'Varya acayip heyecanlıyım resmen bir hafta sonra maçımız var.' Konuşan Can'a kafamı salladım. En azından maça çıkabilecekti. Libero olarak Gizem diye bir kızı ilk altıya yazmıştı Arif hoca ve ben iki gün sonra hayatımda ilk defa yedek kulübesinde oturacaktım.
'Bugün antrenman maçı olacak öğle arasında kıyafetlerinizi getirdiniz dimi?' Konuşan Ebrar'a döndüm. Kaptanlık bandım bileğine takılıydı, gözümün oraya dalmasına engel olamadım. 'Soyunma odasında zaten hep.' Diyerek cevapladım onu. Telefonuma ardı ardına gelen bildirimle cebimden çıkarıp mesaj kutusuna girdim.
•••
hayvan orospucocu
macin varmış bugün?
Antrenmanlara alınıyor musun bari?Semih
gercekten siktir git.
İlk ve son defa bir şey istiyorum,siktir git.
Diyeceklerini kaldiramayacak kadar uzgunum su an defol.
Gönderildi 07.47
Görüldü 07.51•••
Okulun kapısına gelince direkt kantinin bankalarına attım kendimi yanıma oturan Arda ile gülümseyip onun koluna yatmaya başladım.
Barış'tan.
Hâlâ isim bulamadik 😜
Katılımcılar
Çikom🔥,Merih,Kenan,Bertuğ,
Hakan,Altay,İsmail,siz.Barış
ben şu sarisina çok pis kuruluyorumKerem
gayet tatlı bir çocuk,alıp
veremediğin ne senin?
Farkındaysan çocuğun hayalini aldın elinden.Barış
of bağla hemen duygusala aq
sanırsın sikip attıkBertuğ
bi saniye bı saniye
Olay ne?Altay
11/C'de bi tane sarı bı çocuk var tamam
mı voleybol kaptanıydı barışta bunla kavga etti.Bertuğ
Semih mi?Barış
Sen nerden tanıyorsun?Bertuğ
arkadaşım çünkü amk
yani yakın değiliz ama selamlasiyoz flnBarış
BULDUM AMK VALLAHİ BULDUMHakan
kes artık amına koyduğum bu grup
senin çocuksu nefretin için değil takım
konuşmaları için.Kenan
abi neden ana gruptan ayrı grubumuz var ki
zatenBarış
of susun odağımızı size veremeyiz
şimdi ben semihin antrenmanda performansını
düşürecek bir şey yapsam nasıl olur acaba 🤔
Bence çok güzel olur 🤗Kerem
seni sikicem yakında🤗
YA MAL MİSİN BARİS
YETER YA YETER SAL COCUGU
ANLİYO MUSN BARİS
COCUK SANA HİCBİR SEY YAPMADİ
HAYVAN GİBİ PESİNDESİN HER SANİYE
BUYUKSUN DEMİYOR KENDİSİ ALTTAN ALİYOR
YETER ARTİK.Barış
voleybol ayakkabılarını çalacağım,
converse ile cikamazmis.Çikom 🔥 gruptan ayrıldı.
Barış
ya ne yaptim kiMerih
barış sana tek diyeceğim şu;
ilerde pişman olacaksın.Barış
siz eğlenceden ne anlarsınız
Görüldü.•••
Kerem'in sözlerinde haklılık payı vardı elbette ama nedenini bile bilmediğim halde o sarışına fena gıcık olmuştum. Yanımda ki İsmail'in bacağını dürttüm, hayırdır anlamında kafa sallayınca konuştum; 'N'olur bana yardım et söz veriyorum çok eğlenceli olacak.'
'Asla mal mısın Barış? Grupta ses etmedim ama gerçekten çocuklaşıyorsun farkında mısın?' Ona beklenti dolu gözlerle bakmaya başladım, dayanamazdı biliyordum. 'Off pişman olacağın bir şey yapmandan korkuyorum Barış. Sonumuz hayırdır umarım.'
Ayaklanması ile muzipçe gülümseyerek birine görünmeden sahaya inmeyi başardık. Soyunma odasına ulaştığımızda kaptan olduğum için cebimde olan anahtar ile kilitli kapıyı açtım ve içeri adımladım.
Bizim soyunma odası ile alakası yoktu. Duvarlarda ilham verici sözler,unutulmaz anlar adı altında bir sürü çerçeve,tamamen düzenli ortam ağzımın bir karış açılmasına neden olmuştu. Semih'in 9 numara olduğunu hatırlıyordum 9 yazan dolaba adımladığımda tahminimce kilitliydi.
Cebimdeki çakıyı çıkararak kilit kısmını oynattım ve açılmasını sağladım. Bana şok ve birazda kınamayla bakan İsmail'e baktığımda yandan gülerek çakıyı cebime attım.
Dolabı gerçekten aşırı düzenliydi, askılığa astığı formaları mis gibi kokuyordu,dolap kapağının iç yüzünde Beşiktaş ile ilgili bir sürü poster,sticker, fotoğraf falan asılıydı,dolabın iç kısmında küçük bir Beşiktaş atkısı çivilenmişti, altında takımdakilerle olan fotoğrafları vardı.
Gözüm son fotoğrafa değdiğinde gülümsemem genişledi, çocukluk fotoğrafıydı bu. Sarışın çocuk kendisinden uzun olan kumral çocuğa sarılmak için parmaklarının ucuna kalkıp sıkı sıkı sarılıyor ve kısılan gözleri ile gülüyordu,kumral olanın ise ondan farkı yoktu. 'Yeter gerizekalı ruhunu dikizledin çocuğun.' İsmail'in sert sesiyle hemen ayakkabılarını alıp dolabı kapattım,odadan çıkıp kilitlediğimizde koşarak arka kapıdan ön bahçeye çıktık.
Çardakta oturan bizimkileri görmemle onlara yöneldim oturduğumda zafer sırıtışı ile ayakkabıları gösterdim,Kerem'in uyuyor olmasını fırsat bilerek. Altay anında gülerken Merih enseme geçirdi ve Hakan'ı da alarak çardaktan kalktı. Kenan ise çocuk gibi peşlerine takıldığında hareketlenmeler yüzünden sevgilisinin omzumdan kalkan Kerem önce etrafına baktı sonra bana dönüp masaya koyduğum ayakkabılara çevirdi bakışlarını.
Şokla aralanan gözleri ile konuştu, 'umarım düşündüğüm şey değildir.' Omuz silkip güldüm. 'Tam olarak düşündüğün şey.' Kerem birden ayağa kalktı ve gitmek için hareketlendi kalkıp kolundan tuttuğumda yanağıma sert bir tokat yedim.
'Ne yaptığının farkına varana kadar yüz yüze gelme benimle,asla.' Sert adımlarla giderken sevgilisi de peşinden gitti. Ben ise elim yanağımda arkadaki çardağa oturdum. Gözlerim elimdeki ayakkabılara kaydığında anlamsız bir tebessüm oluştu dudaklarımda.
Ayakkabısında bile kendisinden parçalar vardı,dış kısımlarına çizdiği küçük Beşiktaş logosu, tabanında olan renkli yıldız çizimleri ve ön kısımda ki tatlı şekiller,oyuncu numaraları vesaire derken karışık ama hoş duruyordu.
Gözlerimi göğe çevirdim,bu çocuk bana karşılık verene kadar uğraşacaktım. Tek dileğim,iki çift okyanusa benzeyen gözlerine yenilmemekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal
FanfictionOkulun voleybol takım kaptanı Semih,okulun futbol takım kaptanı Barış ile saha kavgasına girer.