Part 5🔞

66 8 17
                                    

At nat kishte shkuar ne club duke pir me mendimin qe do mund te qetsonte mendimet e tij por vetem Adora i vertitej neper mendje,nuk po mund te qendronte me aty dhe u nis drejt makines se tij,nga alkooli qe kishte pir i merreshin kembet dhe mezi arriti te futej ne makin,as ai vet nuk e kuptoi se si arriti aq shpejt ne vil.

-Aresss je mir-e pyeti e merakosur Adora teksa shikoi Ares te hynte ne shtepi qe mezi po mbahej ne kembet e tij.

-Ador-i foli ai dhe e veshtroi ate me nje fustan nate,nga copa e holl e fustanit arriti te shikonte trupin e saj qe ndodhej pa sutjena dhe me shum se kurr ate nat e deshiroi,te behet çfar te behet mendoi dhe direkt bashkoi buzet me te sajat.

-Aress,cfar po ben-e pyeti ajo mes puthjes.

-Te dua Ador,te kam dashur gjithmon dhe me ka vrar cdo dit e me shum fakti qe nuk ta thoja dot sepse nuk doja tet veja ne rrezik por tani nuk me intereson asgje dua te jesh e imja-i tha ai duke u shkeputur prej saj dhe vendosi duart ne te pasmet e saj per ta ngritur ne pesh dhe instiktivisht ajo i rrethoi belin e tij me kemb,vazhdoi ta puthte si i marr deri ne dhomen e tij.

Hapi deren e dhomes dhe u fut brenda me Adoren ne krah e mbylli deren me kemb,shtriu Adoren ne shtrat dhe ngadal filloi ti zhvishte fustanin e nates qe ajo kishte veshur.

-Ares je i dehur te lutem nuk dua te bejm diqka qe mbase neser do pendohesh-i foli ajo.

-Ador te kam dashuruar qe kur kam qen i vogel,e di qe jam i dehur por nuk mundem me dua qe ti te jesh e imja-i tha ai dhe puthi perseri buzet e saj e ajo u dorzua ndaj asaj ndjenje.

Uli rripat e fustanit te saj duke i nxjerr gjoksin e saj te beshem dhe arriti ta zhvishte te gjithen.

-Je parajsa vet Ador-i tha ai kur shikoi trupin e saj dhe nisi ta puthte ne cdo milimeter te trupit dhe kjo gje qe po ndjente ishte e panjohur per Adoren por dhe ajo ne ato momente pa menduar asgje me shum e deshiroi ate gje me te.

Puthi perseri buzet e saj vazhdoi nga qafa tek gjoksi ku njerin nga gjinjt e saj e futi ne goj dhe nisi te lozte me thithken e saj duke ber Adoren te ndjente kenaqsi te paprovuara ndonjeher.

Me pas vazhdoi te pershkonte trupin e saj me duar derisa arriti ne vaginen e saj dhe futi dy gishta duke ber qe Adora te gulçonte.

-Ahh Aresss-renkoi ajo sapo ndjeu gishtat e tij brenda saj.

-Je kaq e ngusht Ador-i tha ai dhe uli koken mes kembve te saj dhe nisi te luante gjuhen ne klitorin e saj duke shijuar cdo cm me pas futi dhe nje gisht tjeter brenda saj.

-Aresss jan shum-i tha ajo ne renkim pasi ndjeu te tre gishtat e tij.

-E bukura ime kto nuk krahasohen me madhesin e mikut tim qe do futet pas pak brenda teje-i tregoi ai dhe nisi te hiqte pantallonat e tij.

-Aress ki kujdes te lutem jam e vir-nisi te fliste ajo por ai e ndaloi.

-E di princesh pa merak do mundohem te jem sa me i kujdesshem-i tha ai dhe sapo zhveshi pantallonat verejti habin e Adores teksa shihte mikun e tij gati duke plasur ne brendesi te bokseve te tij.

Ishte eksituar aq shum deri ne at pik qe  nuk po mund te duronte me keshtu qe u be gati per tu futur brenda saj.

-Mund te vesh doren tek shpatulla ime princesh se nese do kesh dhimbje shtrengohu aty-e keshilloi ai dhe ajo ashtu beri dhe ne ato momente ndjeu ate te futej brenda saj e anoi koken e saj mbrapa e nga madhsia e teper qe kishte renkoi duke ngulur thonjt ne shpatullen e tij qe Ares as nuk i ndjeu fare por u eksitua me shum.

-Aresss ohhh fuckkk,esht shum...i..madh-renkonte ajo.

-Duro princesh esht futur vetem koka por je shum e ngusht duhet pak koh te mesohesh por me pas do ndjesh parajsen ne tok-foli ai dhe nisi te penetronte leht brenda saj per ta futur te gjithin dhe ndegjone renkimet e saj.

-Ahhh Aresss-ndegjoi te renkonte ajo emrin e tij te cilin e beri tu ndizte me shum.

-Ador po ma heq trurin me menyren si renkon emrin tim-i foli ai teksa nisi te penetronte brenda saj duke e nxjerr dhe futur perseri.

-Ohhh Aress fuckkkk-renkonte ajo pasi nisi te mesohej me pranin e mikut te tij brenda saj.

-Te thash qe do ndjesh parajsen sapo te mesohesh me te-i foli ai dhe nisi te penetronte me shpejt brenda saj e puthi buzet e saj duke i kafshuar her pas here.

-Ahh shittt-foli Adora kur pa gjakun te rridhte prej saj.

-Esht ne rregull e bukura ime,do e pastrojm pastaj-i tha ai.

-Aresss jam gati te vij-i foli ajo duke ngulçuar.

-Se bashku e bukura ime-i tha ai dhe filloi te ushtronte me shum presion brenda saj duke ber kte te fundit te derdhej.

-Ahhh Aresss-renkoi ai pasi u derdh nderkoh qe Ares ishte brenda saj akoma duke penetruar dhe u derdh pikerisht brenda e ndegjonte frymarrjen e saj te pershpejtuar.

-Ares do me lesh shtatzen idiot-foli ajo duke renkuar.

-Mos u bej merak,perdor pilula-i tha ai pasi mbaroi dhe doli nga ajo.

-Ke nevoj per nje dush,eja-i foli ai dhe sapo ajo do ngritej ndjeu nje dhimbje mes kembe te saj.

-Ahh-renkoi nga dhimbja.

-Ke shum dhimbje-e pyeti ai.

-Pak-i foli ajo dhe ai e ngriti ne krahet e tij dhe u nis drejt dushit me te ne krah,i mbushi vasken me uj te ngroht dhe futi ate ne uj.

-Lahu ti sa te heq çarçafet un,ne rregull-i tha ai dhe u nis drejt krevatit ku sapo kishte ber vajzen qe dashuronte te tijen,nderroi çarçafet dhe vendosi te tjer te paster me pas u nis per tek ajo.

-Do dalesh tani mi sol-e pyeti ai dhe ajo pohoi me kok,e mbeshtolli me peshqir dhe u nis drejt krevatit me te ne krah.

-Çfar do veshesh dhe pse do tet keshilloja te rrije ashtu pasi qe mund te kesh dhimbje-i tregoi ai.

-Me sill thjesht nje bluze tenden-i tha ajo dhe ai ate beri,i solli nje bluze te tijen qe i rrinte si nje fustan dhe e shtriu ne krevat.

-Do bej nje dush te shpejt dhe do vij-i tha ai duke e puthur ne kok dhe u nis drejt kabines se dushit e cila ishte me xhama te dukshem dhe Adora shikonte ate teksa po lahej dhe kujtoi cdo gje qe sapo perjetoi me te.

A e donte vertet ai apo e kishte pasur cdo gje nga alkooli,kishte kaq pikpyetje ne mendjen e saj por vendosi ti lente per neser te gjitha pikpytjet sepse ate nat do shijonte ate çfar ata ben se bashku.

-Per çfar po mendon e bukura ime-i foli ai pasi e shikoi ne mendime.

-Emm,per kte qe sapo ndodhi,nese ishte vertet dashuri nga ana jote apo thjesht kenaqsi dhe e kishe nga alkooli-i tregoi ajo.

-Ador te kujtohet ajo per te cilen te thash ne makin-e pyeti ai dhe ajo pohoi me kok.

-Ti je ajo,dhe te dashuroj me shum se cdo gje ne jeten time-i tha ai duke u shtrir pran saj dhe bashkoi buzet me te e ajo u struk pran tij.

-Gjum te embel dashuria me e madhe e jetes time-i tha ai leht.

-Gjithashtu i dashuri im-ja ktheu ajo dhe e perqafoi duke e zen gjumi ne aromen e tij.

Vertet i kishin falur veten njeri tjetrit sonte por çfar do sillte e nesermja per ata te dy,mbetet per tu shikuar.....



**********

(Sorry...mkapi 5 min se di as vet ca kam shkruar🫣😂gjths votoni🫶🏻⭐)

Love PainWhere stories live. Discover now