Capitolul 14

107 12 2
                                    

Elis l-a urmat pe JZ pentru a discuta afaceri la o masă de recepție privată. JZ a gesticulat cu mâna, îndemnându-l să se grăbească. Elis dădu din cap, cu un zâmbet ușor pe buze, caracteristic comportamentului său stoic care nu îi trăda niciodată firea serioasă. Oricât de mult ar fi vrut să se concentreze asupra lui Patt, munca era la fel de importantă. Așa că a decis să pună chestiunile de suflet în așteptare până după ce ar fi terminat treaba.

- Ce este atât de important? întrebă Elis.

- Doar un lucru mărunt. Dar am auzit că Patt a sosit. Unde s-a dus?

JZ întrebă întâmplător, cu un ton ușor tachinator, fără să se poată abține. Știa că Patt ocupă un loc special în viața lui Elis, dar cât de special era încă neclar. Elis, pe care îl cunoștea el, rareori ținea mult la ceva sau la cineva. Prietenul său se temea de angajamente și evita cu orice preț relațiile pe termen lung. Dar, dacă bănuiala lui era corectă, Patt putea fi ceva mai mult decât un simplu asistent apropiat.

- L-am lăsat mai întâi să-și găsească ceva de mâncare,răspunse Elis, ignorând tonul lui JZ, cu o expresie ilizibilă.

S-a așezat vizavi de prietenul său, care se afla într-un scaun cu rotile, știind din lunga lor asociere că JZ trebuie să aibă ceva important de discutat, motiv pentru care își trimisese iubitul prieten să-l aducă de două ori.

JZ a așteptat până când prietenul său a luat o înghițitură din băutură înainte de a trece direct la subiect.

- Am auzit un mic zvon despre Theeranai. Tu l-ai auzit?

- Ce-i cu el?

Elis, care îl urmărise pe Patt, s-a întors imediat și a strâmbat din ochi când a întrebat. Elis își pierduse de mult interesul pentru Theeranai, mai ales după ce se asigurase că Patt se scuturase de idiotul ăla. Odată ce a fost sigur că Patt renunțase la orice flirt cu Theeranai, a încetat să mai stea cu ochii pe el.

- A preluat un rol minor la Lodge Industries, știi tu, eternul tău rival.

Elis și-a arcuit sprânceana, dar și-a păstrat calmul, chiar dacă nu se simțea în largul lui. Cuvintele „Lodge Industries” erau ca o boală josnică, la fel de respingătoare ca numele Theeranai. Mirosul scandalos era atât de puternic, încât îi venea să vomite.

- Fei Long Lodge ar fi o pereche bună pentru Theeranai. Nu sunt prea surprins că doi idioți ar face echipă, spuse Elis cu umor sarcastic, ridicând din umeri ca și cum nu-i păsa, dar zâmbetul care a apărut a fost incredibil de disprețuitor.

Nu-i păsa dacă cei doi ticăloși se înțelegeau. Dacă ticălosul și lașul și-ar fi unit acum forțele, ar fi făcut echipa supremă de gunoaie impecabile. Se întreba cine ar fi câștigat titlul de „prostul cel mai remarcabil” dacă ar fi existat un premiu pentru asta.

- Cu siguranță va fi o durere de cap pentru tine. Pregătește-te. Lui Theeranai nu-i place când ești liniștit. A mers chiar până la a aduce Loja în tabăra lui. O să vă fie greu, spuse JZ, arătându-se foarte îngrijorat. Deși știa că Elis nu era o persoană care putea fi provocată ușor, reputația proastă a Lojei Fei Long nu trebuia luată ușor. Influența și puterea lor financiară în Singapore erau semnificative, iar în ultima vreme, se extinseseră în China continentală. Thailanda părea să fie următoarea lor țintă.

- Nu mi-a fost niciodată frică. Dacă Lodge Industries vrea să facă afaceri în Thailanda, atât timp cât nu se intersectează cu Burton Group, nu văd nicio problemă.

- Știi că sunt obligați să se intersecteze cu Burton Group, ca în cazul proiectului cazinoului pentru care s-a licitat. Lodge l-a obținut, chiar dacă inițial părea că Burton o va face.

Iubesc un tip rău 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum