Part 1

76 10 2
                                    

(po e publikoj perseri dhe do mundohem te hedh pjes sa me shpesh)

-Ares,erdhee-i foli Adora kur pa ate te hynte brenda ne vil,jetonin ne nje vil per shkak se prinderit e tyre kishin nje shoqeri shum te ngusht.

-Erdha,mi rubia(biondja ime)-i tha ai teksa e perqafoi.

E pa nga koka te kembet,dhe nuk i pelqeu ate çfar ajo kishte veshur sepse ishte nje veshje shum e shkurter dhe ndjeu veten pak te eksituar.

-Çfar esht kjo veshje Ador-e shikoi serioz ai.

-Pse çfar ka,jam keq?-e pyeti ajo

-Je veshur shum shkurt-i tha ai

-Sot do vij Leon-i tha ajo e entuziasmuar.

(Leon ishte shoku i saj i ngusht por qe ai jetonte ne Angli dhe vinte ndonjeher ne franc tek Adora per pushime.)

Atij si pelqeu ai entuziasem qe ajo tregoi.

-Ai shoku jot pederast-rrotulloi syt ai

-Ai nuk esht pederast,esht simpatik-i tha e revoltuar Adora sepse nuk i pelqente qe Ares e shante gjithmon ate.

-Po po,ngelt simpatiku tek ai,hap syt perreth shpirto-i tha me ironi ai

-I kam hapur dhe perreth por asnji nuk krahasohet me te-i tha me nerva Ador.

-Hahahaha,mos po me krahason gje me ate tipin mua ??-e pyeti Ares

-Un nuk thash ket,por nese ti e more personale,mbaje,nuk me intereson-i tha duke qeshur ajo.

-Pra un qenkam me i mir he-i tha ai duke ju afruar.

-Mos po flirton gje me mua ti cop muti-ju drejtua ajo.

-Hahahaha,un te flirtoj me ty,nuk i afrohesh tipit tim shpirt- i shkeli syrin ai dhe u nis drejt shkallve per te shkuar ne dhomen e tij,e urrente veten per ato fjal sepse ajo ishte femra me perfekte per te,por nuk mund tja thonte.

-Normal qe nuk jam,tipi jot jan ata kurvat qe i qi per 1 nat dhe i le aty- i tha duke shfryer ajo.

-Ata vet e kerkojn shpirt,sesht faji im qe vdesin mbas ktij timit,-u krekos me veten ai.

-Aman,se kuptoj çfar pelqejn tek ti- i tha ajo dhe ai vetem qeshi.

-Do doja te ta tregoja se çfar pelqejn-foli neperdhemb ai qe ajo mos ta ndegjonte.

-Me therrit pak Samanten- i tha ai.
Samanta ishte sherbetorja qe ai shfrynte dufin e tij dhe enderronte te ishte Adora ne vendin e saj.



Trokiti dera-Hyr- tha ai dhe aty u fut
Samanta.

-Me kishit kerkuar zoteri- i tha Samanta e vetkenaqur dhe shkoi drejt tij duke tundur te pasmet.

-Shtrihu permbys- e urdheroi ai dhe ajo ashtu beri.

Nuk priti miratimin e saj per te hyr brenda saj por u fut me gjith forcen e mundshme duke ber te renkonte nga dhimbja kte te fundit.

Nuk i interesonte shum,tek e fundit ajo ket donte,te pallohej dhe te merte para ne fund.

Me shum e bente qe Adora te ndegjonte renkimet e Samantes,ose per te hequr nervat qe i ishin mbledhur.

-Zoterii...ngaa...ngadalso pak..te lutemm-i tha gati ne te qar Samanta.

Por Ares nuk e kishte mendjen aty fare dhe nuk i interesonte shum dhimbja qe mund te ndjente Samanta.


-Ufff,idioti mutit,po e ben nga inati te ndegjoj un renkimet e asaj kurves-po fliste me inat me veten Adora,dhe vendosi te dilte me mir jasht se te ndegjonte ate,kur doli perplasi deren aq fort sa u ndegjua tek Ares,ku ky i fundit ndaloi dhe doli prej saj.


-Largohu tani- i tha duke e injoruar.

-Por zoteri,ne sa filluam-u ankua ajo.

-Te thash Largohuuuu-i bertiti ai me syt e errur nga inati.

Ajo u tremb,dhe doli me te shpejt nga dhoma.

Ares u nis per te ber nje dush,i duhej pak qetsim nga nervat dhe stresi qe kishte.


Adora u fut brenda ne vil dhe pa Samanten tek zbriste nga shkallet duke rregullur floket dhe rrobat qe kishte veshur.

-Mbaruat pun kurv e dashur-i tha me injorim Adora.

-Po mbaruam-i tha duke u mburrur Samanta sepse e dinte mir qe Ares dashuronte Adoren,e kishte degjuar tek renkonte emr e saj teksa po e benin bashk,dhe ksaj te fundit i vinte shum inati por nuk kishte çfar te bente.

-Mir ik qihu me naj tjeter tashi mu hiq sysh-e injoroi Adora.

-Do doja te ishte ne vendim tim apo jo,sepse ai me don mua dhe jo ty-i foli duke u krekosur Samanta.

-Hahahahahha,per çfar do doja te isha ne vendin tend moj,tek e fundit ai veç per tet qir te ka-i tha Adora teksa e preku leht te krahu,dhe u nis per tek dhoma e tij.


-Aress...-hyri ne dhomen e tij pa trokitur ku ky i fundit sapo kishte dal nga dushi dhe shyqyr kishte veshur tuta te shkurtera por qe ishte pa bluze.

-Upsss me fal,-u kthye me shpin duke mbyllur syt Adora dhe ai qeshi lehtshem.

-Hapi syt mi sol (dielli im)-i tha ai mbasi veshi bluzen.

-Khmm,desha te thoja a mund te shkojm te marim Leon tek aeroporti-e pyeti ajo.

-Shkojm shkojm-i tha ne mospelqim ai.

Dhe dolen nga dhoma per te shkuar drejt makines.

-Vendos rripin e sigurimit Ador-i tha ai.
Dhe ajo ashtu beri.

Po ndjente pak siklet kur shikonte kofshat e saja te dala nga ai fundi i shkurter qe kishte veshur.

Po lutej mos ti ngrefej sepse kishte veshur tuta dhe do u dallonte mjaft mir.


-Ador-e therriti ai

-Ke te dashur ti ose ndonje qe te pelqen- e pyeti,do e urrente veten per ket pytje qe beri nese ajo do i thonte qe kishte.

-Jo,nuk kam as te dashur as ndonje qe pelqej-u pergjith Ador

-Po ti-e pyeti ajo.

-Te dashur nuk kam,por kam dike qe pelqej,thjesht nuk po mundem tja them.

Ajo nuk e kuptoi veten pse u ndie pak keq kur ai i tha ashtu.

-Khm khm,mendoj qe duhet tja thuash-i tha ajo me nje fytyr neutrale.

-Me duhet ta mbroj,smund ta rrezikoj-i tha ai.

-Ateher nuk di çfar te them-i tha ajo.


Po prisnin Leon te dilte,kur sapo doli Ador vrapoi drejt tij duke e perqafuar,te njejten gje beri dhe Leon madje duke i vendosur duart ne bel.

Kur Ares pa ku ai kishte vendosur duart,ishte gati te shkonte drejt tij e tja thyente ato duar,por u mundua ta mbante veten edhe pse shikimi i tij i eger tregonte cdo gje.

-Kujt ja ve ato duar ky kopili mutit-po fliste me veten ai duke shtrenguar dhembet e shikonte drejt tyre.

-Do te te vras ndonje dit mor Leon pederasti-beri duart grusht dhe gjuajti siper makines.

Kur pa ata te dy teksa afroheshin dhe pa Leon qe po i prekte floket asaj aty nuk duroi dot vetem ai mund tja prekte floket ashtu dhe shkoi me hapa te shpejt drejt tyre....

Love PainWhere stories live. Discover now