بعد از چند لحظه بوسیدنِ همدیگه توی آب، لینو بدن ظریف پسر رو توی آغوشش گرفت و بلندش کرد.
با قدم های استوار از دریا خارج شد و پاهای برهنه اش، خنکی و نرمی شن هارو حس کرد.
هان دستاش رو دور گردن لینو حلقه کرد و چهره اش رو بین گودی گردنش، پنهان کرد.
حس میکرد کل وجودش به رنگ سرخ شده و حتی از ده متری هم میشه فهمید خجالت کشیده...لینو به مچاله شدن پسر توی آغوشش، لبخندی زد و روی موهای حالت دارش رو کوتاه بوسید.
وارد خونه شد و دمپایی هاش رو پوشید تا زمین خونه کثیف نشه و هان که هنوز توی آغوشش بود رو به اتاق برد.
بدن سرد و لرزون هان رو روی تخت گذاشت و پتوی خودش رو روش کشید.
هان نرمی تشک رو با کمرش لمس کرد و نفس عمیقی کشید.
امروز روز سختی براش بود... کلی استرس گرفت و مضطرب شد... اما خب یک زیبایی هایی هم داشت...پتو رو تا زیر چونه هان، بالا کشید و دستاش رو کنار بدنش روی تخت گذاشت و روی هان خیمه زد.
نگاه براقش رو روی تک تک اجزای صورت هان چرخوند و هان بیشتر به پتوی روی بدنش پناه برد.
هنوز بخاطر اون بوسه خجالت زده بود.
لینو کمی پتو رو پایین داد و اجازه نداد هان صورتش رو زیر پتو قایم کنه، کمی بیشتر خم شد و با لبخند به لب های قلوه ای هان خیره شد.
لینو با دیدن گونه های سرخ و چهره مضطرب هان، نفس عمیقی کشید و لب هاش رو روی پیشونی پسر گذاشت و کوتاه بوسیدش.لینو: استراحت کن.
کمی از هان فاصله گرفت و خواست از روی تخت بلند بشه که آستینش کمی کشیده شد.
با چهره سوالی به هان نگاه کرد و هان لب پایینش رو کمی گاز گرفت.
به لب های لینو خیره شد و بیشتر آستینش رو کشید.
لینو به سمت هان خم شد و هان کمی سرش رو از بالشت جدا کرد و لب پایین لینو رو بین لب هاش گرفت و آروم مک زد.
لینو نیشخندی روی لب های هان زد و دستش رو پشت گردنش برد.
موهای کوتاه و حالت دار پسر رو بین انگشتاش پیچید و زبونش رو وارد دهن گرم و خیس هان کرد.
با لمس دیواره های دهنش، هان ناله خفه ای کرد و دستاش رو روی سرشونه های پهن لینو گذاشت و چنگ آرومی بهش زد.
لینو همونطور که لب های پسر رو با بوسه هاش متورم میکرد، بین بوسه زمزمه هایی کرد.
CITEȘTI
Your Voice | Minsung
Ficțiune adolescenți" صدای تو " دو سال بود کسی صدای هان رو نشنیده بود. درست بعد از اتفاق تلخی که توی دریا افتاد. یعنی کسی میتونست هان رو نجات بده؟ کاری کنه که دوباره مثل قبل با صدای بلند بخنده؟ کسی میتونست حس زندگی رو به خونه هان برگردونه؟ یا بهتره بگم... کسی منتظر ش...