Konuşmak istemiyor bunu biliyordum ama görüldü atmaz da yazar diye düşünmüştüm.
Benim göt oluşun kaleme yansıyışı gibi
Belki şok olmuştur ondan yazmamıştır diye düşünürken çantamı düzenledim.
Şimdi okula gidecektim ve Aksel'i gorucektim.
Heyecanlanmış mıydım ben
Hayır?
Neden böyle düşünüyordum.
Her neyse çantamı hazırlamalıydım ve okula gitmeliyim.
Aynı zamanda masamda duran saklama kabını da çantama attım.
Okula geldiğimde sınıfta Aksel'i görünce gülümseyerek girdim fakat Tuna'da sınıftaydı.
Akselin yanında olduğu için korktum.
Hızla yanlarına gittim.
"Noluyo burda"
"Kardeşle konuşuyoruz sadece ya yok bişey"demesiyle Aksel'in ona yumruk atması bir oldu.
Elimle ağzımı kapattığımda bir kaç dakika onların birbirine vurmasını izledim.
Sonrasında kendime gelerek Tuna'yı geri çektim.
Tabiki ise yaramamıştı ve Tuna kolunu savurduğunda yüzüme gelen dirseğiyle geriye çekilerek yüzümü tuttum.
O kadar acıyordu ki
Neden bu kadar bahtsızım diye düşündüm bir an
Dirseğinin yüzüme çarpması çok kötü olmuştu.
Acıyla sandalyeye oturduğumda Aksel'in bana baktığını gördüm.
Tam o anda Aksel yüzüne yediği yumrukla yere düştü.
Sınıfa giren Eda "noluyo lan burda"diyerek yanlarına koştu ve Tuna'yı ittirerek yere düşürdü.
"Neden birbirinize vuruyosunuz lan siz!"diyerek sesini yükseltti.
Sonrada bana baktı "erkek misiniz lan siz.Kıza bile vurmuşsunuz.Siktiğimin piçleri!"diyerek kolumdan tuttu ve beni sınıftan çıkardı.
Gözümün altının kızardığını belki de morardığını biliyordum.
Öyle hissediyordum çünkü şuan.
Eda beni bı banka oturtarak yanımdan gitti.
Bir süre sonra elinde bir buzla geri geldi.
Yanıma oturduğunda bunu neden yaptığına anlam veremedim.
Ölümüne kavgalı olduğu kızla eski arkadaştı ve bende şimdi o kızla en yakın arkadaştım.
Bana neden yardım ediyordu ki?
"Mal mısın kızım sen"dediğinde düşüncelerimden ayrılarak yüzüne baktım.
"Anlamadım?"
"Mal mısın diyorum.Napıyordun orda"
"Ya bişey değil.Onlar öyle kavga edince ayırmalıyım gibi düşündüm.Onu da beceremedim zaten"
"İyi bok yemişsin!"
"Hayır yani sen neden bu kadar sinirlendin ki dayak yiyen benim"dediğimde göz devirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NÖTR
Teen FictionGüneş, sınıfa yeni gelen sessiz sakin bir çocuğun hakkında dedikodular duyar. Onun daha önce hiç sevilmediğini duyan Güneş, bunu kabul etmek istemez çünkü bu dünyada sevilmeyecek kimsenin olmadığına inanır. Yanına giderek onunla konuşmaya çalıştığın...