Οι ανωμαλίες και Παναή και το surprise του Αλέξιου

11 2 0
                                    

3 μέρες αργότερα, η Μαρία είχε καλέσει στο σπίτι της τον παράνομο εραστή της και το έκαναν στον καναπέ. Ο Παναής είχε μεγάλες αντοχές. 1ωρα μετά, η ευαίσθητη περιοχή της Μαρίας ποναγε. Έμειναν λίγο στον καναπέ και φασώνονταν μέχρι που η Μαρία του είπε " Παναή μου, δες τι ώρα πήγε θα αργήσεις στην δουλειά."
" Εντάξει μωρό μου θα ξαναέρθω αύριο."
Της είπε καθώς ντυνόταν. Η Μαρία έπεσε να κοιμηθεί λαχταρώντας την επόμενη μέρα .
Την επόμενη μέρα που χάραξε η αυγή η Μαρία ξύπνησε αλλά ένιωσε κάτι περίεργο δίπλα της. Γύρισε το κεφάλι της τρομαγμένη και αντίκρισε φάτσα κάρτα τον Παναή. Αυτός κατάλαβε πως την ξύπνησε και άπλωσε το χέρι του για να την πάρει αγκαλιά. Η Μαρία γύρισε προς την αγκαλιά του και μύρισε το χθεσινό βραδινό άρωμα του.
"Από που μπήκες αγόρι μου;" τον ρώτησε με ένα παιχνιδιάρικο χαμόγελο.
"Από την πίσω πόρτα" της απάντησε χαϊδεύοντας τα μαλλιά της. " Δεν μπορούσα να σκέφτομαι πως σε άφησα μόνη." . Έτσι της είπε και άρχισε να την φιλάει με πάθος και να της βάζει τέσσερα δάχτυλα του κάτω από το νυχτικό της. Η Μαρία τα ένιωθε βαθιά μέσα της και όσο πιο βαθιά μπαινανε τόσο πιο πολύ το ευχαριστιόταν. "Πάμε να σου κάνω ένα πρωινό;" του είπε η Μαρία και ο Παναής άρχισε να ονειρεύεται pancakes. Τότε αυτή τον οδηγεί προς την πολυτελή κουζίνα της και αρχίζει να ετοιμάζει τις τηγανιτές που ήθελε ο Παναής. Αμέσως μετά βγάζει πάνω στο τραπέζι μέλι, σιρόπι βύσσινο και κάτι μπισκότα. Μετά από κάτι λεπτά οι τηγανιτές ήταν έτοιμες και τίς σέρβιρε σε ένα μεγάλο πιάτο στον Παναή. Αυτός με το που τις είδε του έτρεξαν τα σάλια και άρχισε να τις τρώει πολύ λαίμαργα. Η Μαρία καθόταν δίπλα του και τον καμαρωνε. Μετά από λίγες ακόμα τηγανιτές που έφαγε ο Παναής γυρνάει το κεφάλι του και βλέπει την Μαρία να τον κοιτάζει με ένα βλέμμα αγάπης. Αυτός την βουτάει με τα λερωμένα χέρια του στην αγκαλιά του και αρχίζει να την φιλάει με πολύ πάθος. Αρχίζει να τις βγάζει το νυχτικό που φόραγε και της κατέβασε το βρακί της. Τότε είδε το μέλι που υπήρχε δίπλα του και αμέσως το πήρε στα χέρια του και άρχισε να το απλώνει πάνω στην ευαίσθητη περιοχή της Μαρίας. Αφού είχε απλώσει μια γενεοδωρη ποσότητα άρχισε να το γλύφει και να εξερευναει με την γλώσσα του κάθε σημείο από ενδοχώρας της. Η Μαρία ευχαριστιόταν κάθε δευτερόλεπτο καθώς δεν είχε ξανακάνει καλύτερο σεξ στην ζωή της. Στο τέλος που είχε απομείνει λίγο μέλι ο Παναής βούτηξε μια τηγανητά και άρχισε να την χώνει όλη στο στόμα του. Μόλις είχε τελειώσει όλο το μέλι που ήταν πάνω στην Μαρία ο Παναής της λέει " Δεν πάμε να κάνουμε ένα μπανάκι να βγάλεις και συ τα μέλια από μέσα σου." Τότε η Μαρία του κλείνει το μάτι και τόν οδηγεί προς το μπάνιο. Τόν γδυνει και αφού αφαιρέσει και αυτή το νυχτικό της μπήκαν στην ντουζιέρα. Άνοιξαν το ζεστό νερό να τρέχει πάνω τους και τα χείλια τους άρχισαν να αναζητούν το ένα το άλλο. Ο Παναής βουτάει την Μαρία από το σβέρκο και αρχίζει να την φιλάει με όλο του το είναι. Οι γλώσσες τους έχουν αρχίσει να γίνουν ένα και ο Παναής σαν γνήσιος άντρας είχε γίνει ο κατακτητής της υπόθεσης. Ξαφνικά ένας περίεργος ήχος διακόπτει αυτή την ερωτική σκηνή. Ήταν ένας ήχος μηχανής αυτοκινήτου. Ήταν το αυτοκίνητο του Κωνσταντίνου Αλέξιου που είχε έρθει στην Ελλάδα για να κάνει έκπληξη στην Μαρία. Με το που καταφτάνει ο Κωνσταντίνος χτυπάει το κουδούνι του σπιτιού και φωνάζει την Μαρία. Τότε αυτή σοκαρισμένη δεν ήξερε τι να κάνει. Είχε τον γυμνό Παναή μέσα στο μπάνιο και έξω στην εξώπορτα ήταν ο επίσημος σύντροφος της ο Κωνσταντίνος. Η Μαρία πολύ αγχομένη αποφασίζει να κρύψει τον Παναή στην ντουλάπα και να πάει να ανοίξει στον Κωνσταντίνο . Αυτός με το που την είδε έπεσε στην αγκαλιά της και της έδωσε ένα φιλί. Αφού πέρασε μέσα στο σπίτι και κάθησε παρατήρησε πως η Μαρία φορούσε μπουρνουζι και ότι από κάτω ήταν γυμνή. Τότε την ρώτησε " πως και είσαι με το μπουρνουζι;" .
" Έκανα ένα μπανάκι". Έτσι του απάντησε και άρχισε να τον φιλάει. Μετά από λίγο ο Κωνσταντίνος πήγε να κάνει ένα μπάνιο και τότε η Μαρία εκμεταλλεύτικε την ευκαιρία να πάει να βγάλει από την ντουλάπα τον Παναή. Έτσι λοιπόν πήγε προς το δωμάτιο που τον έκρυβε και μόλις άνοιξε την ντουλάπα αντίκρισε κάτι περίεργο. Δεν υπήρχε ο Παναής ούτε τα ρούχα του. Η Μαρία είχε αρχίσει να αγχώνεται γιατί φοβόταν μην ο Παναής είχε κρυφτεί κάπου αλλού και συναντήσει τόν Κωνσταντίνο. Μετά από ένα λεπτό είδε ένα μήνυμα στο κινητό της από αυτόν ο οποίος της έλεγε πως όλα είναι καλά καθώς ντύθηκε και έφυγε από την πίσω πόρτα και ότι θα μιλήσουν για το επόμενο κρυφό αυτή την φορά ραντεβού τους. Η Μαρία ανακουφισμένη πήγε να βρει τον Κωνσταντίνο που της είχε λείψει για να περάσουν χρόνο μαζί....

Το Ειδύλλιο των Γλίξμπουργκ Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt