Ένα αξέχαστο βράδυ

9 4 1
                                    

Αφού έφυγαν από τα πεθερικά είχε πάει 11:00 και ο Κωνσταντίνος πήρε την bmw του και οδήγησε την Μαρία σε ένα παραδοσιακό κουτούκι για μια κλασσική ελληνική βραδιά. Πριν μπουν ο Κωνσταντίνος έβγαλε το ακριβό τού κουστούμι και έβαλε ένα σέξι μαύρο σατέν πουκάμισο για να είναι πιο απλός. Μπήκαν στο κουτούκι και έκατσαν σε ένα μικρό τραπεζάκι πρώτη πίστα παραγγέλνοντας ότι είχε το μενού. Είχε πάει 00:00 και ο Κωνσταντίνος είχε μεθύσει για τα καλά αφού όλο το βράδυ έπινε σαν την νεροφυδα τσιπουρα και ρακές. Τότε τα αφτιά του άκουσαν τόν ύμνο του παραδοσιακού μπουζουκιού. Το τραγούδι του Μητροπάνου "σβήσε το φεγγάρι" . Σηκώθηκε απότομα παραπατοντας και άρχισε να χορεύει στους ρυθμούς του τραγουδιού ένα πατροπαράδοτο ελληνικό ζεϊμπέκικο. Η Μαρία είχε γοητευτει από την λεβεντιά του και άρχισε να του χτυπάει παλαμάκια στον ρυθμο. Προς το τέλος του τραγουδιού ο Αλέξιος άρπαξε την Μαρία στην μέση της πίστας και άρχισε να την φιλάει με πάθος. Όλος ο κόσμος χειροκρότησε και ζητοκραυγαζε θερμά το νεαρό ζεύγος. Η ώρα πέρασε και ήταν η στιγμή να φύγουν. Ο Κωνσταντίνος δεν μπορούσε να οδηγήσει αλλά είπε στην Μαρία να πάνε στο σχιστό Κορυδαλλού. Η Μαρία τον άκουσε και μόλις έφτασαν πάρκαρε στην πρώτη κενή θέση που βρήκε και αμέσως κοίταξε τόν Κωνσταντίνο με απορία. Τον ρωτάει " τι είναι εδώ που μου είπες να έρθουμε;" . Αλλά αμέσως μετά γυρνάει το βλέμμα της και βλέπει εκατομμύρια χρησιμοποιημένα προφυλακτικά στο πάτωμα. Αυτό το μέρος ήταν το καλύτερο και το πιο απομονωμένο μέρος για σεξ. Ξαφνικά ο Κωνσταντίνος αρπάζει την Μαρία και την πετάει στο άδειο πορτ παγκαζ. Την γδυνει εντελώς και της δένει τα χέρια με τις χειροπέδες του. Τραβάει με δύναμη το πουκάμισο του σκίζοντας το τελείως. Μετά βγάζει την ζώνη του παντελονιού του και αρχίζει να μαστιγώνει την Μαρία στην πλάτη όπως ήταν ξαπλωμένη. Εκείνη γυρίζει ανάποδα και ανοίγει τα πόδια της. Ο Κωνσταντίνος ξεκίνησε να της κάνει έρωτα και είχε έρθει σε οργασμό. " Είσαι πολύ υγρή" της λέει και ξεκινάει να γλύφει τα υγρά της. Στο τέλος η Μαρία άρχισε να του παίρνει πίπα για να τον κάνει να τελειώσει και μετά από λίγο, ο Κωνσταντίνος τελείωσε μέσα στο στόμα της. Μετά από λίγο έφυγαν και γύρισαν πίσω στο σπίτι τους στο Μικρολίμανο....

Το Ειδύλλιο των Γλίξμπουργκ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ