"damat!"dedim şaşkınlıkla.
"Neye şaşırdın kızım Fenerli bir damat yanıma çok yakışır"
Yanıma??
Senin yanına demek yerine yanıma mı demişti?
"Yanıma mı dedin yoksa ben yanlış mı duydum baba"
Babam kahkaha attı "yanına kızım yanına"
"Tabi yanıma.Aksel kadar iyi kalpli bı çocuk yanıma olur.Sana kaptırmam baba" güldüğümde Aksel'e döndüm.
Yüzünde hoşnut bir ifade vardı.
Dediklerimden memnundu.
Kapı çaldığında ayağa kalktım "birini mi bekliyorduk?"
Kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm kişiyle heyecandan elimle ağzımı kapadım şaşkınca.
"Çınar!" zıplayarak üstüne atladığımda beni tuttu.
"Kaç kilosun lan sen!Yere çakılıcam birazdan" gülerek söylediklerine, sinirle baktım.
"Ayıp ediyorsun" üzülmüş gibi yapınca başımı okşadı "şaka yapıyorum güzelim" içeri geçtiğimizde Aksel'in kaşları çatıktı.Çınar'a bakıyordu.
"Sen buraya ne ara geldin"dedim heyecanla.
"Yeni geldik.Annemler eve geçti ama ben seni görmeden evde duramadım çıktım."
"Çok iyi yapmışsın seni çok özlemiştim"
"E bize sarılmak yok mu?"dedi babam gülerek.
Çınar onun yanına giderek sımsıkı sarıldı.
"Babuş seni çok özlemiştim"
Ona hep babuş diyordu.
"Bu cadıyı da hiç özlemedim"diyerek beni gösterince şakadan dudağımı büzdüm.
"Bu bana denir mi ya"
"Sana demedim bubana dedim"diyerek espri yaptığında kendimi orada öldürmek istedim.
Çok kötü bir espriydi.Hemde en kötüsünden!
"Iyy anca sen yaparsın bu kadar kötü espiri"diyerek kahkaha attığımda sırıttı.
Aksel'e döndü bakışlarım.
Dik dik Çınar'a bakıyordu.
Gülümsedim acaba beni kıskanıyor muydu yoksa ben çok yanlış mı anlıyordum?
Aksel beni neden kıskansın ki?
Bu düşüncemden vazgeçerek Çınar'a baktım.
Çınar benim kuzenimdi.
"Çınar odaya geçelim mi?" Kafasını salladı "senin o her zaman ki pis odanı görmek istiyorum."
Hayır hayır!
Aksel'e söylediğim yalan ortaya çıkmıştı!
Yani belki de yememişti Aksel bunu ama genelde böyle olmadığını söylemiştim.
Her zaman ki diyerek beni ele vermişti pislik!
"Aksel hadi sende gel."
Yerinden kalktığında odama geçtik.
"Ee Güneş beni bu çocukla tanıştırmayacak mısın?"dediğinde Çınar'a döndüm.
"Tanıştırayım."
"Bu Aksel, arkadaşım.Aksel bu da Çınar benim has ve has kuzenim"dediğimde bıyık altından gülmüştü.
O mutlu mu olmustu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NÖTR
Novela JuvenilGüneş, sınıfa yeni gelen sessiz sakin bir çocuğun hakkında dedikodular duyar. Onun daha önce hiç sevilmediğini duyan Güneş, bunu kabul etmek istemez çünkü bu dünyada sevilmeyecek kimsenin olmadığına inanır. Yanına giderek onunla konuşmaya çalıştığın...