Part 3

77 8 4
                                    

-Aresss-bertiti Elio duke vrapuar drejt tij.

-Jam mir-i tha ai duke u kollitur.

-Jan te gjith tanet mir-pyeti Ares per njerzit e tij.

-Po fal zotit jemi te gjith mir,vetem se-nguroi ti tregonte Elio.

-Vetem se çfar Elio,fol-i tha Ares.

-Vetem se Vladimir ja doli te arratisej prej nesh,nuk e di se si apo kur por kerkuam dhe nuk esht ne asnje vend-i tregoi ai.

-Birrrr bushtreee-hungeriu me nerva Ares.

-Kthehemi ne shtepi-dha urdher ai.

*********

-Mos ka ndodhur ndonje gje-pyeti Adora Leonin ne ankth,e ndjente se kishte ndodhur diqka.

-Nuk ka ndodhur asgje,mos u shqetso-u mundua ta qetsonte Leoni.

Por asaj ja ndjente zemra qe kishte ndodhur diqka,as vet nuk e kuptonte pse ndihej ashtu,kishte shum pikpytje ne mendjen e saj.

***********

Sapo kishin mberritur ne vil,Elio po ndihmonte Ares te zbriste nga makina per shkak te disa plagve qe kishte mar,Adora i pa nga dritarja dhe vrapoi per tek ai.

-Aress-bertiti ajo teksa zbriste shkallet jasht viles dhe shkoi ta perqafonte por u step nga renkimet qe ai beri kur ajo e perqafoi,aty e kuptoj qe mund te ishte lenduar.

-Ares,je mir -e pyeti ajo me syt qe kishin nisur ti lotonin.

-Jam mir mi sol -i tha ai dhe vuri doren ne faqet e saj qe ti fshinte lotet dhe e mori ne perqafim.

-Eja ne dhom duhet te mjekohesh-e drejtoi per tek dhoma e tij.

-Nese me mjekon ti po-i tha ai dhe ajo buzeqeshi leht.

U nisen per tek dhoma e tij,e shtriu ne shtrat dhe shkoi te kerkonte kutin e ndihmes se shpejt.

-I gjeta-tha ajo duke i treguar kutin dhe u ul ne shtrat ta mjekonte.

-Eja me afer mi sol -i tha ai kur pa ate te mbante pak distancen por ajo nuk levizi vendit.

U detyrua ta kapte per beli dhe ta ulte ne prehrin e tij,ku ajo u çudit dhe u skuq nga ky veprim,ndjeu fluturat ne bark kur ai e preku ne bel,pyeti veten ne mendime,pse kaq shum emocione vetem nga prekja e tij,por i anashkaloi kto mendime dhe nisi te mjekonte ate.

-Çfar po mendoje-e pyeti ai duke i ven disa flok pas veshit dhe ajo ngriti koken e pa drejt ne sy,gjithmon i kishte adhuruar syt e tij por tani i kishte me afer se cdo her tjeter,ndjente veten te binte thell ne ato sy.

-Asgje-u pergjith that ajo,dhe ai i vuri duart ne bel e ajo ndjeu mikun e tij nga posht te ngritur tashme,u skuq me shum se ndonjeher tjeter,kurr nuk kishte hasur ne kshu momentesh me Ares.

-Un po iki-i tha ajo pasi kishte fashuar plaget e tij dhe u ngrit per te ikur por ai e terhoqi afer vetes dhe ishin aq afer sa ndjenin frymarrjen e njeri tjetrit.

-Faleminderit mi sol-i tha ai dhe e puthi leht ne qaf.

Ajo ndjeu mornicat ti pushtonin gjith trupin e saj nga ajo puthje,dhe iku me te shpejt  ne dhomen e saj,ky gjest e beri te qeshte leht Ares-in.

Hyri ne dhomen e saj dhe u mbeshtes mbas dere,nuk e kuptonte pse por zemra po i dilte nga kraharori.

-Çfar po ndodh me ne-pyeti veten por me shum u çudit nga fjala "ne".

Kur kishte filluar te egzisonte fjala "ne" ata gjithmon kan pasur nje shoqeri shum te ngusht po asnjeher me shum se aq,pavarisht qe ne mosh me te vogel Adora kishte pasur nje fiksim me Ares por e zhduku ate kur ai filloi te dilte me çdo vajz te mundshme.

-Ador,eja ne vete neser ke ndeshje-po i fliste vetes pasi neser kishte nje ndeshje te rendsishme boksi,nuk i kishte pelqyer ndonjeher boksi por ishte dashur te mesohej me te pasi qe kjo ishte endrra qe babai i saj deshironte te kishte nese do ishte djal,ahh sikur ai ta donte qoft nje her te vetme per ate çfar ajo ishte por gjithmon ai ishte munduar ta ndryshonte,dhe pse Adora nuk i vinte faj.

E donte shum baban e saj dhe pse ai sillej shum ftoht me te,dhe pse ai nuk i kishte treguar qoft nje her te vetme dashurin qe nje baba duhej te tregonte ndaj vajzes se tij apo kujdesin.

Prandaj e donte shum Ares-in sepse ate e kishte pasur gjithmon krah per cdo gje,ishte sjell me te si nje vella si nje baba si nje shok,e kishte keshilluar per cdo gje,kur mamaja i kishte vdekur Ares i ishte gjendur pran ne cdo moment madje kishte fjetur me te duke i fshir lotet asaj cdo nat.

Shkoi ne banjo lau fytyren dhe dhembet,veshi pizhamet dhe u shtri per te fjetur sepse neser kishte ate dreq ndeshje,dhe e zuri gjumi shpejt nga lodhja.

**********

U zgjua ne oren 8 te mengjesit,shkoi ne banjo dhe mbaroi punet personale pastaj u vesh dhe u nis per te ngren mengjesin.

Nje an e saj shpresonte qe Ares tmos ishte aty ndersa ana tjeter deshironte qe ai te ishte aty per ti shikuar serish syt e saj,zbriti posht dhe pa qe ai ishte pikerisht aty,brenda vetes u gezua shum por nuk e shfaqi vazhdoj te sillej sikur asgje skishte ndodhur mbrem.

-Mirmengjes Ares-i tha ajo duke i buzqeshur leht.

-Mirmemgjes Ador-i tha ai serioz duke mos e shikur ne sy,ajo u habit pak nga ai mos interesim por nuk e dha veten,u ul te hante ne qetsi.

-Ke ndeshjen sot apo jo-e pyeti ai dhe ajo pohoi me kok.

-Ke kujdes,kam besim tek ti e di qe do fitosh-i tha ai me nje buzqeshje te ngroht qe asaj i shkriu shpirtin.

-Faleminderit Ares-i tha ajo duke i buzqeshur,i duheshin fjalet e tij,ishte i vetmi qe e motivonte ne prag te cdo ndeshje,sepse babai i saj ishte gjat gjith koh ne udhetime pun bashk me babain e tij,motrat i kishte te martuar dhe shiheshin rrall pasi te treja jetonin ne shtete te tjera.

Mbaroi mengjesin dhe u nis per tek vendi ku zhvillohej ndeshja e boksit normal e shoqeruar nga Ares...

Love PainWhere stories live. Discover now