Ben geldimmmmm
Nasılsınız
Medya: Duru
Umarım bölümü beğenirsiniz
Hadi bölüme geçelim
Şuan saat 17.30 du. Ders çalışma programımı bu günlük tamamlamıştım. Birazdan kuzenlerim gelecekti ve tanışacaktık çok meraklanmıştım. Acaba nasıl birilerdi? Akşam yemeği için gerçekten çok heyecanlıydım nasıl olsa kaç yıldır tek akrabam annemdi şimdi bi anda kalabalık bir aileye girecek olmam beni heyecanlandırıyordu.
Bu heyecanımı biraz da olsa azaltabilmek için telefona bakmaya başladım. Bir süre sonra odamın kapısı çalındı ve içeri Ferzan abim girdi.
" Duru misafirlerimiz geldi seni bekliyoruz" dedi ve giderkende tebessüm edip odadan çıktı. Bende üstümün uygun olduğuna karar verip aşagıya inmeye başladım.
Yemek odasına indiğimde beklediğimden de fazla yabancı yüz vardı. Fazlasıyla gerilmiştim. Daha fazla beklemeden boş yerlerden birine geçip oturdum.
Masada şu anda herkez bana bakıyordu. Bende yetişebildiğimce herkese bakmaya çalışıyordum.
Bu kadar kalabalık olacağını düşünmemiştim. Tamam az olmalarınıda beklemiyordum ama bu kadar kişide fazlaydı gerçekten.
Gelen kişiler yaklaşık 15-20 kişiydi. Herkes sessizliğini sürdürürken babam konuşmaya başladı.
" Kızım bunlar abilerinin sana bahsettiği kuzenlerin, amcaların ve yengen seninle tanışmak için geldiler" dedi ve masanın en başından tanıtmaya başladı
" Bu en küçük amcan Fırat 52 yaşında" dedi. Babamın sözünün üzerine Fırat amcam gülümseyerek baş selamı verdi. Bende aynı şekilde karşılık verdikten sonra babam tanıtmaya devam etti.
" Bu Fırat amcanın en büyük oğlu Mirza 25 yaşında" dedi ve hemen ardından eliyle ikiz olduğunu düşündüğüm kişileri gösterdi.
" Bunlarda Fırat amcanın ortanca oğulları Toprak ve Deniz aynı yaştasınız " dedi. Toprak bana hafif tebessüm etti ama Deniz bana hiç bakmadı bile. Bende Toprak ' a tebessüm ettim ama Denizin neden böyle yaptığını anlayamamıştım. İstemeden hoşuna gitmeyecek bir şey mi yapmıştım?
Kendime kendime neyse diyerek dikkatimi tekrar babama verdim. Babam hız kesmeden devam etti daha sırada bir sürü kişi vardı hâliyle.
" Bu da Fırat amcanın en küçük oğlu Efe 15 yaşında " dedi. Sanırım masadaki en küçük kişi Efeydi.
Fırat amcamlar bitmişti galiba. Acaba Fırat amcamın eşi neredeydi? Bı an üzerimde gözler hissettiğimde başımı çevirdim ve Efe' nin bana gülümsediğini gördüm. Bende ona gülümseyip babamı dinlemeye devam ettim.
" Bu en büyük amcan Süleyman. 58 yaşında. Yanındaki ise Ahu yengen " dedi. Amcamıda yengemide seveceğimi düşünüyordum. Çünkü çok sevecen ve sıcakkanlı duruyorlardı. En çokta yengeme ısınmıştım galiba .
Babam bu sefer bana bakarak "Amcanın 2 tane daha oğlu var ama gelmeyi cok isteseler de çok önemli bir işleri çıkmış. Onlarla da daha sonra tanışırsın artık" deyip gözünü tekrar masadakilere çevirdi.
" Bu Süleyman amcanın 3.oğlu Barış 26 yaşında " deyip duraksamadan devam etti. " Buda Süleyman amcanın en küçük oğlu Mert aynı yaştasınız " dedi. Anladığım kadarıyla kız kuzenim yoktu. Her ne kadar kız kuzenimin olmasını istesemde yaşıt erkek kuzende iyi olabilirdi bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DURU( Gerçek Ailem)
Fiksi UmumHayatında sadece annesi olan Duru'nun babasına ve abilerine kavuşma hikayesi 15 yıldır Duru'yu arayan babası ve abileri Babası ve abileri öldü zanneden Duru Bakalım birbirlerine alışabilecekler mi?