Në mbrëmjen e tensionuar të darkës familjare, Aresi dhe Adora ishin të vendosur ta ndanin të vërtetën me babanë e Adorës, Nickolas, Ela dhe Elion. Aresora ishte fëmija i tij, dhe ishte koha për ta bërë të qartë atë.
Pasi u mblodhën të gjithë në tryezën e darkës, Adora e filloi bisedën. "Babi, ka një gjë të rëndësishme që duam t'ju themi," tha ajo, zëri i saj duke trembur, por me vendosmëri.
Babai i saj e shikoi me shqetësim. "Çfarë është? Pse dukesh kaq e shqetësuar?"
Aresi e ndjeu frymëmarrjen e tij të ngushtë, por u përpoq të ishte i fortë. "Aresora është vajza ime," tha ai, duke u drejtuar për herë të parë me guxim. "Adora dhe unë e kemi pasur diçka përpara se të martohej me Nickun."
Një heshtje e rëndë mbizotëroi në tryezë. Babai i Adorës e shikoi me dyshim. "Çfarë po thua? Kjo është e pabesueshme!" Ai nguli sytë te Adora, duke kërkuar një shpjegim.
Adora e mori frymën thellë. "E vërteta është se unë kam qenë me Aresin para se të martohesha me Nickun. Nuk kam mundur të flas për të, por Aresora është e tij."
Një tension i madh mbizotëronte në dhomë. Nicku, i cili kishte dëgjuar në heshtje, u ngrit menjëherë. "Adora, si mund ta kesh fshehur këtë nga unë? Më ke tradhtuar!" Zëri i tij ishte i mbushur me dhimbje dhe zemërim.
"Unë nuk e dija, Nick," iu përgjigj ajo me zë të ulët. "Kjo ndodhi para se të ishim bashkë."
Babai i Adorës, duke e parë situatën që po shkonte drejt kaosit, u ngrit nga vendi. "Kjo është e papranueshme!" Ai e shikoi Aresin me zemërim të thellë. "Ti ke shkatërruar jetën e vajzës sime dhe tani ke guximin të kërkosh të jesh pjesë e saj? Nuk do të lejoj që ajo të rritet me një njeri si ty!"
Aresi u përpoq të mbante qetësinë. "Nuk kam ardhur këtu për të krijuar probleme. Dua vetëm të jem një baba për Aresorën."
"Ti nuk ke vend këtu! Je vetëm një tradhtar!" babai i Adorës e thirri me një zë të ashpër. "Do të ikësh nga kjo familje dhe do të nxirresh nga grupi ynë! Do të heq çdo lidhje që ke me ne dhe do të nxirresh nga çdo aksion që ke!"
Tensioni arriti kulmin. Aresi e ndjeu zemrën të thyhej, por përballë asaj situate, diçka brenda tij u ndez. "Kurr nuk kam dashur te jem pjes e grupit tuaj dhe ti e di shum mir,do iki.Nuk do të lejoj që ti të vendosësh mbi jetën time, as mbi jetën e vajzës sime," tha ai me një zë të fortë. "Unë do ta marr Adorën dhe Aresorën dhe do të largohesha nga këtu."
Adora, e ngjitur me emocionet e saj, e shikoi Aresin me sy plot habi. "Ares, por..."
"Jo, Adora, është koha të veprojmë," e ndërpreu ai. "Nuk mund ta lejojmë këtë. Aresora ka nevojë për ne si familje."
Në atë moment, Ares e zgjati dorën dhe e mori Adorën për dore. "Hajde," tha ai, duke shikuar drejt vajzës së tyre. "Ne jemi një familje, dhe do të qëndrojmë së bashku."
Adora e ndoqi, duke marrë Aresorën në krahë. Babai i saj u ngrit me zemërim. "Nuk e lejoj këtë! Kjo është një vendim i gabuar!"
Por Aresi ishte i vendosur. "Unë e kam marr vendimin tim. Nuk do të heq dorë nga familja ime." Ai e zgjati dorën për të marrë Aresorën nga duart e Adorës dhe u drejtua për të dalë.
"Ti je një tradhtar, Ares!" tha babai i Adorës me urrejtje. "Do të paguash për këtë!"
"Çdo sakrificë për Aresorën dhe Adorën është e vlefshme," iu përgjigj Aresi, ndërsa hapi derën dhe doli nga shtëpia, duke e çuar Adorën dhe Aresorën me vete.
Në errësirën e natës, Aresi e ndjeu lehtësimin e parë të lirisë. Kishin lënë pas një jetë plot tension, por ishin bashkë si një familje, dhe kjo ishte gjithçka që kishte rëndësi. Tani, ata do të fillonin një kapitull të ri, pavarësisht sfidave që i priste përpara.
Aresi e çoi Adorën dhe Aresorën në një vend të sigurt, një apartament të vogël që kishte marrë me qira disa muaj më parë. Ishte një hapësirë e thjeshtë, por kishte gjithçka që u nevojitej për të nisur një jetë të re së bashku. Ajo qëndronte e fshehur, larg syve të njerëzve të grupit, dhe Aresi e dinte se duhet të ishin të kujdesshëm.
Ndërsa arritën brenda, Adora u ul në divan me Aresorën në krahë, e cila po flinte qetësisht. "Aresi," tha ajo me një zë të ëmbël, por të brishtë, "a mendon se kemi bërë gjënë e duhur? Babai im... ai do të bëjë gjithçka për të na ndaluar."
Aresi i shikoi sytë e saj dhe ndjeu dhimbjen e saj. "E di që situata është e vështirë," iu përgjigj ai. "Por nuk mund të qëndronim më atje. Aresora ka nevojë për ne, për një jetë pa frikë dhe pa dhunë. Kjo është një mundësi për të nisur nga e para."
Adora e shikoi Aresorën me dashuri. "Ajo është e vogël, dhe ndoshta nuk e kupton, por unë e di që po e lëmë pas një jetë që duhej të ishte ndryshe. Nuk është e drejtë për të."
"Ajo do të ketë një jetë më të mirë me ne," e inkurajoi Aresi, duke i dhënë dorën Adorës. "Ne do të jemi prindër të mirë për të. Duhet të besosh se kjo është e mundur."
Pas disa ditësh tensioni filloi të ulej, por frika për reagimin e babait të Adorës ende rëndonte mbi ta. Ishin të vetëdijshëm se ai do të ishte në gjurmët e tyre dhe se do të bënte çdo përpjekje për t'i rikthyer ata në jetën e vjetër. Aresi dhe Adora kishin filluar të rregullonin gjërat e nevojshme për Aresorën, të përgatitnin ushqim dhe të krijonin një rutinë.
Aresi kishte dalë për të blerë disa ushqime për darkën që kishin planifikuar me familjen. Adora, e cila po e mbante Aresorën në duar, ndihmonte me përgatitjet në shtëpi. Një ndjenjë qetësie mbizotëronte ndërsa ato po kalonin momentet e përditshme së bashku.
Papritmas, dera u hap me forcë. Nickolas, me një shikim të vendosur në fytyrë, hyri brenda. "Ku është ajo?" pyeti ai me një zë të ulët, duke kërkuar Aresorën.
Adora, e shokuar, u ngrit. "Çfarë po bën këtu, Nick? Aresi është jashtë!"
"E di, por nuk kam ardhur për të biseduar," tha ai, duke iu afruar me vendosmëri. "Ajo është vajza ime."
"Ajo nuk është vajza jote!" e kundërshtoi Adora, duke e shtrirë dorën për ta ndaluar. "Ti je burri im, por Aresora është vajza e Aresit dhe e imja. Nuk do ta marrësh!"
Nickolas e shikoi me një shikim të çmendur dhe, pa paralajmërim, e shtyu me forcë. Adora ra përtokë, duke humbur ndjenjat për një moment. Në atë çast, ai u drejtua drejt Aresorës, e cila po flinte në krevatin e saj të vogël.
"Jo!" bertiti Adora, duke u ngritur me vështirësi dhe duke u përpjekur ta ndalonte.
Nickolas doli me Aresorën në krahë, duke e lënë Adorën të tronditur dhe të shkatërruar. Ajo kishte humbur vajzën e saj, dhe çdo gjë dukej se po shkatërrohej rreth saj.
Pikërisht në atë moment, Aresi kthehet nga dyqani, duke mbajtur disa qese ushqimesh.Ai ndalon kur sheh derën e hapur dhe Adorën duke qarë. "Adora! Çfarë ndodhi?" thirri ai, duke u ngjitur brenda.
Kur hyri në dhomë, shikoi qe Aresora nuk ndodhej aty dhe nje ndjenj frike e pushtoi te terin dhe lutej qe tmos kishte ndodhur ajo qe ai mendonte.
Aresi u afrua te Adora, duke e parë të shokuar dhe të shqetësuar. "Çfarë ndodhi? Ku është Aresora?"
"Nick e mori... Ai e rrembeu!" tha ajo, duke qarë.
Dhe në atë moment, një ndjenjë e papërmbajtshme zemërimi e pushtoi Aresin. "Nuk do ta lërë të shkojë!" thirri ai, duke u nisur jashtë për ta ndjekur. E dinte se duhej të vepronte shpejt, sepse nuk mund të lejonte që Aresora të qëndronte në duar të gabuara.
"Shpirt thirr ne telefon qe te vij Ela te rrij me ty,te premtoi qe do e sjell vajzen ton"
i tha ai duke e puthur ne ball dhe u largua.I premtoi Adores qe do e kthente vajzen e tyre,shkoi me vrap drejt makines dhe u nis i vendosur ta rikthente vajzën e tij me çdo kusht.
YOU ARE READING
Love Pain
Romance-Aress-klithi Adora kur shikoi Ares te hapte me inat deren e dhomes se saj ku kjo e fundit ishte duke nderruar bluze. -Si guxon te hysh ashtu idiot-i bertiti Adora nderkoh mori bluzen per tu mbuluar. -Ti si guxon te dalesh me te-i bertiti me nerva A...