-Ateher ju e dini se per çfar kemi ardhur,nuk esht nevoja tju pyesim nese e jepni doren e vajzes suaj por le te vejm unazat-foli nje burr i moshuar dhe te gjith u ngriten ne kemb.Unazat i kishte babai i saj dhe ja vendosi te dyve ne gisht e nje lot doli nga syt e Adores po ashtu dhe te Ares.
-E humba-foli me te ulet dhe te dridhur Ares afer Elio.
-Me vjen keq vella-i tha ai duke ulur koken.
-Neser ajo do behet gruja e tij-foli perseri Ares.
-Duhet ta pranosh tani vella-i tha Elio.
-Si dreqin ta pranoj kur ata po e marrin me zor-foli Ares me shikim te eger drejt Nickolas.
-Nuk kemi asgje ne dor per ta ndaluar-i tha Elio e Ares iku nga aty duke i len te gjith per pak çaste te habitur.
-Ateher neser do te takohemi qe te njihemi pak me mir-foli Nickolas drejt Adores dhe ajo pranoi me kok.
Ne mbremje.
Ajo ishte ne dhomen e saj duke u nderruar kur papritur ndjeu deren te hapej.
-Aress-klithi Adora kur shikoi Ares te hapte me inat deren e dhomes se saj ku kjo e fundit ishte duke nderruar bluze.
-Si guxon te hysh ashtu idiot-i bertiti Adora nderkoh mori bluzen per tu mbuluar.
-Ti si guxon te dalesh me te-i bertiti me nerva Ares.
-Kush je ti tme tregosh se çfar te bej-i ktheu me zemerim Adora.
-Ashtu e, kush jam un-i tha Ares dhe po i afrohej asaj me hapa te ngadalt.
-Ares,cfar po ben-u çudit Adora dhe heci mbrapsht deri kur u mbeshtet tek rafti,dhe skishte me vend ku te shkonte.
-Nuk do dalesh me ate lloj personi-i tha eger Ares teksa vuri koken ne qafen e saj duke marr er aty.
-Ares...je..shoku im..i femijris çfar po ben-e pyeti Adora duke mar frym me veshtirsi.
-Ste kam shikuar kurr si shoqen time "el azul de mi vida"-i tha ai duke e par ne sy.
-Ai esht i fejuari im,ti me humbe kur me le ne at krevat ne mengjes dhe me the nuk duhet te kishte ndodhur ajo qe bem mbrem-ia ktheu ajo
-Kshuqe largohu tani esht teper von,neser do jem e tija pergjithmon-foli perseri ajo e ai perplasi grushtin ne deren e raftit te saj e u largua qe aty.
-Do tet vras nje dit more Nickolas-bertiti ne vetvete Ares.
*******
Kishte ardhur mengjesi,ky mengjes qe te gjith i zuri te merzitur,ky mengjes i mallkuar do ngelej ne kujtimet e te gjithve si mengjesi me i hidhur ne jeten e tyre.
-Ador,je ber e mrekullueshme-i tha Ela me lot ne sy kur e pa ate me fustanin e nuseris.
-Do doja qe ket fustan ta vishje per personin qe vertet dashuron-i tha ajo e uli koken.
-Nuk ka gje Ela,ndoshta me mir kshtu-i tha neutrale ajo e shkuan tek shkallet per te zbritur,ne ato momente del Ares perball tyre e syt e tij shkuan direkt tek ato te Adores e syt ju lotuan te dyve,ne pamundsi per te duruar me ate me fustanin e nuseris qe dukej si nje engjull i zbritur ne tok u largua per ne dhomen e tij.
-Syt e tij po lotonin-tha Adora drejt Eles.
-E pash,nuk esht e leht as per te-i tha Ela.
-Pse o zott pseee,pse ma bere ket-bertiti ne dhomen e tij.
-Ate qe un e kam enderruar per nat pse e bere te dikujt tjeter-bertiste akoma ai.
-Ares,vella duhet te zbresesh per ne oborr,se shpejti do filloi ceremonia-i tha Elio duke hyr ne dhomen e tij.
-Si te zbres Elio ma thuaj si,si ta shikoj ate duke dal nga shtepia me fustan nuserie e te shkoi ne doren e dikujt tjeter,e di ti sa e kam enderr ate moment un-i foli Ares.
-E di qe esht e veshtir vella,e di qe ajo qe po ndjen nuk ka shpjegim por duhet,eja-i tha ai dhe te dy zbriten per te shkuar drejt oborrit.
Oborri ishte mbushur i gjithi me te ftuarit e ne ato momente doli ajo nga dera si princesh perkrah babait te saj qe po e dergonte drejt atij qe do quhej tani e tutje burri i saj,lotet kishin mbuluar syt e disave,te tjeret nga emocionet e ata dy nga fati i tyre qe nuk te ishin me ata qe vertet dashuronin.
-Pranon ti Adora Rosi te marresh per burr Nickolas Martin,ne te mir e ne te keqe ne semundje dhe ne vuajte, pa qen nen ndikim dhe presionin e askujt-e pyeti personi qe po i celebronte e ajo ktheu shikim per disa sekonda nga Ares e duke par ate ne sy...
-Po pranoj-tha ajo me zerin qe i dridhej e nje lot ra ne faqen e saj e tjetri mbylli syt duke i shtrenguar ato fort sikur te donte mos ta shihte ate pamje qe kishte para syve.
Pas disa minutash u ndegjua zeri i celebruesit.
-Un ju shpall burr dhe grua,mund ta puthesh nusen-foli ai e çifti u ngriten ne kemb e Nickolas afroi ate ngat vetes dhe i la nje puthje te leht mbi buz duke len Adoren te shtangur e dike te tjer te çmendur.
-Do e vras ate kopil muti-shtrengoi dhembet Ares e u be gati te ngrihej.
-Uluuu,tani nuk ke me asnje te drejt mbi te Ares,nuk mund ti kerkosh llogari se pse e puthi burri i saj-e kapi per krahu Elio dhe e uli perseri ne vend.
-Un kam dashur vite per ti prekur qoft nje her buzet e saj,e ai shkerdhata e puthi per dy dit-foli i acaruar Ares.
E ne mes te oborrit dolen ata te dy duke vallzuar e syt e Ares nuk munden te mbanin me,u largua aty me frymen qe i merrej e nga prapa ndjeu syt e saj qe e veshtruan,e vriste fakti qe nuk mund te bente me asgje tani e tutje e me shum e vriste fakti qe nuk beri asgje per ta ndaluar.
Kaq ju desh e nuk e mendoi gjat por u nis direkt per ne Amerik,nje periudh larg saj do i bente mir edhe pse nuk do mund ta harronte kurr,por mbase mbase do vazhdonte dhe ai jeten e tij mbase do martohej dhe ai nje dit por kurr nuk do dashuronte dike si dike dikur.
Keshtu ishte shkruar fati i tyre vall,te tjer dashuruan e me te tjer perfunduan,çfar do sillte jeta tani per ata te dy....
(votoni🫶🏻⭐)
YOU ARE READING
Love Pain
Romance-Aress-klithi Adora kur shikoi Ares te hapte me inat deren e dhomes se saj ku kjo e fundit ishte duke nderruar bluze. -Si guxon te hysh ashtu idiot-i bertiti Adora nderkoh mori bluzen per tu mbuluar. -Ti si guxon te dalesh me te-i bertiti me nerva A...