Yorum atmayı unutmayın 🌸 Yıldızı unutmayın. Bildirim gelmedi galiba.
Asena elfin Kandemir"Gelir gelmez, ortalığı yine karıştırmayı nasıl başarıyorsun elfin ? " dedi araz abim gülerek. Abimi aramıştım beni kurtarması için.
Havalimanında ufak (!) bir karışıklık olmuştu. Ufak dediğim şöyle:
Beni tutukladılar.
Hava korsanıymışım. Ehe
Benim niye haberim yok acaba ?
" Abi valla şaka yaptım. Onlar şakadan anlamıyorlarsa ben ne yapabilirim. " dedim elimdeki kelepçeleri göstererek.
Neden kimse şakadan anlamıyor.
Senin şakalarında bir problem yok mu sence ?
Ne gibi!
Polislerden biri, " Hep böyle şakalar yapar mısınız ? " dediğinde hızla kafamı salladım.
" Evet yaparım. Mesela, abilerimin içeceklerine musi-" dediğinde araz abim hızla elini ağzıma götürdü.
Araz abim, " Yok yapmaz. " dedi bana ters bakışlar atarak. Kendi yaptığını söylesem hapse atarlardı bunu, düşmek üzereydim.
Evet, en son beni ikinci kattan aşağı sallandırıyordu yaptığım şaka yüzünden.!
Bende çok abartıyor.
Elimdeki kelepçeleri çıkarmışlardı. Eve doğru gidiyorduk. Adana' da hiç bir şey değişmemişti. Araz abi benim baba tarafımdan kuzenimdi.
" Biliyor muydunuz ? " diye direttim. Bildiği için kafasını salladı.
" Ben 13 yaşımda falandım. Boran 11 yaşında, biliyorduk malesef. " dedi.
" Yani o kadar yıl geçmiş hâlâ evli değil misin ? " dedim şaşkınca.
Araz abi ters bakışlar attı. " Anladığın bu mu yani? Ben burada sen benim her zaman kardeşimsin diyorum. Sen bana evde kalmışsın diyorsun, " dedi trip atar gibi
Erkeklerin tribi hiç çekilmiyordu. Yani ama evde kalmış! Adamın kuyumcu zinciri var. Kuyumcu. 30 yaşında falan bekardır kendisi.
"İzem biliyor mu ? Sonra konağı yakmaya gelmesin ? " dedi şüpheyle. Direksiyonu sağa çevirdi.
" Biliyor abi, ayrıca öyle bir şey ya- " dediğinde kabullendim. " Yapar ya."
Benim aramamı bekliyordu. Biliyordum. Eğer çağırsam gelirdi. Ama kesin ortalığı karıştırmaya. En çok o huyunu seviyordum. Doğum gününe 2 ay kalmıştı. O zamana kadar gelir.
Araz abim güldü. " Biriniz hastaneden, diğeri karakoldan çıkmıyor." dedi imayla.
Göz devirdim. Etrafa göz gezdirdim. Her yerden taştandı bana göre. Annemde , babamda adanalıydı. Bir kaç kere sayılı gelmiştim. Annem burada kalmamı pek istemiyordu. Sebebi belli olmuştu. Sıkıldığımı hissediyordum
Köşede market görünce abime yandan bir bakış attım." Yol uzun mu abi ? " dediğimde abim kafa salladı.
" Var bir 10 dakika. Ne oldu ? " dediğinde markete işaret ettim.
" Bir meyve suyu falan içmek istiyorum. İnsek ya, " dediğinde etrafa tedirgin bir bakış atmaya başladı.
Lan bu niye etrafa bakıyor ?
Yoksa bir kızı terkedip başka kıza gittiği için ,eski sevgilisi takıntılı gibi peşine mi düştü?
" Yok kız. Ben onu yapacak kadar şerefsiz miyim ? " dedi alınır gibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Albay'ın Kızı
ChickLitAşiret Gerçek Ailem serisi: Asena Elfin Kandemir Albay bir babayla büyümüş, aşiret kızı olan Asena elfin, babasının başka biri olması sonucu Adana'da tanınan aşiret ağasının tek kızı olduğunu öğreniyor. Çocukluğundan beri eğitilmiş olan Asena, biy...