Sabah gözlerimi yavaş yavaş araladığımda boynumun tutulduğunu fark ettim. Yastığım çok sertti. Kafamı kaldırarak baktığımda yastık görevi gören Aksel'i gördüm.
Ona gülümseyerek tekrar omzuna yapmıştım ki fark ettiğim şeyleri hızlı Aksel'i tekmeledim.
"Aaa!" Aksel yere çakıldığında neye uğradığını şaşırdı.
"Benim yatağımda ne işin var!" Eliyle yatağı gösterdi. "Orası benim"
Farkettiğim şeyle yüzüm domates gibi olurken, ne yapacağımı şaşırdım.
"Şey"
"Yatağıma neden geldin?" Bilerek yapıyordu! Bunu yüz ifadesinden anlıyordum.
"Ben gelmedim"
"Leylekler mi getirdi?"
"Leylekler getirebiliyor mu?
"Seni bu eve leylekler bırakmış."
"Gerçekten mi! Ama nasıl olur?"
Şaşkınca söylediklerim onu güldürdü.Sersem gibiydi.Uyku sersemiydi fakat alkolde içmişti. İçinden ne geliyorsa söyleyeceği için onu birkaç şey sormak istedim.
"Neden alkol içtin?"
"Tüm gece seni izlerken alkol yardımcı oldu" duyduğum şey beni fazlasıyla şaşırtıyorken kıpırdayamadım,donup kaldım.
"Sen..beni mi izledin?" "Evet.Çok güzelsin.Saçların sapsarı.Dokunduğum da güneşe dokunuyor gibi hissediyorum.Bu bana iyi geliyor."
"Beni seviyor musun?" Sorduğum soruya cevap vereceği sırada uykuya daldı.
Hayır buna da cevap vermelisin!
Onu uyandırmadım. Çok tatlı uyuyordu hep uyusa ona böyle bakardım.Gözlerini araladığında ona çok yakın olduğunu fark ettim.
Boynum kavradı, kendine doğru yavaşça çekti.
"İzin almıştım." Dediğinde aklıma dün yaşadığımız şey geldi.
"seni öpebilir miyim?"
"Öp madem"
"Öpeyim madem"
Utançlı Aksel'e baktım. "Almıştın.." dudakları dudaklarımla birleşecekti.Onda huzur buluyordum.Hemde hiç olmadığı kadar..
Odaya dalan Çınar'la sinirlenmem bir olmuştu.
"Lan oğlum!"dedim sinirle "sen benim başıma bela mısın! ikidir bölüyorsun"
"Ne meraklısın elalemin çocuğunu öpmeye!" Yerdeki terliği kıçına fırlattım.
"Sus Terbiyesizleşme!"
"İyi peki ben birşey görmedim siz devam edin."
"Terbiyesiz!" Diyerek bir kere daha bağırdım "biz öyle şeyler mi yapıyoruz!"
"Neler yapıyoruz?" Aksel'in sesini duyunca derin bir nefes aldım.
""Sende uyku sersemi olunca çok güzel de konuşuyorsun.Birşey yapmıyoruz Aksel"diye kızdığımda sustu."hadi uyumaya devam et sen" masumca ellerini başının altına koyduğunda bana baktı.
Ona kıyamadım "Gel tamam, hadi gel"
Beraber dissri çıktığımızda annem kahvaltı hazırlıyordu.
Aksel'e döndüm. "Annemin yanına Sen gider misin? Ben gidersem bağırır yine"dediğim şey Aksel'i üzmüştü.Bana boş gözlerle bakıyordu fakat anlayabiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NÖTR
Fiksi RemajaGüneş, sınıfa yeni gelen sessiz sakin bir çocuğun hakkında dedikodular duyar. Onun daha önce hiç sevilmediğini duyan Güneş, bunu kabul etmek istemez çünkü bu dünyada sevilmeyecek kimsenin olmadığına inanır. Yanına giderek onunla konuşmaya çalıştığın...