Introducere 🩵

1.7K 38 4
                                    


Bună tuturor 🩵

Bună tuturor 🩵

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Pentru că efectiv m-am îndrăgostit de serie 🩵am cautat si povestea lor.

Va invitam cu mult drag sa descoperim povestea împreună.

Nu a avea un program anume de postare dar voi încerca pe cât pot sa afuc repede povestea. sper sa si reusesc fiind foarte agromerată și la servici si cu 12 seri in curs.

Prima zi de lucru, nu? Bărbatul cu o față frumoasă, cizelată, perfect îmbrăcat într-un costum negru din trei piese, s-a uitat la mine, încruntând ochii ca și cum m-ar fi evaluat, cu un mic zâmbet jucându-i-se în colțul gurii, ca și cum ar fi făcut mișto de mine. Elis, noul meu șef, mă scruta serios, dar habar nu aveam la ce se gândea ca să-mi arunce acea privire. Ochii lui adânci, gri fumuriu, erau greu de citit, stricți și inflexibili.

Numele meu este Patt Rueangwit. Este prima mea zi de muncă. M-am prezentat încet, încă fixat pe chipul chipeș al noului meu șef, incapabil să-mi iau ochii de la el. Bărbatul din fața mea era un amestec izbitor și carismatic de trăsături orientale și occidentale, fermecător, tăios și periculos.

Patt, a strigat el cu o voce gravă, cercetându-mi chipul. Știi câți oameni au ocupat acest post în ultimele trei luni?

Nu știu, domnule. Am scuturat ușor din cap, nesigur dacă întrebarea lui făcea parte dintr-un test.

- Cinci.

Elis a ridicat o mână pentru a indica numărul și a încheiat cu un zâmbet misterios și complex care era prea greu de interpretat.

-  Tu ești al șaselea. Nu sunt sigur dacă va mai fi un al șaptelea după tine.

Bărbatul din fața mea a oftat și s-a ridicat în picioare. Era foarte înalt, cam 185 cm, ceea ce mă făcea să par destul de mic în comparație. Dar să vedem cât de mult vei rezista aici.

Mă minimaliza? Nu știam ce făcuseră ceilalți pentru a-l supăra pe acest om, dar eu credeam în răbdarea, rezistența și capacitatea mea de a învăța repede. Dacă aveam noroc, puteam să trec de perioada de probă, care era singura mea speranță. La urma urmei, trecusem prin mai multe locuri de muncă, luptându-mă cu mâinile și picioarele mele de-a lungul vieții, de la slujbe de serviciu de nivel scăzut, cum ar fi spălarea vaselor și servirea meselor, până la slujbe de curățat geamuri pe care nimeni nu le-a respectat vreodată.

Dar a trebuit să fac asta pentru a merge la școală și a supraviețui. Norocul meu a fost că am fost suficient de perseverentă și că studiile mele au fost satisfăcătoare.

După absolvire, unul dintre profesorii mei m-a recomandat pentru un loc de muncă la o companie, dar după doi ani, am demisionat din cauza unor probleme.

Când un prieten mi-a spus că acest loc face angajări, am decis să aplic. Am trecut examenul scris și interviul și am obținut rapid postul. Acum, eram încă nedumerit de ce am obținut slujba atât de ușor, mai ales că această companie este un mare antreprenor de construcții cu multe filiale. În mod normal, o companie de acest calibru nu ar angaja atât de ușor pe cineva ca mine, poate pentru că șeful meu cu aspect fioros nu a fost implicat în interviu.

Când am auzit că călătorește frecvent și că are nevoie urgentă de un asistent personal, poate că am venit la momentul potrivit. Cu norocul de partea mea, acest nou loc de muncă însemna pentru mine un viitor mai stabil și mai promițător.

- Ce avem programat pentru astăzi?

- În această dimineață, avem o întâlnire despre un nou proiect pentru care am câștigat licitația principală de construcție. După-amiază, aveți o întâlnire cu domnul Kitti cu privire la noul contract de proiect. Seara, este o petrecere cu doamna Ploythiwa la apartament...

I-am dat detaliile exacte, surprins de numele Ploythiwa, actrița care era un scandal zilnic la știri. Era cunoscută ca o maestră a manipulării despre care toată lumea vorbea. Dar, de data aceasta, nu eram sigur cine va juca rolul cui între Elis și Ploythiwa, din moment ce și șeful meu avea reputația de a fi un mare afemeiat.

- Ia și un cadou pentru ea.

- Ce ar trebui să fie, domnule? am întrebat ezitant.

- Gândește-te la asta. E treaba ta să găsești acele lucruri prostești. Orice cu care o femeie ar fi fericită, a răbufnit Elis pe un ton iritat.

Era întotdeauna atât de irascibil când lucrurile nu mergeau cum voia el? Nu e de mirare că își schimba atât de des asistenții.

- La cât ar trebui să limitez bugetul?

Elis s-a încruntat și a meditat pentru o clipă. ...

- Poate în jur de o sută de mii. Nu știu. Nu am ținut niciodată evidența a cât de mult au cheltuit secretarii anteriori.

Auzind asta, am fost uimit. Nu mă așteptam ca o asemenea sumă să fie cheltuită atât de neglijent. Această sumă mi-ar putea acoperi propriile cheltuieli pentru un an.

- Am înțeles, domnule. Voi avea grijă de asta imediat.

Am notat repede nota, hotărât să îl mulțumesc.

Din acea zi, am fost responsabil pentru a obține cadouri pentru doamne, împreună cu toate celelalte lucruri din viața lui de zi cu zi. Începând cu hainele, mâncarea și chiar viața sa amoroasă, aproape totul în viața lui Elis a trecut prin administrarea mea.

După ce am trecut de prima săptămână de lucru, totul a început să se așeze la locul lui. Mi-am dat seama că Elis era doar un om obișnuit. Se simțea singur, îi era foame și se distra. Acest om își lua munca foarte în serios. Ura greșelile, iar eu eram hotărât să nu las să apară niciuna.

Când Elis era cu cineva, era un iubit generos, care îi copleșea cu afecțiune fără reținere. Dar, pe măsură ce trecea timpul, auzeam un indiciu într-un singur cuvânt care însemna să-i îndepărteze. Cuvântul era... incomod.

Codul secret pe care mi-l folosea pentru a elimina întâlnirile din rutina sa. Principala mea datorie ca asistentă apropiată a lui era să îi alung pe acei oameni cât mai departe de Elis. De multe ori, acele femei mă insultau, dar nu-mi păsa. Dacă lui Elis îi plăcea, șeful meu obținea ceea ce dorea.

Nu am știut când m-am îndrăgostit de Elis. Înainte să-mi dau seama, fiecare respirație pe care o luam era umplută cu chipul, numele, vocea lui profundă și parfumul lui unic. Tot ceea ce îl privea pe Elis îmi afecta mereu inima. Dar acele sentimente periculoase au rămas ferm ascunse, astfel încât nimeni să nu le descopere...

Rolurile noastre erau clare. Elis era șeful, iar eu eram doar un angajat. A-l iubi pe șef era imposibil... Știam bine asta.

 Știam bine asta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Iubesc un tip rău 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum