Το bachelorette party

4 3 0
                                    

Η μεγάλη μέρα πριν το γάμο έφτασε. Όλα ήταν ήταν για την αυριανή ημέρα και ο Αλέξιος ήταν πολύ ερωτευμένος με την μέλλουσα γυναίκα του.
Αυτή όμως είχε το μυαλό της και την καρδιά της άλλου.. Σκεφτόταν πώς θα ήταν να παντρευτεί τον αληθινό της έρωτα τον Παναή.. Ήταν πολύ στεναχωρημένει ιδικά επειδή ο Παναής την αγνοησε στα ρομαντικά γράμματά της. Το βράδυ ντύθηκε και πήγε να βρει τις φίλες της στο μπαρ του Παναή  όπου θα γινόταν το Bachelor party της. Ο λόγος που αποφάσισε να το γιορτάσει στο μαγαζί του ήταν για να τον νιώθει έστω και λίγο κοντά της. Στις 00:00 έφτασε ο πρώτος ζιγκολό. Ήταν ένας όμορφος νεαρός ο οποίος ήρθε προς το μέρος της λέγοντας: Λοχίας Λεωνίδας, χάρηκα. Εκείνη τα έπαιξε από την ομορφιά του. Δεν ήξερε ότι ο λοχίας που του μίλησε στο ροζ τηλεφώνημα ήταν και στρίπερ. Εκείνος ανέβηκε γυμνός στην μπάρα ενώ είχε αγκαλιά τις κολλητές της. Από πίσω μια πόρτα άνοιξε και μπήκε μέσα ένα πολύ γνωστό πρόσωπο..  αλλά με το που το είδε η Μαρία κοκαλωσε και της έπεσε το ποτήρι κάτω. Όλοι γύρισαν να κοιτάξουν τον στρατιωτικό που μπήκε μέσα στο μαγαζί. Ήταν ένας κοντός σε ύψος νεαρός άντρας με μουστάκι και αρβύλες. Η Μαρία έτρεξε προς το μέρος και πήδηξε στην αγκαλιά του φιλοντας τον. Ήταν ο Παναής. Εκείνος άρχισε να  χύνει αντρικά δάκρυα. Μετα από λίγο άρχισαν να μιλάνε για την σχέση τους.
"Γιατί δεν μου απαντούσες στα γράμματα μου;;" Τον ρώτησε
"Προσπαθούσα να σε ξεπεράσω αλλά τελικά δεν τα κατάφερα. Όλη μέρα σε σκεφτόμουν. Δεν μπορούσα άλλο μακριά σου " της απάντησε. Τότε η Μαρία άρχισε να του χαϊδεύει απαλά το πρόσωπο και το μουστάκι του. Δεν μπορούσε να πιστέψει πως ο Παναής γύρισε και την βρήκε. Άρχισε να τον φιλάει ξανά παθιασμένα και οι γλώσσες τους είχαν γίνει ένα. Ο Παναής την σήκωσε στην αγκαλιά του και άρχισε να χουφτωνει όλο της το σώμα, κάτι που του είχε λείψει πολύ. Την οδήγησε στον πάνω όροφο του μαγαζιού που είχε κάτι ιδικά διαμορφωμένα δωμάτια όπου εκεί γίνονται όλες οι ανωμαλίες και τα παιχνιδάκια ενηλίκων. Με το που άνοιξαν την πόρτα, αντίκρισαν ένα μεγάλο δωμάτιο με ένα πόλο για στριπτίζ μέσα στην μέση και ένα τεράστιο δερμάτινο καναπέ. Ο Παναής έριξε την Μαρία στον καναπέ και άρχισε να την φασωνει αλλά αυτή είχε άλλα σχέδια... Σηκώθηκε και προχώρησε προς την μπαρα και αφού έβαλε ένα στριπτίζ τραγούδι άρχισε να χορεύει αισθησιακά γύρω από την μπάρα. Έτσι όπως χόρευε άρχισε να γδυνεται αφαιρώντας το φόρεμα της. Είχε μείνει μόνο με το δίχτυ καλσόν της και τα μαύρα της δαντελένια εσώρουχα . Ο Παναής δεν μπορούσε να πάρει τα μάτια του από πάνω της και αυτή για να τον ερεθίσει παραπάνω προχώρησε προς το μέρος του και και κάθησε πάνω στον καβάλο του. Αυτός της έσκισε το καλσόν με τα δόντια του και της έβγαλε το μαύρο της το στρινγκ. Μετά κατέβασε το παντελόνι του και το μποξερακι του και άρχισε να εισχωρεί τον μεγάλο Μανώλη του μέσα στην ενδοχώρα της Μαρίας . Αυτή άρχισε να βγάζει απαλούς αναστεναγμούς καθώς της είχε λείψει πολύ αυτό το συναίσθημα. Μετά ο Παναής της έβγαλε το σουτιέν της και και άρχισε να της χαϊδεύει το στήθος της και να της πιπιλάει τις ρόγες της. Τα σώματα τους ήταν γεμάτα έκσταση και ζητούσαν απεγνωσμένα το ένα το άλλο. Αργότερα η Μαρία κάθησε στα τέσσερα στον καναπέ και ο Παναής άρχισε να μπαίνει από πίσω της με γοργούς ρυθμούς , κάτι που έκανε την Μαρία να ουρλιάζει από τον πόνο της ηδονής. Στο τέλος την ξαναγύρισε από μπροστά και με την στάση 69 τελείωσαν και οι δύο μαζί ταυτόχρονα. Δεν μπορούσαν να ξεκολλήσουν ο ένας από τον άλλον και για αυτό κάθησαν στον καναπέ και φασώνονταν. Τότε ο Παναής λέει στην Μαρία " Δεν μπορώ άλλο μακριά σου". " Ούτε και εγώ, δεν μπορώ να σκέφτομαι πως αύριο θα παντρευτώ κάποιον άλλον ενώ είμαι τρελή για εσένα" του απάντησε. Τότε ο Παναής της δίνει ένα γλυκό φιλί στο μέτωπο και την παίρνει μια σφιχτή αγκαλιά λέγοντας της " όλα θα πάνε καλά σε αγαπώ πολύ δεν θα σε αφήσω έτσι". Τότε η Μαρία έμεινε στην αγκαλιά του νιώθοντας πολύ προστατευμένη και ευτυχισμένη. Η ώρα είχε περάσει και ο Παναής έπρεπε να φύγει. Καθώς κατέβαιναν κάτω αντίκρισαν τον στρίπερ, τον λοχία Λεωνίδα και κάνει ανωμαλίες γυμνός πάνω στα τραπέζια με τις φίλες της Μαρίας. Ο Παναής τον αναγνώρισε και άρχισε να γελάει. Τον τράβηξε μια φωτογραφία για να την δείξει στους υπόλοιπους φαντάρους και να τον κάνει ρεζίλι. Αργότερα που έφυγε ο Παναής η Μαρία έμεινε μόνη της και άρχισε να πίνει βλέποντας τις κολλητές  της να κάνουν ανωμαλίες με τον λοχία. Ήταν τόσο χαρούμενη που είδε ξανά τον Παναή και αυτό της έδωσε κουράγιο για την επόμενη μεγάλη μέρα....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 24 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Το Ειδύλλιο των Γλίξμπουργκ Where stories live. Discover now