5.Bölüm; Abiler durumu

730 93 439
                                    

Asena Elfin Kandemir

Arslan konağında çiçek ediyordum. Alparslan bey benim çiçekleri sevdiğimi öğrenince, benim için sera yapmış meğersem.

Ve ben bunu 3.gün öğrendim.

Evet, evde asansör olduğunu bilmediğim gibi, serayı da bilmiyormuşum. Tabi kendimi suçlayacak kadar salak olmadığım için, oğuzu suçladım.

Oğuz o sıra ben ne alaka diyor, ama duymamazlıktan gelmeyi tercih ettim.

Elimde olan narcissus çiçeğini saksıya koydum. Benim için çiçek değil, anlamları önemlidir. Elimde olan çiçeği Alparslan beye verecektim.

"Rafet, bana saksı getir." Dedim çiçeği elimde tutarken.

Rafet şüpheli bir bakış atmış," Kafama  mı atacaksın? " dedi geri çekilerek.

Geçen kafasına attığım bardak, kaşına gelmişti. Bu mal abartmış, en son hastaneye gitmiştik.  

Bardak kafasında patladıysa ne olmuş yani,

Polisler az kalsın beni tutukluyordu. Yani çok abartıyor. Herkes herkesin kafasına bardak atar.

Elimde olan çiçeği yanımda kürek gibi dikilen barkın'a işaret ettim alması için. Barkın eğilip, yavaşça toprağa dikkat ederek eline alıp ayağa kalktı.

Hızla ayağa kalkıp elimde olan topraklardan kurtulmak için ellerimi birbirine çarptım. "Kafana atıcak olsam şimdiye atarım." Göz ucuyla köşede olan küreği gösterdim. Rafet kafasını iki yana salladı.

"O zaman getirmiyorum."

"O zaman zamanında okulda hoca sana soru sorduğunda, Babam beni dövdü deyip, sözlüden kurtulup, babanı 2 gün nezarethaneye girmene sebep olduğunu amcama söylerim. " dediğimde Rafet hızla saklı uzatıp kafasını eğerek gitti.

Tunç elinde papatyalar ile kalmış şaşkınca bağırdı." Ne ? " dediğinde Rafet tedirgin bakışlar atıyordu.

"Seninde sahte karne getirdiğini söylerim." Dediğimde Rafet bu sefer şaşkınca, " Ne  ? " dediğinde güldüm.

"Valla bak, gittim sayısal loto oynadım Çağrı abimle. Kupon gibiydi. 1, 2. " dedim gülümserek. Rafetin uzattığı saksıya çiçeği diktim. Kenara ayırdım.

Bu sefer milan için saksı aldım. Sarı çiçeği oldukça dikkatli davranarak çiçeği saksıya koydum. Sarı papatya gayet güzel görünüyordu. Bu iki şey her şeydi benim için.

Rafet şüpheyle," Lan, benimki daha normal geldi şu an. Seninkini söylesem mi ? " dedi tunç'a bakarak.

Tunç ayağa kalkmış," Lan, Babam 2 gün boyunca kendini şikayet eden adamı aradı. Onu nezarethanede dövmeye kalkmışlar." Dedi.

Rafet daha'da şaşırdı. " O yüzden mi 2 gün boyunca kalması gerekirken, 5 gün boyunca nezarethane de yattı ?" Dedi.

Hayırsız evladın vücut bulmuş hâli resmen. Ben daha hayırlı bir evladım.

Annene yardım edeyim derken, düdüklü tencere patlattın lan sen! Ne hayırlısı!?

He ya, ocakta unutmuşum. Gidip Çağrı abime baktırdım bide. Suratına patladı.

Hem hayırlı bir evlat, hemde hayırlı bir kardeşim.

Rafet ve tunç'u çağırmakla hata mı ettim acaba ?

Oğuz ve cesur için, kaktüs koydum. İnşallah kalçalarına batar, şerefsizler.

Zaten Demirhan abi, hiç doğru düzgün oturmuyor, benim sayemde.

Albay'ın Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin