Kishin mberritur ne vendin ku zhvillohej ndeshja e boksit,Ares u fut ne dhomen ku ndodhej Adora e cila po lidhte kyçet me fasho.
-Ares-i buzqeshi ajo kur e shikoi te hapte deren.
-Mi sol,ke kujdes te lutem,mundohu ti shmangesh goditjet e saj-i foli ai ne merak per te.
-Mos u shqetso Ares,do jem mir,nuk mund tme lendoi ajo me shum sec jam lenduar nga jeta-i buzqeshi trisht Adora dhe Ares e mbertheu ne nje perqafim kockethyes.
-Ares,me thyve brinjet ti para se tmi thyej ajo-qeshi Adora.
-Hahahhaa me fal,nese ajo te thyen brinjet do futem un ne ring per tja thy turinjt asaj-i tha Ares.
-Ti je manjak perzotin-i tha Adora.
-Manjak mbas teje mi sol-i tha ai dhe e puthi leht ne faqe,ajo u skuq nga fjalet e tij.
-Manjak mbas kurvave doje te thoje se mbas meje jo-i foli ajo.
-Hec atje hec leji kurvat e mija-i tha ai duke qeshur.
-Dije qe çfardo qe te ndodhi do jem gjithmon krenar me ty-i tha Ares duke e puthur ne ball.
-Faleminderit Ares,vertet do te thot shum per mua mbeshtetja jote-i tha ajo dhe e perqafoi.
*****
Kishin kaluar rreth gjysem ore qe Ador po ndeshej me kundershtaten e saj,dukej qe te dyja po rezistonin shum dhe e deshironin te dyja fitoren.
-Jepi Ador-bertiti Ares dhe ajo sapo ndegjoi zerin e tij buzqeshi dhe i gjuajti kundershtares ne nofull duke ber qe ajo te binte ne tok dhe Ador te fitonte ndeshjen.
-Dhe fituesja esht Adora Rosi-u ndegjua komentatori dhe te gjith brohoriten duke perplasur duart.
-Ket fitore ja dedikoi personit me te veçant te jetes time,qe me ka mbeshtetur ne cdo moment te jetes qe nga femijria dhe deri tani,pa ate nuk do isha asgje madje nuk do isha as ketu sot pra per ty Ares-u ndegjua Adora teksa bertiste nga ringu dhe ftoi Ares per tshkuar tek ajo.
Ai ishte emocionuar dhe ndjehej me shum se kurr krenare per te voglen e tij,fshiu ato lot qe i ishin mbledhur ne syt e tij dhe u nis per te shkuar tek ajo,u fut brenda ne ring dhe e perqafoi fort.
-Jam shum krenar per ty-i tha ai dhe syt e saj u mbushen me lot por nuk e dha veten.
*******
Kishin mberritur ne shtepi dhe po shikonin nje dokumentar kur papritur hapet dera furishem dhe te gjith djemt nxjerrin armet.
-Hellloooo motherrfuckerrr-bertiti Ela teksa u fut brenda
-Keni kapur kriminelen me tfort mrpsh qe keni ngrejt armet te gjith-foli perseri ajo.
-Po ti moj budalle si futesh ashtu,si me hy serbt-i tha Ares.
-Tlutem shum tashi,ardhja ime esht madheshtore-u krenua me veten e saj Ela duke qeshur dhe Ador shkoi e perqafoi.
-Me ke munguar shum-i tha Ador teksa e perqafonte.
-Edhe ju mua-i tha Ela.
-Po un a te kam munguar-e pyeti Elio me nje vetull te ngritur.
-Perpos teje sigurisht-i Ela serioze.
-As mua per ty-i tha Elio.
-E kujt i plasi-i foli perseri Ela dhe shkoi te perqafonte Ares.
-Ulu icik jqj se mduket sikur pot perqafoj qy nga kati i 3 i ksaj vile-u ankua Ela.
-Nuk ka faj ai qe je xhuxhe ti-foli perseri Elio.
-Pusho ti re zhapik halje-i bertit Ela.
-Pusho ti harxhuc kanalesh-foli perseri Elio.
-Elio te fus aty nga ke dal rri urt-i tha Ela.
-Kam nje deshir tjeter ku mund tme fusesh po nejse-foli ai.
-Ohuuu pushoni ju te dy-bertiti Ador.
-Eja me mua El-e terhoqi per dore Ador drejt dhomes se saj.
******
-Sa e mir ishte bo mer burr-tha Elio drejt Ares.
-Ehemm-reagoi Ares.
-Deri kur Ares,deri kur do i duam nga larg pa mundur ti kemi afer ti ndjejm ti puthim-e pyeti ai.
-Dhe pak vlla,me beso qe un do isha i pari tani qe do shkoja ne dhom te Adora dhe do e beja timen por nuk mundem vlla,duhet te presim-i tregoi ai.
-Nuk po mundem me vlla,dua qe ajo te jet e imja,u lodha duke mos mundur per tja then dhe duke pritur per at dit qe ta kem timen-foli Elio dhe Ares thjesht uli koken,e kuptonte shum mir.
Epo te duash dike dhe tmos tja thuash vertet dhemb,te mos kesh mundsin ta ndjesh ta puthesh por vetem ta admirosh nga larg,te lutesh cdo dit qe ai/ajo tmos ket dike pran qe ta puthi ne vend teje,dhimbja dhe durimi jan pjes e dashuris,cdo kush mund te ndjej dhimbje por jo cdo kush mund te duroj,jan te rrall ata qe durojn dhe ne momente kur sheh dashurin e jetes tende me dike tjeter,duron sepse nuk ka asgje ne dor per te ndryshuar ose te presesh,jo cdo kush e pret personin qe do as atyre nuk ju vej faj sepse dikur shpirti i njeriut lodhet dhe heq dor,heq dor nga pritja por jo se dashuruari ate.
Mundohen ta harrojn ate person neper persona te tjer por vall a harrohet ai/ajo qe zemra ta don,a harrohet ndjenja qe te fal ai person,po perqafimet po puthjet,nuk harrohet,asgje nuk harrohet thjesht lere,mos e kerko neper persona te tjer sepse nuk do gjesh si ai person,mbase do gjesh me te mir por jo pikerisht ate ne te cilin ti u dashurove ne te cilin re brenda vetem nga syt e tij,nga e qeshura e tij dhe nga cdo gje qe rrethonte ate,nese do jemi te shkruar per njeri tjetrin do jemi bashk por nese nuk jemi,edhe sikur toka me qiellin te bashkohen ne dy jo,do zhdukemi nga jeta e njeri tjetrit mbase do jet e leht per ty mbase do jet e rend ose e rend vetem per njerin sepse tjetri mund ta mbushi me tjer mungesen tate sepse nuk te ka dashur ndonjeher por ti a do mundesh ta mbushesh me te tjer prezencen e tij,a do mund te duash dike tjeter ne vend te tij,mbase po mbase do vij dikush qe me tvertet do tet dashuroj,por ti gjithmon do e kujtosh ate qe nuk te deshi asnjeher por te dha aq shum emocione sa qe mendon se dikush tjeter nuk mund ti japi,ehh ai tjetri ti jep por te verteta,ama ne nuk i duam ato te vertetat se sduam te humbim emocionet qe na dha dikur ai duke genjyer....
YOU ARE READING
Love Pain
Romance-Aress-klithi Adora kur shikoi Ares te hapte me inat deren e dhomes se saj ku kjo e fundit ishte duke nderruar bluze. -Si guxon te hysh ashtu idiot-i bertiti Adora nderkoh mori bluzen per tu mbuluar. -Ti si guxon te dalesh me te-i bertiti me nerva A...