Ben geldimmmmm
Nasılsınızzzzzz
Umarım iyisinizdirrr
Hadi artık bölüme geçelimmm
Doğru mu duydum ben ? Ne demek baban ve abin ? Hani benim babam ve abim ölmüştü
Artık bir cevap vermem gerektiğini anlayıp " Ne demek baban ve abin ? Şaka mı yapıyorsunuz?!" Dedim.
Markette karşılaştığım çocuk " Hayır hiç olmadığımız kadar ciddiyiz babamla birlikte 15 yıldır seni arıyorduk bu sürede bakmadığımız yer kalmadı ama sonunda seni bulabildik" dedi. Nasıl böyle birşey olabilirdi? Eğer böyle birşey varsa bile annem neden bana yalan söylesin ? Tamam çokta iyi biri olmayabilir ama beni babam ve abilerimden ayıracak kadar kötüde olamazdı herhalde .
Bu anlattıklarına inanmak istemediğimden" Eğer bu anlattıklarınız gerçekse ben neden sizi hiç hatırlamıyorum? " Diye gayet mantıklı bir soru sordum. Babam olduğunu düşündüğüm adam ise "Hatırlamaman çok normal çünkü sadece 2 yaşındaydın" dedi.
Şuan kafam çok karışıktı ben neden kaybolmuştun mesela ? Hadi ben kayboldum annem neden benim yanımdaydı annemde mi benimle birlikte kayboldu ? Böyle bir şey olduğunu hiç zannetmiyordum çünkü annem kafasına koyduğunu yapan bir kadındı .
Aklımdaki soruyu anneme sormamın daha mantıklı olacağını düşünerek anneme doğru döndüm " Anne ben neden kayboldum ? "
Annem sessizliğini korumaya devam etti . Annemin konuşmayacağını anlayınca ikizlerden biri soruma cevap verdi " Çünkü seni bizden bir zamanlar bizimde annemiz olan o kadın kaçırdı" dedi . Ortama bu cümle bomba gibi düştü. Sinirle anneme doğru döndüm .
" BU NE DEMEK OLUYOR ŞİMDİ ?!" diyerek bağırdım. Annem yerinden sıçradı ve ağlamaya başladı." NE AĞLIYORSUN YA " diyerek tekrar bağırdım , gerçekten sinirlerim çok bozulmuştu .
İkizlerden bir diğeri konuşmaya başladı " Biraz sakinleş bu şekilde bir yere varamayız " dedi. Ne yazık ki haklıydı sakinleşmem lazımdı.
Birazcık kendimi sakinleştirdikten sonra tekrar anneme döndüm
" Neden böyle bir şey yaptın ? " dedim . Annemde " Artık babanı sevmiyordum, sıkılmıştım ondan ve bir gün gitmeye karar verdim, Giderkende seni yanıma aldım ." Dedi . Bu olanları öyle normal birşeymiş gibi anlatmıştı ki gerçekten pes yani .
" Peki neden sadece beni aldın diğerlerini yanına almadın? Diğerleride senin çocuğun değil mi ? Yada onları yanına almamışsın neden beni aldın yanına ? " Dedim. Oda tekrar gayet normal bir şeye cevap gibi konuşmaya başladı" En küçük sendin çünkü . Digerlerini almayıp seni almamın bir diğer sebepi ise babanın ve abilerinin sana çok düşkün olmasıydı" dedi.
Ağzım şaşkınlıkla açılmıştı sırf babam ve abilerim beni çok seviyor diye mi ayırmıştı bizi ?
En son annem beni babamdan ve abilerimden ayıracak kadar kötü olamaz demiştim değilmi ?
Olabilirmiş.Annemin bu cevabından sonra salonda oturan abilerin tümü ve babam sinirle gülerek yüzlerini sıvazlamıştı. Babam ve abilerim dedim çünkü daha isimlerini bile bilmiyorum.
İkizlerden biri konuşmaya başladı
" Sen manyak mısın !? Ne saçmalıyorsun? Ne demek Duru' yu sevdiğimiz için bizden ayırdın ? " dedi.Annemde " Duydun işte bence gayet anlaşılacak şekilde açıkladım" dedi.
Bende artık kayıtsız kalamayarak " NE SAÇMALIYORSUN SEN !? KENDİNE GEL " diye bağırdım. Annem ise bana karşılık olarak omuz silkti. Bu beni dahada sinirlendirdi, çocuk gibiydi gerçekten .Markette karşılaştığım abi " Hadi abiciğim hazırlan bizimle yaşayacaksın bundan sonra " dedi. Ben bu dediğine şaşıramadan annem lafa atladı" Hayır kızımı size vermem o benim kızım " dedi.
Baban artık dayanamamış olacakki "Ne demek benim kızım ? Böyle annemi olur ? Kızım benimle gelecek. Eğer illa benimle kalacak dersen dava açar kızımı yine yanıma alırım" dedi.
Annemde artık bir şey diyemeyeceğini anlayınca sustu
Markette gördüğüm abi tekrar " Hadi abiciğim sen hazırlan gel biz seni bekliyoruz " dedi. Beni hemen benimsemelerine şaşırmıştım doğrusu . Bunları düşünürken çoktan odama gelmiştim .
Hemen eşyalarımı toparladım ve son kez dönüp odama baktım , senelerimin geçtiği odaya Bu odayı özleyecektim.
Tam odadan çıkarken içeri annem girdi ve kapıyı kapattı ve elime bir miktar para tutuşturdu . " Bu sana edeceğim son yardım. Bu parayı al ihtiyaçın olur belki. Gittikten sonrada sakın bir daha beni arama seninle görüşmek isteyeceğimi zannetmiyorum. " Dedi ve odadan çıktı .
Bu kadın bana ne anlatıyordu ? Hem lazım olur diye para veriyordu ,hem bir daha beni arama diyordu. Annem her zaman garip bir kadın olduğu için bunu fazla sorgulamadım ama paraya gerçektende ihtiyacım olabilirdi bu yüzden verdiği parayı çantama koydum ve odadan çıkıp aşağı doğru inmeye başladım.
Aşağı indiğimde markette karşılaştığım abi valizlerimi alıp ilerlemeye başladı . Bende arkasından ilerledim , diğerleride benimle birlikte evden çıktılar .
Bölüm sonuuuuuu
Bölüm nasıldı ?
Oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurum
Bence bir gün belirleyelim bende haftada bir gün o günlerde bölüm atıyım
Sizce hangi gün olsun ?
Bir daha ki bölüme kadar hoşçakalınnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DURU( Gerçek Ailem)
Fiction généraleHayatında sadece annesi olan Duru'nun babasına ve abilerine kavuşma hikayesi 15 yıldır Duru'yu arayan babası ve abileri Babası ve abileri öldü zanneden Duru Bakalım birbirlerine alışabilecekler mi?