U degjua nje e qar femije dhe ndaloi ne vend,ktheu trupin nga andej ku ndegjohej e qara e shikoi pikerisht ate me nje foshnje max 2 muajshe ne krah,qeshi,qeshi per te fshehur dhimbjen qe kishte ne shpirt qeshi per te fshehur dhe nje shkatrrimin qe ju be atij e zemres atij.
-Erdhi mbesa ime e bukur-foli i ati i saj dhe shkoi te perqafonte Adoren dhe mbesen e tij.
-Erdhem baba por vajza ka gjith rruges qe qan,nuk po pushon as me mua as me te atin e saj-foli Adora dhe per nje çast ktheu shikimin per me tej dhe shikoi ate qe kishte ngrir ne shkall duke shikuar drejt saj.
-Pse nuk kemi dijeni per femijen ne-vendosi te pyste me ne fund Aresi dhe zbriti nga shkallet e u afrua paksa afer saj.
-Ndoshta sepse askush nuk e di dhe duhet te mbroja vajzen dhe mbesen time,nuk mund te shtoja dhe nje arsye tjeter per tna lenduar-foli i ati i saj.
-Nuk esht e vetmja vajz apo mbes e jotja per at pun ke dhe te tjerat-foli Ares.
-Te tjerat nuk i njeh askush dhe nuk do i njohin perderisa ata kan vendosur te jetojn jeten e tyre shum larg prej nesh-tha i ati i Adores.
-Si quhet vajza-pyeti Aresi drejt saj.
-Aresora-i tha ajo duke e par thell ne sy.
-Shum emer i bukur,esht bashkim emrash apo jo-e pyeti ai pasi ndegjoi emrin e vajzes dhe emri qe i kishte vendosur dukej qart qe kishte shkronjat e tij.
-Jo,thjesht e pash diku dhe me pelqeu-ia ktheu ftoht ajo.
-Mos ka temperatur vajza qe qan pa pushim-e pyeti i ati i Ares.
-Jo xhaxha por mendoi e ka nga rruga,do jet lodhur-i tha Adora.
Ares nuk ndejti per shum gjat aty u nis drejt dhomes se tij duke perplasur deren dhe mori Elion ne telefon.
-Urdhero vlla-iu pergjigj ai.
-E dije ti-e pyeti Ares.
-Çfar dija un-e pyeti Elio.
-Qe ajo...ajo esht ber me femij-i tha Ares.
-Çfarrrrrr-bertiti Elio nga ana tjeter e telefonit qe detyroi Ares te largonte per pak sekonda telefonin prej te bertitures se tij.
-Te q!fsha kurven Elio pse k@rin bertet-u acarua Ares.
-Çfar femije vlla-e pyeti Elio
-Femij Elio,erdhi me nje femij 2 muajsh ne krah-i tha Ares.
-Dreq,jo nuk e dija vlla,po babai i saj si reagoi-i tha Elio
-Ai e dinte,sapo hyri ajo brenda ai vrapoi drejt saj duke then erdhi mbesa ime e bukur-tregoi Ares.
-Pastaj kur e pyeta pse nuk dijm asgje ne te tjert tha qe nuk e di askush dhe sdonte te rrezikonte jeten e tyre duke ju dhen armiqve tan nje arsye per tna prekur-vazhdoi te fliste Ares.
-Pra plakushi e paska ditur-tha Elio.
-Po-ia ktheu Ares.
-Gjithsesi flasim me von vlla,dua te fle pak se po me plas koka nga gjith kto gjera qe po ndodhin-i tha Ares.
-Ne rregull vlla,shihemi-i tha Elio dhe mbylli telefonin.
U shtri per te fjetur por ndegjohej e qara e femijes ne dhomes tjeter,nuk po mundej te mbyllte syt ai femij kishte qar qekur kishin ardhur ne vil.
-Dreqqq-hungeriu dhe u ngrit nga krevati hapi deren e dhomes se tij dhe doli per te shkuar tek dhoma ku ndegjohej e qara e femijes.
-Pse nuk pushon ky femij-foli Ares.
-Nuk e di Ares,nuk ka qar asnjeher kshu,u lodha nuk di çfar te bej me shum-i tha Adora qe dukej qart sa e lodhur ishte.
-Ku esht babai i saj-e pyeti Ares.
-Esht me babain tim por as ai nuk ka çfar ti beji sepse nuk ndalon se qari,madje qan me shum kur e merr ai ne krah-i tregoi Adora dhe ai u afrua pran saj.
-Mund ta mbaj perpak-e pyeti Ares.
-Nuk do ndryshoi gje por patjeter mund ta mbash-i tha ajo dhe i dha femijen ne krahet e tij.
-Sa e bukul qenke ti,pse qan princesha vogel-i foli but Ares duke e ledhatuar sapo mori ate ne krah dhe ajo pushoi se qari.
-Pushoi-tha e habitur Adora.
-Po pushoi,ndoshta ngaqe ndjen stresin qe ka nena e saj dhe tek un esht me e qet-ia ktheu ai.
-Shyqyr o zot,te betohem nuk po dija me çfar te beja,faleminderit Ares-e falenderoi ajo me nje shikim te but qe tij i shkriu zemren.
-Nese do mund te flesh pak,do kujdesem un per vajzen pa merak-i tha Ares.
-Je i sigurt ?? Sepse nuk dua tet mundoj-i tha Adora.
-Pa merak nuk me mundon fare,fle ti-ia ktheu ai dhe u ul ne nje karrike lekundese me Aresoren ne krah.
-Ne rregull ateher faleminderit-i thot ajo dhe shtrihet te flej.
Nderkoh qe Ares kishte ne krah vajzen e vogel arriti te shikonte ngjashmerin qe kishte ajo me Adoren por nuk i ngjante aspakt te atit te saj e pastaj ngriti koken te shikonte Adoren por e kishte zen gjumi.
-Shiko Piccolina mami po flen,mos qaj ne rregull-i foli ai but duke e perkedhelur dhe ajo i dhuroi nje buzqeshje karakteristike foshnjesh kur jan ne gjum e ai buzqeshi leht.
Nuk e kuptoi se per sa koh kishte qendruar ashtu me Aresoren ne krah nderkoh qe ajo flinte e qet ne krahet e tij por e adhuroi ate moment me sakt e dashuroi dhe per disa minuta kishte menduar sikur ajo te ishte femija i tij e te jetonte cdo dit te jetes te tij me Adoren ashtu por deshiren ja kishte hedhur posht fakti qe ajo nuk ishte vajza e tij.
I la ato deshira menjan kur shikoi qe Adora u zgjua.
-Aty ke qendruar deri tani-e pyeti Adora.
-Po-ia ktheu ai.
-Pse u lodhe,mund ta leje vajzen ne krevatin e saj-i tha ajo.
-Ska gje,sdoja te qante dhe tet prishte gjumin,pastaj e adhurova cdo minut qe kalova me te ne krah-ia ktheu ai.
-Esht shum e bukur, e adhurueshme.......njelloj si ti-i tha ai duke ngritur shikim nga vajza dhe veshtroi thell ne syt e Adores.
-Ashtu esht,faleminderit-i tha ajo ne ndrojtje.
-Adora pushoi vajza-pyeti Nickolas duke hyr ne dhomen e saj akoma pa vrejtur qe ishte dhe Ares aty.
-Khmm po pushoi-i tha Adora dhe u ngrit nga krevati per te marr vajzen qe ndodhej akoma ne duart e Ares.
-Çkemi Ares,çfar kerkon ti ktu-e pyeti ai.
-Vajza jote nuk po pushonte se qari nderkoh qe ti nuk ishe ktu-ia theksoi Ares ne menyr ironie.
-Pastaj doja te flija por sic thash vajza po qante dhe kur erdha ktu te shikoja Adora nuk po arrinte ta pushonte pastaj e mora un ne krahet e mi dhe pushoi keshtu qe i dhash pak mundsi qe dhe Adora te mund te flinte meqense vajza po pushonte ne krahet e mij-tregoi Ares.
-Ne rregull faleminderit,mund te largohesh tani-tha ftoht Nickolas drejt tij e ai nuk e zgjati me tej thjesht i dha nje shikim serioz dhe u largua per ne dhomes e tij.
-Çfar ishte ajo qe ndodhi Adora-pyeti Nickolas drejt saj.
-Nick ta shpjegoi ai nuk e kuptoi pse e zgjat akoma-i tha Adora.
-Ti e di shum mir pse po e zgjas mos me bej te flas me tej-ia ktheu Nick.
-Vajza esht e jotja pa merak nuk ta merr njeri-ia ktheu ftoht Adora.
-Dhe mos te harrojm qe martesa jon ishte me detyrim,jemi bashk vetem per shkak te vajzes dhe ti e di mir-i tha Adora.
-Ne rregull ne rregull mjaft-i tha Nick dhe u largua nga dhoma ndersa Adora u ul duke shfryr ne krevat me vajzen ne duar.
-Nuk do doja te ndodhte kshtu e vogla ime,por perseri falenderoi zotin cdo dit qe te solli ty tek un-i foli leht vajzes se saj dhe e puthi ne ball.
⭐⭐⭐
YOU ARE READING
Love Pain
Romance-Aress-klithi Adora kur shikoi Ares te hapte me inat deren e dhomes se saj ku kjo e fundit ishte duke nderruar bluze. -Si guxon te hysh ashtu idiot-i bertiti Adora nderkoh mori bluzen per tu mbuluar. -Ti si guxon te dalesh me te-i bertiti me nerva A...