1.Bölüm:Albay kızı

1.2K 90 300
                                    

Asena elfin Kandemir

"Kızınız havuzda yangın çıkardı. " dedi müdür bey. Valla dövebilme imkanı olsa ilk beni döverdi.

Babam şaşkınlıkla," Okulda havuz mu vardı ? " dedi.

Benim olayları bilme seviyesi amına koyayım.

Çağrı abim," Yok artık." dedi şokla.

Polat abi kahkaha attı. " Ben daha çok yangın çıkarmasına şaşırdım."

Demir abim şüpheyle, "Onu nasıl başardın lan? "

Ben her şeyi başarırım aşko !

Ardından atladım." Valla baba bende şaşırdım. Baktım bir halta yaramıyor orayı kontrol edip ,okula bir hizmette bulunayım. " dedim hevesle.

Müdür delirdi. " Yakarak mı?!"

" Her türlü hizmet vardır müdürüm. " dedim. " Benim ki böyle işinize gelirse."

Kırk yılın başı iyilik yaptım başımda patladı. Kimseye bu hayatta iyilik yapmayacaksın demişler!

Polat abim gülmemek için kendini zor tutarken," Abim havuzda yangın çıkaran tek manyak sen olabilirsin. Nasıl yaptın tam olarak ? " dedi sonralara gelen ciddiyetle.

Elimdeki kaleme benzeyen çakmağı gösterdim." Bununla." dedim. " Valla abi yanlışlıkla oldu. Ben yangın alarmı çalışıyor mu diye, bir tane havluyu kontrol ettim sadece." dedim ürkek bir tavır yaparak.

Gerisi kendiliğinden hazırmış yanmaya !

Çocukları kurtardım haberi yok !

Müdür dehşetle," Daha fazla dayanamayacağım Araf bey, kızınız önceden, kimya odasını yakmıştı. Okullar zaten bitti. Alın götürün. " dedi beni satarak.

Müdür dünden razı lan beni göndermeye!

Polat abim gülmemek için kendini zor tutarken,babam gözleri kısmış merakla sordu." Kızım sen niye bunları yanında taşıyorsun ?"

Ne kadar saçma sorular soruyor lan ?!

Herkes kendini korumak için yanında bir şey tutmalı yani !

" Kendimi korumak için baba. " dedim sanki komik bir şey söylemiş gibi.

Babam gülümsedi. " Kendini korumak için yanımda çakmak mı taşıyorsun? Ayrıca, kaleme benzeyen çakmak diye bir şey yo- " dediğinde dişlerini sıktı. "Bittin sen Turgut."

Okul dışında daha çok şeyler taşıyorum. Bir şey diyen yok.

Okula bir şey getiriyorum, olay var.

Lan ,abimi satamam ben, daha çok öğreneceğim şey var ondan!

Daha ,bıçak nasıl yapılıyor onu öğrenmem gerekiyor. Eğitim hakkımı elimden alamazlar

" Baba,valla alakası yok. Ayrıca izemde kimya laboratuvarını yaktı.Bak bakalım sonunda ne oldu ? " dedim bilmiş bilmiş.

Senin vereceğin örneğin...

Babam göz devirdi. " Acile kaldırıldı kızım. Nefessiz kalmışlar. Ayrıca kendini izem'le bir tutma, o manyak, sende manyaksın. " dedi çile çeker gibi.

Polat abi, " O manyak hâlâ yaşıyor mu ya ? O kadar şey oldu.  " dediğinde göz devirdim

O her zaman kavga çıkarıyorsa bile hayatta kalmasının yolunu buluyordu.

"Çıkardı, ama onun olaylar karışık pek takma. Psikolojin kaldırmaz. " dedim umutsuz bir sesle.

Coğrafya hocam araya girdi. " Bence okuldan atma vakti geldi." dediğinde saldırıya geçtim.

Albay'ın Kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin