Hoofdstuk 8

585 27 6
                                    

Harry's POV

Wakker worden. Taylor neuken. Repeteren. Uitgaan met Taylor. Taylor neuken. Gaan slapen. Herhalen.

Dat was mijn programma voor de twee dagen vóórdat wij in de Madison Square Garden zouden gaan optreden.

Het was maar twee dagen nadat wij in New York waren aangekomen maar ik werd nu al misselijk van Taylor. Ze was lief en aardig, ja, maar ik had het idee dat zij niet hetzelfde soort relatie als ik wilde. Ze was altijd maar aan het praten over de toekomst en maakte plannen hoe wij elkaar weer zouden zien. Ik wilde mijn gedachten gewoon van Louis af zetten.

'Ben je zenuwachtig voor vanavond?' vroeg ze terwijl ze naast mij liep.

'Mm? Oh, uh, ja,' antwoorde ik, te druk met het denken aan de blauwe lucht in Louis' ogen.

'Heb je de bedreigingen op twitter gezien? Een of andere "Mr. X" jongen is een trend,' vertelde ze.

'Ja, ik zag het. Het is niets ergs, zulke dingen gebeuren vaker. Maar we hebben extra beveiliging voor de zekerheid,' antwoorde ik.

We hadden geen extra beveiliging door de bedreigingen, maar omdat het gewoon een veel groter concert met veel mensen en zij wilden zeker weten dat wij veilig waren met al de verschillende fans die zouden komen.

Ze knikte.

'Weet je, ik krijg heel veel haat van jullie fans,' zei ze, 'Maar het maakt mij eerlijk gezegd niet uit, zolang ik maar bij jou ben.'

Ik wilde kokhalzen van het misselijk makende statement.

'Ja, hetzelfde,' loog ik.

Taylor grijnsde naar mij, haar veel te rode lippen omhoog krullend. Ik wist niet hoe lag ik het vol zou kunnen houden om te doen alsof ik van haar hield. Eerlijk gezegd, was ik homo. Vrouwen hebben mijn interesses allang in mij verloren, en Taylor was geen uitzondering. Eigenlijk had iedereen zijn interesse in mij verloren, behalve Louis.

'Gaat het wel goed met je? Je bent stil vandaag.' Reageerde ze even later.

Ik vocht een geïrriteerde reactie terug. Ik was altijd stil, iedereen wist dat, dus waarom zij niet? Zij was niet speciaal, ik ging echt niet opeens heel open tegen haar doen. Maar ik slikte een scherp antwoord weg.

'Ik denk dat ik gewoon te nerveus voor vanavond ben. Het onze grootste optreden ooit,' verzuchtte ik, vechtend om mijn ogen niet te laten rollen zodra ze een hum van medelijden liet horen.

Ik was een beetje nerveus, maar ik was meer opgewonden dan wat dan ook.

Opgewondenheid.

Het was een vreemd gevoel voor mij, een die ik al tijden niet had gehoord.

Ik glimlachte naar mezelf van de realisatie en Taylor nam aan dat die voor haar bedoeld was, dus glimlachte ze terug.

'Ik kom nog steeds naar de afterparty, toch?' vroeg ze.

'Natuurlijk!' antwoorde ik. Ik vroeg me eerlijk gezegd af hoe dat zou gaan. Ik heb Louis en Eleanor samen zien lachen en dansen en zoenen en ik moest maar doen alsof ik gek was op Taylor. Het zou moeilijk gaan worden, maar als het te erg zou worden zou ik Taylor gewoon kunnen vertellen dat ik weg wilde gaan.

Dan zouden we waarschijnlijk terug gaan naar haar hotel en neuken.

Louis was nog steeds gevoelig als het over het onderwerp "Taylor" ging. Hij vond het idee dat ik gek was op een meisje die ik bijna niet kende niet leuk. Hij en ik hebben niet veel gepraat tijdens de repetitie en dingen leken weer terug naar de comfortabele cocon waar hij toe liet dat ik afstand van hem deed.

Haunted (Larry Stylinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu