Η Μαρία γύρισε σπίτι της κουρασμένη αλλά ο Κωνσταντίνος είχε άλλα σχέδια . Με το που άνοιξε την πόρτα είδε έναν διάδρομο ροδοπέταλα και κεριά και μύρισε στην ατμόσφαιρα ένα αιθεραιο έλαιο λεβάντας. Αρχικά ξαφνιάστηκε αλλά μετά ερεθιστηκε ως γνωστή σεξομανής. Ακολούθησε τα ροδοπέταλα και έφτασε στην τραπεζαρία όπου αντίκρισε τόν Αλέξιο με ένα σέξι κουστούμι και έχοντας ετοιμάσει ένα glamour φαγητό. Η Μαρία του χαμογέλασε και κάθησε στο τραπέζι που είχε ετοιμάσει. Αυτός της σέρβιρε και φάγανε το πρώτο γεύμα. Μετά η Μαρία έκανε κάτι για να τον ερεθίσει. Κάτω από το φόρεμα που φόραγε έβγαλε το μαύρο της το στρινγκ και το ακούμπησε στο πιάτο του. Ο Κωνσταντίνος ξαφνιάστηκε από αυτή την κίνηση της Μαρίας και αμέσως πήρε το στρινγκ στα χέρια του και άρχισε να το μυρίζει. Η Μαρία μετά ορμάει πάνω του και αρχίζει να χαϊδεύει αισθησιακά το εργαλείο του. Με κάθε χάδι της αυτό σηκωνόταν ακόμα περισσότερο και μετά από λίγο έγινε κάγκελο. Τότε αυτή τον εγδυσε ολοκληρωτικά και άρχισε να μπαίνει μέσα του, έτσι καθιστός που ήταν . Ξεκίνησε με απαλές κινήσεις αλλά μετά έβαζε πολύ φορά. Αργότερα σηκώθηκε και άρχισε να περπατάει προς την κρεβατοκάμαρα. Αυτός την ακολούθησε και αφού έφτασε η Μαρία του είπε να ξαπλώσει στο κρεβάτι. Αυτός υπάκουσε και ξάπλωσε ολόγυμνος πάνω στο υπερδιπλο κρεβάτι. Η Μαρία έβαλε μουσική, το γνωστό τραγούδι you can leave your hat on. Άρχισε να χορεύει στους ρυθμούς του τραγουδιού ένα επαγγελματικό στριπτίζ. Σιγά σιγά γδυνόταν με αργό ρυθμο και ο Κωνσταντίνος απολάμβανε κάθε λεπτό καυλώνοντας όλο και περισσότερο. Αφού τελείωσε το τραγούδι η Μαρία τον πλησίασε και άρχισε να τον φιλάει με πάθος περνοντάς τον στην αγκαλιά της και αυτός την ξάπλωσε από κάτω του. Άρχισε να εισχωρεί στην ενδοχώρα της και να χουφτωνει όλο της το σώμα. Παρόλο αυτή την τέλεια ερωτική έξαψη η Μαρία δεν μπορούσε να βγάλει από το μυαλό της τόν Παναή . Έτσι όπως ο Αλέξιος έδινε πόνο, της Μαρίας της ξέφυγε ένα αχ Παναή. Τότε ο Κωνσταντίνος ξαφνιάστηκε και την ρώτησε τι είπε γιατί δεν άκουσε καλά. Η Μαρία αγχώθηκε αλλά ευτυχώς ήταν καλή στα ψέματα και του είπε πως είπε αχ Παναγία μου. Ο Αλέξιος το πίστεψε και συνέχισε. Την γύρισε ανάποδα και άρχισε να μπαίνει από πίσω με την στάση doggy. Μετά από ένα 2ωρο σεξ, αφού τέλειωσε ο Αλέξιος πήγαν με την Μαρία να φάνε αυτό που του είχε ετοιμάσει. Όταν κάθησαν και έφαγαν μαζί ο Κωνσταντίνος σηκώθηκε και βάζοντας ένα ποτήρι σαμπάνια στην Μαρία γονάτισε μπροστά της κρατώντας στα χέρια του ένα πανάκριβο μονόπετρο. Την ρώτησε με δάκρυα στα μάτια " Μαρία θα με παντρευτείς;" Η Μαρία αμέσως είπε το μεγάλο ναι και έπεσε στην αγκαλιά του. Παρόλο αυτή την συγκινητική στιγμή της Μαρίας δεν έτρεξε ούτε ένα δάκρυ από τα μάτια της και ο λόγος ήταν ο Παναής. Είχε πάει πολύ αργά και ο Κωνσταντίνος πρότεινε στην Μαρία να πάνε να ξεκουραστούν γιατί αύριο τούς περιμένει μεγάλη μέρα...
YOU ARE READING
Το Ειδύλλιο των Γλίξμπουργκ
RomanceΗ Μαρία είναι ένα 20 χρόνο κορίτσι που σπουδάζει στο Τζορτζτάουν στην Ουάσινγκτον στη σχολή Καλών τεχνών. Εκεί γνωρίζει γνωρίζει τον έρωτα της ζωής της, τον πρίγκιπα Κωνσταντίνο Αλέξιο Γλιξμπουργκ της βασιλικής οικογένειας. Όλα όμως θα ανατραπούν ότ...