8.ALERJİ

16 4 0
                                    

Sınıfa hızlıca girerek Aksel'in yanına oturdum.

"Bugün noldu biliyor musun!"dedim heyecanlı heyecanlı.

Ona bugün nasıl bir kediyi ölümden kurtardığımı anlatacaktım.

Yüzüme bakıp birşey demediğinde anlatmaya başlayacaktım ki, yanıma Gazel geldi.

Kolumu sertçe sıktı ve kulağıma yaklasarak fısıldadı "seni dinlemiyor bile.Benden sana bir tavsiye konuşmayı bırak.Çünkü konuşunca insanları fazla darlıyorsun" gülüşüm soldu, aynı zamanda Aksel'e dönüp baktım.

Gerçekten o böyle mi düşünüyordu?

Aksel bana bakmayı sürdürdüğünde gülmeye çalıştım "sanırım unuttum bir ara anlatırım" diyerek yanından kalktım ve sınıftan çıktım.

Biraz temiz hava almak istiyordum.

Okulun bankına oturduğumda karşıdan Eda'nın geldiğini farkettim.

Ona gülümsedim.

"Niye burada tek başına oturuyorsun?"diye sordu.

Tebessüm ettim "hiç.Öylesine"

"Ben bilirim öylesineleri.Bişey var anladım yüz ifadenden."derin bir nefes çektim içime.

"Anlatmak ister misin?"

"Sana neden güveneyim? En yakın arkadaşımın yaptıklarından sonra eski en yakın arkadaşına neden güveneyim"

"Haklısın." güldü "sanırım sana neden böyle bir iftira attığını biliyorum"

Eda'ya baktım "nasıl yani"

"Basbaya biliyorum işte.Ve zaten çok belli değil mi demeyeceğim çünkü insan en yakın arkadaşı olunca kör gibi oluyor.Yaptığı şeylerin farkına bile varmıyor"

Dikleşerek Eda'ya doğru döndüm "peki Gazel neden yapmış?"

Bir süre baktı yüzüme

Sonrasında ise dediği seylerle şok olmamı sağladı "Çünkü o Aksel'den hoşlanıyor"

"Ne? Ne demek Aksel'den hoşlanıyor?Benim için bunları söylemesi, Aksel'den hoşlandığı için miydi!"

Başını salladığında sinirden güldüm.

Bir erkek için en yakın arkadaşına bunları yapmıştı.

Şuan üzüldüğüm tek şey buydu.

Eda'nın yanından kalkarak içeri girdim ve sınıfa çıktım.

İçeri girdiğim gibi Aksel'in yanına oturdum fakat hiçbir şey demedim.

Gazel'in dediği şeyler hala aklımda dönüp duruyordu.

Bir şey sormak istemediğim için sustum.

Fakat daha fazla dayanamayarak dolu gözlerimle "Aksel konuşmamdan rahatsız oluyor musun?Fazla mı darlıyorum seni?"diye sordum.

Bana baktı.Konuşmadı.Gözleri gözlerime derin derin bakıyordu.

Konuşmayacak sanmıştım fakat o beni şaşırttı.

"Senden rahatsız olduğumu mu düşünüyorsun?"

"Rahatsız oluyor musun?"

"Sence oluyor muyum?"

"Aksel.Soruma soruyla cevap verme lütfen"

"Senin soru sorma hakkın varsa benimde var"dediği şeye gülmek istemiştim fakat şuan çok yanlış bir zamandı.

NÖTRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin