Voor Louis.----------------------
Ik denk dat ik dit toch maar snel moet schrijven want ik weet niet hoe veel tijd ik heb er iemand naar binnen komt rennen. Ik hoop dat jij het niet bent, Louis. Ik wil niet dat je mij zo ziet.
Ik denk ook dat ik sorry moet zeggen, maar dat ga ik niet doen. Het spijt me niet. Ik haat het feit dat ik je zo moet verlaten, maar ik weet dat dit het beste voor mij is. Het is echt egoïstisch en heel oneerlijk voor iedereen, maar ik kan het niet meer aan.
Maar het spijt me dat ik je zonder twijfel pijn zal doen. Ik wenste dat ik het anders kon doen, maar ik kan het niet.
Dit is uitlopen voor het moment. Ik wilde al bijna een jaar dood, maar ik heb zo mijn best gedaan om vol te houden omdat ik wist dat ik mensen hier pijn mee ging doen. Maar ik ben te zwak om nog langer vol te houden en mijn reden om te blijven is weggegaan.
Jij bent mijn reden.
Ik ben verliefd op je, Louis. Ik hou zo verdomd veel van je dat het me letterlijk vermoord. Ik dacht dat er misschien een kleine kans met jou was, maar het moment dat ik de ring zag, wist ik dat er nooit een kans zal zijn.
Ik denk dat je zou kunnen zeggen dat ik voor je gevallen ben en nooit meer ben opgestaan.
Weet je, vandaag heb ik gespendeerd met het kijken van fan- filmpjes en foto's van ons. Ik probeerde mezelf altijd wijs te maken dat er meer was dan de fans tussen ons konden zien, en dat jij het zelf gewoon nog niet had gezien. Maar na een tijdje dacht ik dat het voor altijd "bullshit" voor jou zal zijn.
We hebben ooit gekust, jij en ik, toen we beide dronken waren. Ik was niet zo drinken maar jij was zo dronken dat ik niet eens wist hoe jij jezelf rechtop kon houden. Daarna dacht ik dat het dat was, dat wij misschien samen konden zijn. Maar die ochtend daarna wist je het niet meer en stelde je mij voor aan je nieuwe vriendin.
Die nacht dat ze het uitmaakte, waren we samen naar bed geweest. Het was de beste nacht van mijn leven want voor één keer, hield je van mij zoals het moest.
En toen het afgelopen was, zei je dat je van mij hield.
Maar je noemde me El.
Ik denk dat ik nu bang moet zijn, maar dat ben ik niet. Ik voel me zo leeg, maar dat kan komen door de pillen die ik heb genomen. Ik ben nog niet moe, maar ik weet dat het bijna kan komen.
Ik kan niet eens huilen, Lou. Ik denk dat ik dat wel zou moeten doen, maar ik kan het niet. Ik ben zo leeg en geschokt dat ik misschien een beetje opgewonden ben omdat eindelijk, eindelijk zal ik geen pijn meer leiden. Ik kan vrolijk zijn, misschien. Misschien niet, want ik denk niet dat ik gelukkig zijn, waar ik ook naartoe ga, gewoon omdat het niet met jou zal zijn.
Gelijk met het snijden ben ik ook verslaafd geraakt aan mijn anti-depressiva's en paniekaanval pillen. Ik laat mezelf ook overgeven. Ik denk dat het mij bulimisch maakt, toch? Ik weet niet waarom ik begon. Ik laat me beter voelen; het is een soort van opluchting, net zoals het snijden. Misschien is het dat ik het leuk vind hoe mijn botten uitsteken. Het is mooi naar mijn mening, op een rare manier.
Maar het is alsof als ik jou niet kan hebben, wil ik ook niets anders hebben, geen eten, geen leven.
Ik wenste dat ik je kon haten, maar dat kan ik gewoon niet. Ik hou teveel van je om je niet leuk te vinden.
Het is niet moeilijk om te zien waarom ik verliefd op je ben geworden. Je bent zo mooi, Boo, van binnen en van buiten. Je bent prachtig, ik heb nog nooit iemand mooier dan jou gezien. Je bent gewoon zo jij. Je kunt me aan het lachen maken wanneer ik wil huilen en je bent altijd hier als ik je nodig heb. Je hebt me om je vinger gebonden. Als je nu naar binnen zou lopen en mij zou vertellen om te stoppen, om te blijven leven, zou ik het doen. Ik heb zo hard mogelijk geprobeerd zodat je gelukkig met mij zou worden. Ik heb het geprobeerd, echt waar, maar ik kan het gewoon niet meer proberen.
Louis ik wil je echt zoveel pijn doen. Ik weet dat je verdrietig zult zijn en jezelf de schuld zult geven. Ik weet dat je waarschijnlijk heel veel zult gaan drinken en tegen niemand meer wilt praten. Ik weet dat omdat ik je ken, ik ken je beter dan mezelf.
Maar als er iets is dat je moet weten, is het dat het niet jouw schuld is. Je hebt me nooit met opzet pijn gedaan en je wist niet hoe slecht het met mij ging. Het is niet jouw fout dat je het niet wist; ik heb heel erg mijn best gedaan om het voor je te verbergen. Als er iemand is die de schuld moet krijgen, ben ik het. Ik ben verliefd op je geworden, ik heb het zo ver laten komen, maar deed alsof er niets aan de hand was. Misschien toen we nog een sterkere band hadden, misschien had ik toen iets moeten doen, ik had je moeten kussen en je moeten vertellen hoe ik me voelde. Misschien was het dan anders.
Elke noot die ik heb gezongen was voor jou, Louis. Het is altijd voor jou geweest.
Vertel de jongens en vooral de fans dat het niet hun fout is. Let erop dat Zayn niet alle emoties binnen houdt, dat Niall wordt geknuffeld en gesteund en let erop dat Liam niet teveel op andere gaat letten en zichzelf in de steek laat. Pas op mijn moeder en Gemma, ze hebben iemand nodig en ik weet dat ze jou nodig hebben; je bent als familie voor hun.
De helft van de tijd heb ik me afgevraagd of ze jou misschien leuker vonden.
Dat was een grapje, Lou. Ik probeer jou te laten stoppen met huilen, want ik weet dat je huilt.
Maar even serieus, als ik nog steeds leef als iemand mij vind, laat hun mij niet redden. Ik wil niet leven. Laat me alsjeblieft gaan. Ik kan het niet meer aan. Als ik wakker wordt, weet ik dat ik het niet aan zou kunnen. "Als het de eerste keer niet lukt, probeer, probeer het opnieuw." Dat is wat ik zal doen, Lou, als ik zou leven, ik zou het opnieuw en opnieuw proberen.
Wees gelukkig met Eleanor. Je verdient alles in de wereld en als zij jou dat kan geven, wees dat gelukkig met haar. Laat dit jullie relatie niet verkloten.
Verdomme nu ben ik echt moe.
Ik hou zo veel van je, Louis. Echt waar. Ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je.
Ik hou van je, Boobear. Vergeet dat nooit.
-Hazza
JE LEEST
Haunted (Larry Stylinson)
FanfictionHarry is stapel verliefd op zijn beste vriend. Maar Louis is ingenomen door zijn stomme, perfecte vriendin, Eleanor. En Harry kan het allemaal niet meer aan. __ IK HEB TOESTEMMING GEKREGEN OM HET VERHAAL TE VERTALEN DOOR DE ORIGINELE SCHRIJFSTER...