Het leek alsof er geen einde zou komen aan de photoshoot. Louis probeer niet meer om Harry te laten praten, maar hield hem wel in de gaten toen hij deed alsof hij iemand aan het sms'en was.
Er werd hun een dienblad met groenten en fruit aangeboden, en Niall dook er meteen in. Harry had geen honger, misschien omdat hij ook al geen ontbijt had gehad, dus liet hij de andere jongens van de wortels en selderij smullen.
Liam fronste toen hij merkte dat Harry niet aan het eten was, maar hij zei niets. Misschien had hij wel een groot ontbijt vanmorgen. Liam wilde niet riskeren dat Harry kwaad op hem zou worden, dus vroeg hij niets.
'Oké, zijn we klaar voor groepsfoto's?' Vroeg de fotograaf.
Ze knikten, maar Harry wilde nee schudden en weer weg gaan.
Harry haatte groepsfoto's. Louis neigde altijd om zich over één van hun heen te gooien. Soms was het Harry, soms ook niet, maar bij allebei deed het pijn.
Vandaag was het Harry die hij koos.
'Oké, maak maar wat plezier, niet serieus gaan doen.' Beval ze.
Louis grijnsde en Harry struikelde een paar stappen naar achteren toen hij in zijn armen sprong.
'Maak het snel! Harry is een zwakkeling en hij kan me niet zo lang vast houden!' Lachte Louis.
Harry was krachteloos. Hij had een hoop spierkracht verloren. Zijn armen begonnen na een aantal seconden te trillen van het vasthouden van Louis en hij was niet eens zwaar. Harry was bang om hem te laten vallen.
Opluchting schoot door zijn lichaam toen de foto was genomen en hij Louis neer kon zetten. Zijn armen brandden en kriebelden en hij realiseerde zich dat hij uitgeput was.
Zijn hoofd bonsde en zijn mond was droog.
Hij zou niet zo versleten moeten zijn vermoeid moeten zijn. Hij was aan het hijgen alleen van het vasthouden van Louis en hij was een beetje duizelig.
Oké, heel duizelig.
Iemand zei iets. Harry verwachtte dat hun werd verteld dat ze serieus moesten kijken. Hij probeerde zijn gezicht in de plooi te krijgen, maar hij zag er eigenlijk uit als een gestoorde clown.
'Harry, je bent heel bleek, gaat alles goed?'
Harry dacht dat het Louis was die sprak, maar het leek alsof het van de andere kant van een tunnel kwam.
'Hij ziet eruit alsof hij flauw gaat vallen.' Reageerde iemand.
'Harry?'
'Harry?'
'Harry?'
Iedereen moest nodig hun mond houden. Hij voelde zich helemaal goed.
En toen werd alles zwart.
**********************************
'Harry, wordt wakker!'
Harry voelde zich zo slecht dat het voelde alsof hij moest overgeven en zijn hoofd deed pijn alsof er met een hamer tegen was geslagen.
Maar toch hij knipperde zijn ogen open.
'Hazza, ben je oké? Je bent flauwgevallen!' Riep Louis geschrokken.
Nog steeds een beetje versuft ging hij rechtop zitten. De jongens omsingelde hem. Ze keken bezorgd en een aantal mensen die voor het magazine werkten hingen om hun heen.
'Ik voel me goed.' Zei Harry, maar zijn stem trilde.
Niall zag eruit alsof hij elk moment kon gaan huilen en Zayn zag er ook bezorgd uit. Liam zag er heel bedenkelijk uit, zijn ogen versmalt in concentratie.
JE LEEST
Haunted (Larry Stylinson)
FanfictionHarry is stapel verliefd op zijn beste vriend. Maar Louis is ingenomen door zijn stomme, perfecte vriendin, Eleanor. En Harry kan het allemaal niet meer aan. __ IK HEB TOESTEMMING GEKREGEN OM HET VERHAAL TE VERTALEN DOOR DE ORIGINELE SCHRIJFSTER...