"Αγάπη μου εχω άσχημα νέα.." της είπε το επόμενο πρωί ο Κώσταντινος Αλέξιος
"Τι συνέβη Αλέξιε;;"
"Πρέπει να φύγω σήμερα κιόλας.. αύριο δίνω μάθημα.. στη σχολή" της απάντησε
" Αγάπη μου να πας και θα μιλάμε και θα γυρίσω και εγώ σύντομα " . Έτσι του είπε η Μαρία και μετά από λίγο που μίλησαν έκλεισε το τηλέφωνο. Η Μαρία μέσα της χάρηκε γιατί ήξερε πως όταν θα έβγαινε με τον Παναή δεν θα είχε πρόβλημα με το Κωνσταντίνο αφού θα έλειπε. Έφτασε 23:30 και η Μαρία άρχισε να ετοιμάζεται για να πάει να συναντήσει τον Παναή. Φόρεσε να σέξι μαύρο κοντό φόρεμα και τα ψηλοτάκουνα τακούνια της. Έβαλε ένα έντονο κόκκινο κραγιόν και τα ακριβά της κοσμήματα. Αμέσως μετά έβαλε μπρος το αυτοκίνητο της και χάραξε δρόμο προς την λάμψη το γνωστό διασκεδαστηριον που είχε δώσει ραντεβού με τόν Παναή. Μετά από λίγο έφτασε, πάρκαρε και μπήκε μέσα στο διασκεδαστηριον. Στο βάθος στο πρώτο τραπέζι είδε τον Παναή που την περίμενε. Τον πλησίασε και όταν την πρωτοαντικτρησε έμεινε κόκαλο από την ομορφιά της. Της είπε " είσαι πανέμορφη" . Η Μαρία τον κοίταξε, του χαμογέλασε και του απάντησε ευχαριστώ.
Καθώς τον κοίταζε θυμόταν πως ήταν πριν κάτι χρόνια. Ερωτευμένοι, ευτυχισμένοι και τρελοί ο ένας για τον άλλον. Κάθισε δίπλα του και παραγγειλαν ένα μπουκάλι βότκα. Αμέσως μετά βγήκε ο τραγουδιστής και άρχιζε να τραγουδάει τον πλανηταρχη του Τάσου Μπουγά. Ο Παναής άρχισε να μιλάει με την Μαρία για το παρελθόν τους και της εξομολογησε πως ποτέ δεν αγάπησε καμία άλλη όπως εκείνη και πως είχε πληγωθεί τα μαλα από τον χωρισμό τους. Στην συνέχεια ο αηδος άρχισε να τραγουδάει το ζεϊμπέκικο "εγώ είμαι Έλληνας". Ο Παναής ταράχτηκε και η Μαρία θυμήθηκε πως αυτό ήταν το αγαπημένο του ζεϊμπέκικο. Κάθε φορά που ακουγόταν αυτό το τραγούδι, το είχε τάμα σηκωνόταν και χόρευε. Έτσι έκανε και τώρα. Ήπιε μια γερή γουλια βότκα και σηκώθηκε πάνω στην πίστα. Άρχισε να χορεύει στους ρυθμούς του τραγουδιού τόσο παραδοσιακά, τόσο αντρικια που είχε σαγηνεύσει την Μαρία. Έτσι χόρευε πάντα και για αυτό τον λόγο πολλοί τον αποκαλούσαν " το παιδί του λαού" . Ήταν πανέμορφος κάθε στροφή του ήταν τόσο σέξι και στο τέλος του τραγουδιού όλοι τον χειροκρότησαν θερμά. Μετά κατέβηκε κάτω και κάθησε πίσω στο τραπέζι του. Η Μαρία τον κοιτούσε βαθιά στα μάτια και της ενταπεδωσε αυτός ένα γοητευτικό βλέμμα του. Μιλούσαν για πολύ ώρα και η Μαρία ένιωσε μια φλόγα όπως παλιά. Έτσι και αυτός το ίδιο. Ήταν καθαρό. Φαινόταν μέσα από το αγριο αντρικό βλέμμα του. Είχε περάσει πολύ η ώρα και ο τραγουδιστής θα τελείωνε το σοου του. Έπαιξε το τελευταίο τραγούδι το οποίο ήταν το "ανάβεις φωτιές" . Αυτό το τραγούδι το χόρευε πάντα η Μαρία και ήταν ένα από τα αγαπημένα της. Τότε ο Παναής της λέει " πως και δεν θα χορέψεις αυτό ήταν πάντα το αγαπημένο σου" ανάβοντας ένα τσιγάρο. Η Μαρία αμέσως σηκώνεται και ανεβαίνει στην πίστα και του δίνει να καταλάβει. Αρχίζει να χορεύει τόσο μαγευτικά που την κοιτάνε όλοι. Τα μάτια του Παναή δεν είχαν χάσει καμία της κίνηση και την καμαρωνε θυμοντας το αΰμνιστο παρελθόν τους. Το τραγούδι τελείωσε και η Μαρία επέστρεψε στην θέση της. Ήταν η ώρα να φύγουν και ο Παναής ξαναδινει το τηλέφωνο του στην Μαρία και της λέει "τώρα που ξαναβρεθηκαμε είναι κρίμα να χαθούμε. Πάντως αν θες καμία μέρα γνώρισε μου και το καινούριο αγόρι σου." Η Μαρία κοκαλωνει και του απαντάει " έχει φύγει τώρα από την Ελλάδα γύρισε πίσω στην Αμερική για την εξεταστική του. Είμαι μόνη μου τώρα στο σπίτι." Αμέσως ο Παναής ρίχνει ένα ειρωνικό λαϊκό γελάκι και αποχωρεί από την αίθουσα μαζί με την Μαρία. Χαιρετιουνται πάνε προς το αυτοκίνητο για να γυρίσουν σπίτι...
YOU ARE READING
Το Ειδύλλιο των Γλίξμπουργκ
RomanceΗ Μαρία είναι ένα 20 χρόνο κορίτσι που σπουδάζει στο Τζορτζτάουν στην Ουάσινγκτον στη σχολή Καλών τεχνών. Εκεί γνωρίζει γνωρίζει τον έρωτα της ζωής της, τον πρίγκιπα Κωνσταντίνο Αλέξιο Γλιξμπουργκ της βασιλικής οικογένειας. Όλα όμως θα ανατραπούν ότ...