Το επόμενο πρωινό ο Παναής είχε κρυφή συνάντηση με την Μαρία. Θα συναντιόντουσαν στην είσοδο του attica στις 6 ακριβώς που δεν ήταν κανείς στο εμπορικό. Εκείνος την περίμενε στην είσοδο, ιδιαίτερα φουντομένος. Την άρπαξε και της ψυθιρισε: " Πάμε επάνω σου έχω μια έκπληξη"...
Εκείνη ακολούθησε, μπήκαν στο ασανσέρ και πάτησε το κουμπί του 4ου ορόφου όπου ήταν το ιδιωτικό γραφείο του Παναέος. Όσο πέρναγαν τον 1ο όροφο η Μαρία ξεκουμπωσε μερικά κουμπιά από το πουκάμισό της για να τον ερεθίσει. Εκείνος τότε δεν άντεξε να περιμένει άλλο. Πάτησε το stop του ασανσέρ και κόλλησε την Μαρία στο τοίχο βγάζοντας έξω το εργαλείο του. Η Μαρία άρχισε να γκαριζει καθώς είχε έρθει σε οργασμό. Της ήρθε ένα flashback από την πρώτη τους φορά, που το έκανα στο υπόγειο του σχολείου. Το εργαλείο του ήταν τεράστιο και είχε μεγαλώσει ακόμα περισσότερο. Τον θυμάται να παίζει βόλεϋ στο σχολείο και το πέος του να πηγαίνει πάνω κάτω ...
Ο Παναής τελείωνε μέσα της καθως εκείνη έβγαζε το σουτιέν της. Εκείνη πάτησε ξανά τον 4ο όροφο και η πόρτα άνοιξε. Ήταν ολόγυμνοι και ο Παναής την έσυρε μέσα στο γραφείο του το οποίο ήταν γεμάτο κεριά και ροδοπέταλα.
Την πέταξε πάνω στο γραφείο του και όλα τα χαρτιά και τα στυλό έπεσαν στο πάτωμα. Η στιγμή είχε πολύ πάθος και η Καρδιές κόντευαν να σπάσουν. Μετά από 2 ώρες συνέχιζαν δυναμικά ώσπου χτύπησε το κινητό της Μαρίας. Ήταν ο Αλέξιος, ο οποίος τους διέκοψε. Η Μαρία το σήκωσε με την ανάσα της να ακούγεται κοφτή και να είναι λαχανιασμενη. " Όλα καλά, γιατί ακούγεσαι έτσι;;" Την ρώτησε
" Έκανα λίγη γυμναστική μωρό μου'' του απάντησε.
"Καλά νέα, σε μερικές μέρες επιστρέφω στην Αθήνα" είπε ο Κωσταντίνος από το τηλέφωνο
Η Μαρία είχε ταραχτεί, για μια στιγμή δεν ήθελε να επιστρέψει ο Κωνσταντίνος αλλά βαθειά μέσα της, της είχε λείψει..
Ο Παναής ξαφνιάστηκε. Είχε θυμώσει αλλά όχι με την Μαρία.
"Όλα καλά γιατί δεν μου απαντάς;" ρώτησε ο Κωνσταντίνος από την άλλη άκρη της γραμμής.
" Όλα καλά αγάπη μου, ποτέ ακριβώς γυρίζεις;".
"Δεν ξέρω ακόμα, θα ξαναμιλήσουμε εντάξει;" Και τότε ο Κωνσταντίνος έκλεισε το τηλέφωνο.
CZYTASZ
Το Ειδύλλιο των Γλίξμπουργκ
RomansΗ Μαρία είναι ένα 20 χρόνο κορίτσι που σπουδάζει στο Τζορτζτάουν στην Ουάσινγκτον στη σχολή Καλών τεχνών. Εκεί γνωρίζει γνωρίζει τον έρωτα της ζωής της, τον πρίγκιπα Κωνσταντίνο Αλέξιο Γλιξμπουργκ της βασιλικής οικογένειας. Όλα όμως θα ανατραπούν ότ...