Asena elfin Kandemir.
Bana gelen mesajla öyle hareketlerim kesilmişti. Böyle bir mesajın gelmesini kesinlikle beklemiyordum. Lan ne bileyim normalde finalde ya da sezon finalinde ortaya çıkmaz mıydı bu ?
Evet.
Öyle beklemeye başladım.
O zaman bul!
Vay orusbu çocuğu. Ellerim klavyeyi buldu. Bana gelen anonim ancak bu olurdu zaten!
Elin anonimlerine bak!
Allah razı olsun. Zaten bulmak benim aklıma gelmemişti. Piç!
Cevap verdi.
Ayıp oluyor ama.
Kızgın bir cevap verdim. Ne biçim anonimsin sen be!
Benim hayatımda max anonim zaten. İnsan bir ipucu falan verir değil mi ?
Emin ol. Anonim olsam daha az zarar vereceğim.
Gözlerim kısıldı. Nasıl yani ?
Buradan gitmen için elimden geleni yapacağım. Ucunda ölüm olsa bile...
Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Şimdide peşime katil takılmıştı. Birde buradan yak. Hep kitaplarda görüyoruz belki bana aşık olur kurtuluruz ki bende şans yok.
Zaten ben şansı korumana kullandım gibi.
Alparslan beyin beni niye bıraktığını araştırırken bir de başıma katil düştü. Harika ya! Ambulans sesi duymamla arkamı döndüm. Önünde duran komiser ve yanında dövdüğüm çocuklar tek sıra halinde dizilmişti.
Sıra dayağına girmiş gibi gözüküyorlardı.
Hırsız elleri kelepçeli bir hâlde etrafa bakarken beni görmesiyle çığlık attı. Herkes bana dönmesiyle öyle bakakaldım. Lan ben bu adamdan korkuyorum demiştim.
Yandan barkına bir bakış attım. Yanına yaklaştım.
Hızla çığlık atıp başımı tutup bayılma taklidi yaparken, Barkın hızla beni tuttu. Gözlerimi kapatıp üzerine yığıldım.
Yığılmışken güzel yere yığılalım değil mi ?
Barkın beni kucağına almıştı. Bende hep bunun kucağındayım arkadaş!
Gözlerimimi açmamak için iyice kapatmıştım. Alparslan bey'in sesini duymaya başladım. " Kızım iyi misin ? " dedi endişeli ve panik bir sesle.
Sanane babalık!
Sen iyiysen biz kötüyüz!
Barkın, " Hırsızdan korktu efendim. " dedi ifadesiz bir sesle. Hırsız bende korktu o ayrı mesele.
Farkımız tarzımız misali.
Gözüm kapalı olduğu için şu an ne olduğunu bilmiyordum.Ama Alparslan bey'in polislerle konuştuğunu duyuyordum. " Asenayı alayım ben." Diyen araz abiyi bulunca, barkın'ın kravatına yapıştım.
Barkın cevap vermeyip beni uzatınca kravatı bende olduğu için acıyla inleyip nefessiz kalmaya başladı. Kravatına iyice yapıştım.
Bu da beni vermeye dünden razı ulan!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Albay'ın Kızı
ChickLitAşiret Gerçek Ailem serisi: Asena Elfin Kandemir Albay bir babayla büyümüş, aşiret kızı olan Asena elfin, babasının başka biri olması sonucu Adana'da tanınan aşiret ağasının tek kızı olduğunu öğreniyor. Çocukluğundan beri eğitilmiş olan Asena, biy...