SEBASTIAN.
Mindkét nő felém fordul. Alice arcát megkönnyebbülés önti el, míg Zara haragja kissé elhalványul. Arca elsápad, mellkasa pedig gyorsan emelkedik és süllyed, mielőtt Alice-re néz.
– Én… nem löktem meg, ő esett el! - mondja.
A szívem összeszorul, ahogy ránézek és félrebillentem a fejem.
Bárcsak ne hagyná, hogy a féltékenység és a harag úrrá legyen rajta.
Alice nehezen áll fel, ezért felsegítem. – Menj be, és tedd rendbe magad. – parancsolom, csendesen.
Könnyes szemekkel néz rám, miközben megragadja a karját, én pedig egy szemernyi bűntudatot érzek. Tényleg kihasználom őt…
– Alice, mondd el neki az igazat. Nem löktem meg!” – csattan fel Zara a nővérére nézve.
„Baleset volt. Én… biztos csak megbotlottam. – suttogja Alice, kerülve húga tekintetét.
Lehunyom a szemem, bárcsak Zara legalább ezt látná, hogy bármennyire is idegesítő a testvére; szerette őt.
– Ne viselkedj úgy, mintha ártatlan lennél! – mondja Zara, és a hangjában tisztán hallható a csalódottság.
- Bolond vagy, Sebastian, ha hiszel neki!
– Eleget láttam… Alice, menj. - parancsolom.
Rám néz, mielőtt azt suttogná Zarának, hogy 'Sajnálom' és elsiet, megpróbálva elfojtani a zokogását.
– Tényleg azt hiszed, hogy meglöktem? – kérdezi tőlem Zara.
Ránézek, utálom, mennyire hiányzott… hogyan álljak úgy előtte, hogy ne húzzam magamhoz?
Összeszorul a gyomrom, ahogy a tekintetem a kerék hasára esik.
– Mit keresel itt, Zara? – kérdezem halkan és közelebb lépek hozzá.
Hátrébb lép.
„Ne válts témát. Azt hiszed, meglöktem őt, nem? – kérdezi tőlem mérgesen.
Heves düh és gyűlölet van a szemében és egy pillanatra azon tűnődöm, hová tűnt az én Zarám…
– Zara…
"Nem! Addig nem, amíg nem válaszolsz. Azt hiszed, meglöktem őt, nem igaz!?”
– Láttam leesni. – mondom halkan.
– Valószínűleg látott téged és szándékosan tette. Ő egy kígyó, te pedig egy idióta vagy, mert szereted. Az elrablása...
„Zara. Hagyd abba." – figyelmeztetem halkan.
"Nem! Egyszer legalább próbálj meg hallgatni rám! Hívd vissza és kérdezd meg tőle magad…
– Ne csinálj jelenetet! - felmordulok és körbepillantok, miközben megragadom a karját, majd magamhoz rántom.
Bizsergés fut át a kezemben, amint hozzáérek és a szívem megdobban.
Ahogy a lélegzete elakad, a tekintetünk találkozik és a közelség mintha megállítaná az időt.Csak a hasa van közöttünk, míg belenézek abba az egyedi ametiszt szemébe.
„Zara. Nyugodj meg.” – mondom halkan.
Szemei felvillannak a dühtől, de tele van sérelemmel is…
Miért izgatja ennyire magát, amikor láthatóan engem is megcsalt?
– Mit akarsz? – kérdezi tőlem mérgesen.
Még mindig fáj… de nehéz látni ezt az oldalát.
Elengedtem az egyik könyökét. Felnyúlva meghúzom a maszkja szalagkötőjét, lerántom és annak a nőnek az arcába nézek, aki számomra a világot jelenti.
YOU ARE READING
I Am The Luna
Werewolf2024.11.04. #1 mate #1 werewolf #2 Sebastian #2 Luna ❗ FORDÍTÁS ❗ Elsősorban szeretném kiemelni, hogy a sztori nem az enyém. Ez egy angol online author ( szerző) munkája, aki Moonlight Muse néven a GoodNovel alkalmazásban megtalálható. Az eredet...