Capitolul 12

135 12 1
                                    

  Mirosul lui familiar mi-a plutit până la nas. Mâna lui puternică mi-a prins una dintre încheieturi, în timp ce cealaltă îmi ținea gâtul pentru a mă împiedica să scap. Fața lui ascuțită și ochii strălucitori mă țineau pe loc. Toate simțurile mi s-au intensificat; inima mi-a bătut repede, iar corpul mi-a tremurat. Mâinile îmi erau transpirate, dar reci. Am înghețat, incapabilă să mă îndepărtez sau să mă apropii.

Ne-am uitat unul în ochii celuilalt. Am încercat să citesc cele mai profunde gânduri ale celuilalt, la fel cum Elis era concentrat intens asupra mea, aproape devorându-mă. Respirația lui îmi atingea obrazul, sunetul valurilor care se izbeau în depărtare ca un cântec de leagăn în timpul conversației noastre.

Mâna lui Elis s-a mutat de la gâtul meu la maxilar, degetele lui calde atingându-mă ușor în ritmul valurilor. Deși a fost o atingere blândă, mi-a făcut inima să bată tare și sângele să-mi fiarbă de căldură.

În doar o clipă, buzele lui s-au lipit de ale mele, dar în loc să mă îndepărtez, l-am lăsat pe Elis să-mi tachineze gura închisă cu limba lui caldă. Sărutul provocator a devenit pasional și solicitant pe măsură ce dorința și dorința noastră creșteau.

După un sărut lung, întrerupt de farurile unei mașini care trecea, m-am îndepărtat, dar brațele lui Elis încă mă țineau strâns, fără să mă lase să plec ușor. A zâmbit blând, iar privirea lui aproape că m-a făcut să cedez.

- Am nevoie de timp.

- Cât de mult timp? Vocea lui era persuasivă, buzele reticente să se despartă.

- Nu știu.

- Voi veni mâine după răspunsul tău.

- E prea devreme.

- Două zile, a șoptit Elis, barba lui gâdilându-mi maxilarul.

- Două luni. Am nevoie de două luni.

- E prea mult. Nu pot aștepta atât de mult.

- Atunci nu aștepta.

Ugh! Elis a suspinat și mi-a sărutat pielea de la baza gâtului, speriindu-mă pentru că nu eram pregătită.

- Doar o lună, iar apoi voi veni să-ți cer răspunsul. Dar între timp, te rog să nu dispari de lângă mine și... să nu găsești pe altcineva.

...

M-am uitat la el, văzând acei ochi dulci care puteau topi inima oricui.

- Promite-mi.

- În regulă... se face târziu. Ar trebui să te întorci la hotel și să te odihnești.

Am schimbat rapid subiectul când inima m-a avertizat că eram într-o stare periculoasă, riscând să mă pierd ușor în el din nou.

- Am crezut că mă vei invita în camera ta să bem ceva.

...

M-am uitat la Elis.

- În regulă, vin să te iau mâine dimineață la micul dejun.

Elis a suspinat încet; vocea lui era tandră. Probabil că știa că nu mă voi înmuia sau nu voi ceda ușor și a fost suficient de deștept să nu mă împingă și mai mult și să mă irite.

- Nu trebuie să vii. Poți mânca la hotel. În plus... Vreau să dorm până târziu. Când o să mă trezesc eu, probabil o să mori de foame.

Am încercat să refuz indirect.

- Și eu mă gândeam să dorm până târziu și chiar, chiar vreau să iau micul dejun cu tine.

Elis și-a ridicat sprâncenele și mi-a oferit un zâmbet fermecător de exasperant. Cu atâta determinare în ochi, am știut că, oricât de încăpățânată aș fi, nu aș putea câștiga împotriva lui Elis.

Iubesc un tip rău 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum