradan çıktı.
Ben evreni yok etmiştim bu bir işaretti. Benim yaşamamam lazımdı ben bütün evren için bir tehtiddim.
Çekmecemden bir kağıt kalem ve silah alıp banyoya girdim.
Veda notumu yazınca lavabonun üstüne koydum. Ölmekten hiçbir zaman korkmamıştım. Silahı kafama dayayıp son bir kez hayatımı gözden geçirdim. Ve bu sefer herşeyin bittiği noktadaydım. Son bir kez aynaya bakıp gözlerimi kapattım. Ve tetiği çektim...
~~~
Bu kitap her zaman benim ruh halıme göre şekillendi böyle olsun istememiştim herkesten çok özür dilerim ama sonum Luna gibi olmasa iyi...
İyiki varsınız
Bu arada final değil haberiniz olsun öptümm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LUNA STARK
Fiksi PenggemarTony Stark'ın Türk bir kadınla olan bir gecelik beraberliğin sonucusun annen sen beş yaşındayken kanser teşisi kondu o dönem seni babana vermek için Amerika'ya götürdü ama baban seni kapı dışarı etti annende sen altı yaşındayken öldü Amerika da bir...