🍀အပိုင်း ၁၇🍀

19 1 0
                                    

Unicode

အတိတ်သို့တူးဆွခြင်း ၁၇

"အဲ့ဆိုလည်းဒီကညီလေးသဘောပါ"

"ဟုတ်ကဲ့ဗျ အဲ့ဆိုကျွန်တော်သွားဝယ်ပြီးဒီကိုပြန်လာပို့ပေးပါ့မယ်"

"ရပါတယ်ဒီကိုလာပြီးပို့မနေပါနဲ့အကိုတို့ညီလေးနောက်ကိုလိုက်ပြီးယူလိုက်ပါ့မယ်"

"ဟုတ် အဲ့ဆိုအတူတူသွားတာပေါ့..ဟိုကောင်တွေသွားရအောင်ဘာကြောင်ကြည့်နေတာလဲ"

(မင်းပုံစံကထူးစမ်းနေလို့လဓရဲ့လို့ဆိုပြီးစိတ်ထဲကပြောလိုက်သည်။)

"အေးပါကွာ"

မုန့်လိုက်ဝယ်ပေးပြီးကိုယ့်အခန်းကိုပြန်ကာနေလိုက်သည်။အခန်းထဲရောက်‌တော့အကြီးကောင်ကစကားစလာသည်။

"ဟျောင့်  ဓန"

"ဘာလဲကွာ"

"ခုနကမင်းကိုတစ်ယောက်ယောက်ဝင်ပူးသွားတာလား ဒါမှမဟုတ်ခေါင်းကိုတစ်ခုခုနဲ့ထိထားတာမျိုးရှိလား"

"မင်းတို့သူငယ်ချင်းငါ့ကိုဘယ်သူမှဝင်မပူးဘူး ဘာမှလဲမဖြစ်ဘူးအကောင်းကြီး"

"သေချာလို့လား"

"မင်းတို့နှစ်ကောင်ဘာဖြစ်နေကြတာလဲ

"ငါတို့နှစ်ယောက်ကဘာမှမဖြစ်ဘူး..ဖြစ်နေတာမင်း ခုနမင်းပုံစံကလုံးဝကိုထူးစမ်းနေတာ ဟုတ်တယ်နော်အကြီးကောင်"

"ဟုတ်တယ် ငါလည်းခုနကတည်းကမင်းကိုမေးမလို့ပဲ"

"မဟုတ်မှမင်းခွန်လေပြေစိမ်းဆိုတဲ့အကိုကိုကြိုက်နေတာလား"

"အငယ်ကောင်ရာမင်းဓနအကြောင်းကိုမသိတာလဲမဟုတ် သူ့လိုကောင်ကအဲ့အကိုကိုကြိုက်မလား အဲ့အခန်းရှေ့မှာတောင်သူပြောတာယောက်ျားချင်းကြိုက်စရာလားလို့တောင်ပြောနေတာကို"

"ငါလဲမသိဘူးလေကွာခုနကအဲ့ကောင်ရဲ့ပုံစံကိုမင်းမတွေ့လို့လား မင်းလည်းတွေ့နေတာပဲကို"

"ဟျောင့်လဓ"

"ခွေးကောင်moon ဘာလဲကွာ...မင်းတို့၂ယောက်စကားပြောတာတွေနားထောင်ရတာနားညည်းနေပြီ"

"မင်းအဲ့အကိုကိုကြိုက်နေတာလားလို့"

"မကြိုက်ပါဘူးကြိုက်စရာလား မင်းတို့မှတ်ထား ငါကအဖြောင့်ကွ အဖြောင့်..ငါကြိုက်ရင်လည်းမိန်းကလေးပဲကြိုက်မှာပေါ့"

"အဲ့ဆိုခုနမင်းပုံစံကဘာလို့အခြားတစ်ယောက်လိုဖြစ်နေတာလဲ"

"အဲ့ဒါကငါကြောင့်သူ့မုန့်တွေစားမရတာကိုမင်းမတွေ့ဘူးလား..အဲ့ကြောင့်မို့လိုက်ဝယ်ပေးတာကျန်တာဘာမှမရှိဘူး"

"မင်းသေချာလို့လား..မင်းကိုငါတို့က ချေမိုးကုဋေစိုးလို့နာမည်ပြောင်ပေးထားတာအလကားမပေးဘူး..မင်းလိုအမြဲချေမိုးနေတဲ့ကောင်ကခုလိုမုန့်လိုက်ဝယ်ပေးတာဆိုတော့"

"တော်ပြီ starရာ...ငါခေါင်းကိုက်နေလို့စကားမပြောနဲ့တော့..မင်းရောပဲ moon"

(အမှန်ကမာန်ဓနအောင်ကိုယ့်စိတ်ထဲမှာသူခုနကအကိုကိုဘာလို့အဲ့လိုလုပ်ပေးမိလဲ၊ဘာလို့လိုက်ရှာမိလဲဆိုတာစဉ်းစားနေတာမရပဲဘေးနားကနှစ်ကောင်ရဲ့စကားပြောသံတွေကြောင့်ခေါင်းကိုက်ကာခုံပေါ်မှောက်အိပ်နေတော့သည်။)

____________________________

ဟေမာန်ရဲ့ficကိုဖတ်ပေးလို့ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ဗျ။အပ်ဒိတ်ကအရင်ကပြောထားတာ၃ရက်တစ်ပိုင်းဆိုပေမဲ့ခုနောက်ပိုင်းဒီဘက်မှာနိုင်ငံရေးကမကောင်းလိုက်ကောင်းလိုက်ဆို‌ေတာ့‌ေကာင်းတဲ့အချိန်ခဏ‌ေလးကိုအလုပ်တွေကပုံလို့လုပ်ရတာဆိုတော့‌ေရှ့‌ေလျှာက်အပ်ဒိတ်ကအားရင်အားသလိုတင်ပေးဖြစ်သွားမှာပါဗျ။၃ရက်တစ်ပိုင်းတင်ပေးမယ်လို့အရင်ကပြောထားတာမတင်ပေးဖြစ်တဲ့အတွက်ချစ်တို့ကိုတောင်းပန်ပါတယ်ဗျ။
                                       25.9.2024
                                Love you all 💕 😘

တောင်ပြာတန်းက‌ေမာင့်ချစ်သူWhere stories live. Discover now