Με το που έκρουξε ο κόδων του σπιτιού ο Κωνσταντίνος την υποδέχτηκε στην πόρτα φορώντας ένα πανάκριβο κουστούμι. Ήταν πανέμορφος με τα ξανθά του μαλλιά φρεσκολουσμενα και τα καστανά του μάτια την κοίταζαν γεμάτα πάθος. " Είσαι πανέμορφη" της είπε με αισθησιακή φωνή. Εκείνη πέρασε μέσα και άνοιξαν ένα μπουκάλι κόκκινο κρασί. Εκείνος για να κάνει ατμόσφαιρα άναψε μερικά κεριά και έβαλε να παίζει χαμηλά το τραγούδι one more try του George Michael. Εκείνη τον πήρε στην αγκαλιά της και άρχισαν να χορεύουν στους ρυθμούς του τραγουδιού. Αυτός της χάιδευε την στενή της μέση και το χέρι του προχωρούσε μαλακά χαϊδεύοντας τόν γοφό της. Κοιτιόντουσαν μέσα στα μάτια ωσπου ο Κωνσταντίνος Αλέξιος άρχισε να την φιλάει με πάθος. Ξαφνικά αγριεψε και άρχισε να της κατεβάζει το φόρεμα. Την ξάπλωσε πάνω στο τραπέζι του σαλονιού και της άνοιξε τα πόδια παίρνοντας όλες τις μυρωδιές που έκρυβαν οι πύλες του παραδείσου της, έπειτα τις κατέβασε τα εσώρουχα και την άρπαξε οδηγώντας την στο υπερδιπλο κρεβάτι του. Αυτός άρχισε να γδυνεται αφαιρώντας το πουκάμισο του. Μετά κατέβασε το παντελόνι του και έβγαλε το μποξερακι πολυτελείας του. Η Μαρία δεν μπορούσε να πάρει τα μάτια της από το μεγαλείο του . Αυτός ξάπλωσε πάνω της και άρχισε να μπαίνει μέσα της με απαλό και στην συνέχεια με γρήγορο ρυθμο μέσα της χουφτωνοντας την παντού. Μετά την γύρισε ανάποδα και άρχισε να μπαίνει από την πίσω όψη της. Η Μαρία βογκουσε από ευχαρίστηση και τα σώματα τους κολλούσαν από τον ιδρώτα.
Τότε ο Κωνσταντίνος της πρότεινε να πάνε να κάνουν ένα ντουζ μαζί. Η Μαρία αμέσως δέχτηκε την πρόταση και την οδήγησε στο μπάνιο. Άνοιξε το καυτό νερό και αυτός άρχισε να της κάνει ένα χαλαρωτικό μασάζ με αιθέρια έλαια. Μετά την κόλλησε στον τοίχο της ντουζιέρας και της είπε "είμαι ερωτευμένος μαζί σου". Αυτή του απάντησε πως έχει μαγευτεί από την εξωτική ομορφιά, τον χαρακτήρα του και το μέγεθός του.....
YOU ARE READING
Το Ειδύλλιο των Γλίξμπουργκ
RomanceΗ Μαρία είναι ένα 20 χρόνο κορίτσι που σπουδάζει στο Τζορτζτάουν στην Ουάσινγκτον στη σχολή Καλών τεχνών. Εκεί γνωρίζει γνωρίζει τον έρωτα της ζωής της, τον πρίγκιπα Κωνσταντίνο Αλέξιο Γλιξμπουργκ της βασιλικής οικογένειας. Όλα όμως θα ανατραπούν ότ...