Ishte zgjuar heret ne mengjes dhe shikoi Adoren teksa flinte e qet pran tij,nuk kishte qen ndonjeher me i lumtur por nuk ishte e shkruar qe lumturia e tij te zgjast e ne ato momente nje mesazh i erdhi ne telefon,e mori per ta lexuar dhe mund te betohej qe bota ju shemb mbi kok.
-Mirmengjesi-i tha Adora sapo u zgjua duke i buzqeshur nderkoh qe ferkonte syt.
-Mirmengjes Ador-i foli serioz ai nderkoh qe po vishej.
-Ares,ka ndodhur ndonje gje-e pyeti ajo.
-Ador shiko-ju afrua ai pran.
-Ajo qe ndodhi mbrem...epo,nuk duhej te kishte ndodhur,dhe nese tkerkoj falje nuk zgjidh gje por perseri po te them te lutem me fal,nuk doja qe ajo te ndodhte- i tha ai dhe ne ato momente syt e saj u mbushen me lot e ktheu koken ne an te kundert.
-Ador,shiko...-u mundua te fliste ai por ajo e ndaloi.
-Ska gje largohu Ares-i tha ajo duke mbeshtjellur trupin e saj me çerçaf dhe u struk si ne barkun e nenes.
-Ador-u perpoq ti fliste ai.
-Zhduku Aresss-i bertit ajo me lot ne sy dhe ai u largua duke mallkuar veten me shum se kurr,zbriti me nxitim shkallet dhe u nis per te dal.
-Ares çfar ndodhi-e pyeti Ela.
-Qendroi pran Adores-i tha ai dhe u largua qe aty me lot ne sy e ajo iku me nxitim tek Adora.
-Ador çfar ndodhi-e pyeti Ela sapo hyri ne dhom e ajo filloi te qante me shum nderkoh qe Ela shkoi e perqafoi.
-Ça ndodhi shpirt pse po qan-e pyeti perseri ajo dhe Adora i tregoi cdo gje qe ndodhi.
-Dmth qe ti...ai...dmth ju mbrem keni fjetur bashk-foli ajo e habitur dhe Adora pohoi me kok.
-Dhe tani te tha qe nuk duhet te kishte ndodhur ?? Po e kuptoi mir un apo jo-e pyeti ajo.
-Po El-i tha ajo akoma me lot ne sy.
-Uaaa e pamundur,madje te tha qe tka dashuru qe i vogel-foli perseri Ela dhe Adora thjesht uli koken.
-Mos u merzit,nuk esht Aresi ky duhet te ket diqka ne ket mes-i tha perseri Ela.
-Nuk ka asgje ne kte mes El,u bera nje nga kurvat e tij te nates kaq,mir qe nuk la dhe ndonje para aty-foli trisht Adora.
-Ne rregull qetsohu dhe eja te ham mengjes-i tha Ela.
******
-Baba çfar do te thuash qe jemi te detyruar te martojm Adoren-bertiti Ares drejt te atit.
-Jemi te detyruar bir,babai i saj ka thyer disa rregulla dhe per te shlyer ate duhet te martohet me Nickolas Martin-tregoi i ati.
-Ju a po perpiqeni te me çmendni mua,çfar martese çfar shlyerje,ju betohem qe shkoj e vras ate Nickolas dhe nuk me intereson fare-foli ai duke bertitur.
-Bir nese nuk behet kjo martes ata do ne vrasin te gjithve-foli perseri i ati.
-Ore e kupton qe nuk me plas k@ri fare se na vrasin a akoma skan ardh a-bertiti me syt e errur Ares.
-Do humbim cdo gje per te cilen jemi munduar deri me sot-i tha i ati.
-Ndersa un humb personin qe kam dashuruar deri me sot,mbrem i thash qe e doja e bera timen ndersa ne mengjes isha i detyruar ti thoja ishte gabim,e kuptoni qe po na shkatrroni-foli i acaruar.
-Me vjen keq bir-i tha i ati duke i ven doren ne shpatull pasi i dinte ndjenjat e djalit te tij ndaj vajzes se mikut te tij me te mir.
*********
-Babaa-u habit Adora kur shikoi te atin te futej brenda ne vil dhe shkoi ta perqafonte.
-Mir se erdhe baba-i tha ajo.
-Mir se te gjeta bij-ja ktheu ai duke i ledhatuar floket.
-Ulu,duhet te flasim-i tha serioz i ati.
-Çfar ka ndodhur xhaxha-e pyeti Ela.
-Ador,nuk e di si te ta them por je e detyruar te martohesh-i tregoi ai.
-Çfarrrrr-bertiten te dyja ne te njejten koh.
-Çfar martese baba-e pyeti ajo duke ju dridhur zeri.
-Je e detyruar ose perndryshe do na vrasin te gjithve e do humbim cdo gje per te cilen jemi munduar deri me sot-i tregoi ai.
-Baba mos u tall-i tha Adora ne mosbesim dhe ai thjesht tundi koken.
-Baba kam pranuar cdo gje qe ti ke then jam rritur si nje djal vetem nga fakti qe ti doje te lindja djal por dola vajz,un...un kam qen ajo qe jam munduar tet bej krenare,un kam qen ajo qe nuk kam ndjer asnjeher ngrohtesi nga ti nderkoh qe motrave te mija i ledhatoje floket cdo nat ndersa mua me shikoje sikur mos te isha femija jot dhe perseri nuk kam then gjysem fjale sepse te doja por kaq ishte,nuk mund ta pranoj ket martes-foli Adora me lot ne sy.
-Me vjen keq bij e di qe nuk jam treguar baba i denj per ty,jam i vetdijshem per cdo gje,duhet te dish qe ne cdo moment kam qen dhe do jem krenar me ty e vogla ime-i tha i ati me lot ne sy dhe e perqafoi.
-Por je e detyruar bij,je e vetmja qe mund tna shpetosh-i foli ai e ajo po qante ne krahet e te atit.
-Ne rregull baba,nese esht rruga e vetme pranoj,nuk dua tju humbas te gjithve-pranoi Adora akoma duke qar.
-Me fal bija ime-i tha i ati me lot ne sy.
-Neser do vijn tet kerkojn doren-tregoi ai.
-Kaq shpejt-foli Ela
-Po-tregoi ai.
-Merruni me pergatitjet,te jet cdo gje ne rregull per neser-foli perseri i ati dhe Adora thjesht pohoi me kok.
*********
E nesermja erdh cdo gje ishte gati,vila e zbukuar ne cdo cep,se shpejti do vinin dhe ata te kerkonin e saj nderkoh qe Adora skishte ven gjum ne sy gjith naten por vetem kishte qar.
-Je ber e mrekullueshme e vogla ime-i tha babai kur e shikoi aty te zbukuruar e te zbriste shkallet.
-Faleminderit baba-i tha neutrale ajo e ne ato momente u shfaq Ares ne der dhe te dy kthyen shikimin nga njeri tjetri.
Mund te betohej qe kurr nuk mund te ishte ndjer ndonjeher aq keq sa ne ato momente kur shikoi syt e vajzes qe dashuronte e i hodhi nj shikim ne te gjith trupin e saj,ate qe deri dje kishte enderruar te ishte e tij sot do behej e dikujt tjeter dhe nje pjes zemre ju shkeput ne ato momente.
Duke mos mundur ta shikonte me shum u nis per ne dhomen e tij pa i folur askujt e kur kaloi pran saj ngriti syt perseri ta shikonte dhe lehtesisht lexoi ne syt e saj qe ta shpetonte e thjesht uli syt sikur ti thonte nuk mundem.
U fut ne dhomen e tij duke perplasur e thyer cdo gje,bertiste nga inati qe ajo do e dikujt tjeter nga sot,dikush tjeter do puthte e perqafonte ate cdo dit,dikush tjeter do shijonte cdo nat ate ne shtrat,dikush tjeter mbase do ishte babai i femijve te saj,e per te nuk kishte gje qe mund ta lendonte me shum se kjo,ai po vdiste nga brenda e me shum e shkatrronte fakti qe ai nuk mundej te shkonte aty dhe te kapte ate per dore e tu thonte te gjithve Adora esht e imja por per kundrazi do e shikonte me syt e tij madje se si ajo do behej nusja e dikujt tjeter....
(Votoni🥹🫶🏻⭐)
YOU ARE READING
Love Pain
Romance-Aress-klithi Adora kur shikoi Ares te hapte me inat deren e dhomes se saj ku kjo e fundit ishte duke nderruar bluze. -Si guxon te hysh ashtu idiot-i bertiti Adora nderkoh mori bluzen per tu mbuluar. -Ti si guxon te dalesh me te-i bertiti me nerva A...