18.ÖLME!

5 1 0
                                    

"Pekala." Dedim heyecanla.

"Hadi eğlenelim biraz.Buna çok ihtiyacımız var bunu biliyorum."

Aksel tebessüm etti.Konuşmadı.Bu kabul ettiği anlamına geliyordu.

"Ne yapmak isterdin Aksel?"

Ben onu mutlu etmek istiyordum.Sadece onu mutlu etmek istiyordum.

Bir süre düşündü. "Yemek yemek." Söylediği şeye şaşırmıştım.

"Yemek yemek mi?"

"Evet.Genelde o kadar ev yemeği yemem ben.Yani yapıcak biri olmadığı için." Söylediği şey üzülmeme sebep olurken ona belli etmedim.

"Tamamdır o zaman yemek yapalım." Hızla ayağa kalktığımda onu da elinden tutarak kaldırdım.

Mutfağa geldiğimizde malzemeleri önüme çıkarmıştım.

"Şimdi şöyle yapıyoruz ben sana söylüyorum sen bana malzemeleri veriyorsun olur mu?"

Kafasını salladığında aklıma gelen şeyle telefonumu çıkararak video açtım.

Buna şaşırmıştı. "Şey biraz anımız olsun istedim.Sen yanımda yokken izlerim.Sıkılıyorum da." Konuşmadı fakat hoşuna gittiğini yüz ifadesinden anlayabiliyordum.

"Şimdi bana yumurta verir misin?" Elimi açarak onu beklediğimde 2 tane yumurta verdi elime.

Gülümseyerek yumurtaya baktım.

"Sen kırmak ister misin?"

Kafasını hızla salladı. "Bunda bişey yok yapabilirsin." Gülümsediğimde o endişeli bakıyordu. "Neden yumurtayı kırıyoruz ki? Yazık değil mi?" Kahkaha attığımda kendimi durduramıyordum.

Onun saflığı beni eğlendiriyordu, mutlu ediyordu.

"Yumurtayı üzmüyoruz sadece kaba kırıyoruz Aksel." Söylediğim şeyi anlamış olacak ki eline yumurta alarak kasenin içine kırdığında yumurtanın yarısının yere dökülmesini izledim.

Olsun yapardı o.

2 ve 3. yumurtanın da dışarıya döküldüğünü görünce Aksel'i durdurdum. "Tamam, boşver ben yaparım."

Elinden aldığım yumurtaları tam içine kıracakken aklıma gelen şeyle arkamı dönerek Aksel'in kafasında kırdım.

Düğünde elimle kafasını işaret ettim.O ise fazla şaşkındı.

"Kafanda dağa güzeller." Şokla elini kafasına götürdüğünde eline gelen yapışkanlıkla yüzünü buruşturdu.

Tezgahtan bir yumurta aldığımda korku ve mutlulukla geri çekildiğinde dolaba çarptım.Aksel ise üstüme doğru geliyordu.

Elimi yüzümle kapattım sonrasında ise bir kırılma sesi duyduğumda şaşkınca gözlerimi açtım çünkü bu benim kafamda kırılmamıştı.

Aksel kendi kafasında kırmıştı.

"Aksel?" Yüzünü buruşturdu. "Yumurta kafanı acıtırdı." Söylediği şey kalbimi yumuşatırken sırıttım.O beni düşünmüştü.

Yüzünün buruş buruş olmuş haline daha fazla dayanamadım ve Aksel'i banyoya soktum.Lavabonun içine doğru kafasını eğdiğimde şaşkınca elime sarıldı. "Napıyorsun?"

"Kafanı yıkıyorum." Elimi yavaşça bıraktığında güldüm rahatlamışa benziyordu.Onun saçlarındaki yumurtayı temizlemek için her ellediğimde, rahatlamışa benziyordu.

Kafasındaki bütün yumurtayı temizlediğimde, elime bir havlu aldım ve Aksel'i banyodan çıkardım.

"Gel hadi saçlarını kurutalım." Kaşları yavaşça yukarı doğru kalktı. "Saçımı mı kurutacaksın?"

NÖTRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin