yazarın anlatımıyla
Güneşin utançtan yüzü kızarırken Aksel yutkundu.
İkiside aynı anda hızla geriye cekildiklerinde anın şokunu yaşıyorlardı.
"Sen.."
"Ben.."
"Sen beni öptün"dedi Aksel kısık bir sesle.
"Ben seni öptüm!"dediği şeyin farkına vararak kafasını salladı "yani ben seni öpmedim yanlışlıkla oldu!"
Güneş yüzünün halini o kadar çok merak ediyordu ki.Kızardığını biliyordu.
İlk defa biri onu dudaklarından öpmüştü
İdrak ettiği şeylerle hızla ayağa kalkarak merdivenlerden atlar adımlarla inmeye başladı.
Aksel onun peşinden gitmedi çünkü fazlaca utanacağını biliyordu.
Arkasını döndüğünde Gazel'i gördü.
Sinirlenmişti.Güneş'e belli etmese de sinirlenmişti.Güneş üzüldüğü için Gazel'e çok sinirlenmişti.
Kaşlarını çatarak yanına gitti "neden sevgili olduğumuzu söyledin"
"Çünkü sen benim olmalısın.Güneş'in değil!" Gözlerindeki nefreti görmüştü Aksel.
"En yakın arkadaşındı o senin"
"Seninde söylediğin gibi arkadaşımdı.Güneşte kabullendiğine göre seninle güzel bir gece geçirelim mi"diyen Gazele sinirle baktı "seni sevmiyorum.Üzgünüm ama ben seni sevmiyorum"
Gazel bunları duymayı sevmemişti.
"Hayır beni seviyorsun biliyorum.Bana bakışların farklı"
"Kendini kandırmayı bırak lütfen.Ben sana dönüp bir kez bile bakmadım"demesiyle Gazel yumruklarını sıktı.
O üzülmemişti sadece kaybetmenin nefretini yaşıyordu.
"Seni annen baban bile sevmemiş"diyerek Aksel'e baktı.
Aksel, onun bunları demesini beklemediği için duyduğu şeylerle gözlerini aynaya dikti.
"Ben mi seveceğim.Hiçbir zaman sevilmedin ve hiçbir zaman da sevilmeyeceksin bunu unutma"diyerek Aksel'in yanından geçip gitti.
Gazel'in söylediği şeyler onu derinden yaralasa da hiçbir şey olmamış gibi davrandı.
O hep hiçbir şey olmamış gibi davranırdı.
Çünkü eğer öyle davranmazsa
İnsanlar onu daha fazla üzerlerdi.Bunu çok iyi biliyordu..
&
Güneş:
utançtan bir sağa bir sola doğru volta atıyordum.
O anı tekrar düşündüm
Düşüşümüz ve sonrasında birbirine kenetlenen iki dudak
Ah hayır!
Aksel'in suratına nasıl bakacaktım!
O anı tekrar düşündüğümde tebessüm ettim.
Aksel beni öpmüştü
Ben onu öpmüştüm..
Utanç verici olsa da gülümsememe engel olamıyordum.
Hatırladığım şeylerle gülüşüm soldu.
Gazel Aksel'e sevgilim demişti.
Gerçekten öyleler miydi?
Buna inanmıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NÖTR
Teen FictionGüneş, sınıfa yeni gelen sessiz sakin bir çocuğun hakkında dedikodular duyar. Onun daha önce hiç sevilmediğini duyan Güneş, bunu kabul etmek istemez çünkü bu dünyada sevilmeyecek kimsenin olmadığına inanır. Yanına giderek onunla konuşmaya çalıştığın...