Një shpresë e re fillon të lindë për Aresin dhe Adorën. Pas muajsh të pafund të kërkimit dhe ndjenjës së pashpresë, një burim i ri informacioni i afrohet Aresit me disa të dhëna të rëndësishme për vendndodhjen e mundshme të Nickolasit dhe Aresorës. Kjo pikë kthese shënon fillimin e një përpjekjeje të re për ta shpëtuar vajzën e tyre dhe për të rigjetur qetësinë si familje.
---
Një mbrëmje të vonë, teksa Adora dhe Aresi po përpiqeshin të gjenin ngushëllim në praninë e njëri-tjetrit, një telefonatë e papritur ndërpreu qetësinë e tyre të përkohshme. Një mik i vjetër i Aresit, i cili kishte qenë i afërt me Nickolasin dhe grupin e tyre vite më parë, i dërgon një mesazh të shkurtër:
"Kam diçka për ty lidhur me vajzën tënde. Eja vetëm, dhe bëhu gati."
Aresi lexoi mesazhin duke ndjerë një përzierje të ndjenjave: frikë,ankth dhe një ndjenjë të thellë shprese. Ai e dinte se kjo mund të ishte mundësia e tij më e mirë për të gjetur Aresorën. Ndërsa po përgatitej të largohej, Adora, me një ndjenjë të thellë frike, e kapi për dore.
"Je i sigurt që është e sigurt?" pyeti ajo, sytë e saj duke i shprehur ankthin për sigurinë e Aresit.
"Adora, nuk kemi më kohë për të humbur," i tha ai butësisht. "Unë do të shkoj, dhe premtoj se do të bëj gjithçka për ta kthyer Aresorën në shtëpi."
Adora e përqafoi fort, duke mos dashur ta lëshonte, por duke e kuptuar se ky ishte një hap që duhej bërë. "Të lutem, kujdes për veten. Dhe… kthehu me vajzën tonë."
---
Aresi udhëtoi me shpejtësi drejt vendndodhjes së dhënë. Ishte një ndërtesë e vjetër dhe e braktisur, e fshehur në periferi të qytetit. Gjatë rrugës, përgatiti mendjen dhe zemrën për gjithçka që mund të përballej, por një gjë ishte e sigurt për të: nuk do të largohej pa ndonjë informacion të vlefshëm për vajzën e tij.
Kur mbërriti, miku i tij e priti në hije, duke i dhënë një dosje të vjetër me disa fotografi dhe dokumente. "Kjo është gjithçka që kam arritur të gjej," tha ai me zë të ulët. "Nickolasi ka kontakte që e mbajnë të mbrojtur dhe ka zhvendosur vajzën shpesh herë. Por kam marrë vesh se tani është vendosur diku më larg, në një zonë të izoluar jashtë vendit."
Aresi hapi dosjen dhe pa disa fotografi të Aresorës, disa të vjetra dhe disa më të reja. Pamja e saj, e ndarë nga prindërit dhe në një ambient të huaj, ia theri zemrën. "Ajo është ende në rrezik," tha ai me vendosmëri. "Duhet të veproj sa më shpejt."
Miku i tij e paralajmëroi: "Është e rrezikshme. Nickolasi nuk ka për ta lejuar këtë pa pasoja."
Por për Aresin, nuk kishte kthim prapa. Ai e dinte që çdo rrezik që merrte ishte për t’u përballuar për hir të vajzës së tij.
---
Ndërkohë, Adora po përjetonte ankth në shtëpi, duke u lutur që gjithçka të shkonte mirë. Çdo minutë pa lajme nga Aresi e bënte pritjen edhe më të vështirë. Çdo zhurmë, çdo tingull telefoni, e mbante zemrën të saj pezull.
Kur më në fund Aresi u kthye në shtëpi, ai u duk i lodhur, por kishte një shkëlqim të ri shprese në sytë e tij. "Adora," tha ai, duke e përqafuar. "Kam gjetur një të dhënë. Kam një plan. Nuk do ta lejojmë që Aresora të jetojë larg nesh edhe një ditë më shumë."
Ata filluan të planifikonin me kujdes çdo detaj, të bashkëpunonin me kontaktet e tyre të besuara, për të organizuar një përpjekje të madhe për shpëtimin e Aresorës. Me secilin hap, edhe pse të mbushur me frikë dhe rrezik, ata ndjenin se shpresa për të rikthyer vajzën e tyre po bëhej gjithnjë e më e prekshme.
YOU ARE READING
Love Pain
Romance-Aress-klithi Adora kur shikoi Ares te hapte me inat deren e dhomes se saj ku kjo e fundit ishte duke nderruar bluze. -Si guxon te hysh ashtu idiot-i bertiti Adora nderkoh mori bluzen per tu mbuluar. -Ti si guxon te dalesh me te-i bertiti me nerva A...