Είχε περάσει ένα 6μηνο και η σχέση του Κωνσταντίνου με την Μαρία είχε δέσει σαν όρημη μπανάνα. Ο Κωνσταντίνος ήθελε η Μαρία να γνωρίσει τους γονείς του, οι οποίοι έμεναν στην Ελλάδα. Πήραν την πρώτη πτήση για Αθήνα και ο Αλέξιος κανόνισε λοιπόν μια συνάντηση στο πατρικό του. Ήταν ένα αρχοντικό παλαιάς αρχιτεκτονικής στην περιοχή της Εκάλης. Η Μαρία είχε άγχος. Δεν ήξερε πως να φερθεί μπροστά στους βασιλείς καθώς δεν είχε ξανασυναντήσει κανέναν ποτέ. Το επόμενο πρωινό πριν από την συνάντηση η Μαρία είχε πάρα πολύ άγχος. Είχε ξυπνήσει το χάραμα από την αγωνία της και δεν μπορούσε να ηρεμήσει. Όμως ο Κωνσταντίνος ένιωσε πως η Μαρία δεν ήταν δίπλα του και σηκώθηκε να την ψάξει. Την βρήκε στον καναπέ, αγχομένη και να σκέφτεται για την αποψινή γνωριμία τους. Ο Κωνσταντίνος την καθησύχασε καθώς πίστευε ότι οι γονείς τού θα την συμπαθήσουν. Τότε η Μαρία έπεσε απαλά στα στιβαρά μπράτσα του. Χώθηκε στην αγκαλιά του και σήκωσε το κεφάλι της καθώς άρχισε να τον φιλάει με πόθο. Του έβγαλε την μπλούζα φιλώντας τον στον λαιμό και στο στέρνο. Οι γλώσσες τους είχαν γίνει ένα. Ο Κωνσταντίνος την εγδυσε εντελώς. Τότε ένιωσαν πως τους διαπερνά ένα ρεύμα, μια φλόγα, ένα πάθος. Τότε εκείνος την ανέβασε στα πόδια του και ξεκίνησαν να το κάνουν. Η πέθαινε από την ευχαρίστηση και άρχισε να βογκα. Ο Κωνσταντίνος άρχισε να μπαίνει από πίσω της. Τα μάτια της Μαρίας είχαν δακρύσει καθώς ζούσε την κάθε στιγμή στο έπακρον. Ήταν ένας έκπτωτος άγγελος που είχε δώσει τα φτερά του στον παράδεισο του Κωνσταντίνου Αλεξίου και της Μαρίας. Στο τέλος εκείνη ανταπέδωσε στον Κωνσταντίνο την υδωνη που της χάρισε παίζοντας το πέος του με πάθος . Αυτός ζούσε την κάθε στιγμή οσπου έφτασε στην αποκορύφωση του βγάζοντας μια δυνατή κραυγή. Τότε η Μαρία του ανταπέδωσε την κραυγή γκαρίζοντας " οοο Αλέξιε". Μετά από αυτό τελείωσε μέσα της...
YOU ARE READING
Το Ειδύλλιο των Γλίξμπουργκ
RomanceΗ Μαρία είναι ένα 20 χρόνο κορίτσι που σπουδάζει στο Τζορτζτάουν στην Ουάσινγκτον στη σχολή Καλών τεχνών. Εκεί γνωρίζει γνωρίζει τον έρωτα της ζωής της, τον πρίγκιπα Κωνσταντίνο Αλέξιο Γλιξμπουργκ της βασιλικής οικογένειας. Όλα όμως θα ανατραπούν ότ...