- Patt, ce surpriză să te găsesc aici. Thee.
Întâlnirea neașteptată îl făcuse pe Patt să se simtă inconfortabil și nesigur cum să acționeze. O parte din această senzație se datora faptului că lucrurile dintre el și Theeranai nu se terminaseră în termeni buni. Cine ar fi vrut să se confrunte cu o persoană cu care avusese o relație complicată, mai ales cu Elis stând atât de aproape, practic respirându-i în ceafă? Pentru a înrăutăți lucrurile, cei doi nu se puteau suporta unul pe celălalt. Se disprețuiau reciproc până în măduva oaselor. Cel mai bine era să-i țină separați.
Când Patt s-a uitat la Elis, care stătea lângă el, s-a simțit și mai stânjenit. Expresia feroce de pe chipul lui Elis contrasta puternic cu dispoziția sa jucăușă de câteva momente mai devreme. Acei ochi ostili și pătrunzători îl marcau clar pe Theeranai ca pe un dușman. Această întâlnire era un dezastru în așteptare.
- Hmph!
Elis a mormăit cu un zâmbet batjocoritor, privirea lui ascuțită îndreptată spre Patt, arătându-și clar nemulțumirea. Gelozia l-a cuprins când numele lui Theeranai a alunecat de pe buzele persoanei de lângă el, aprinzând o furtună în inima lui. Văzând expresia nervoasă a lui Patt, nu făcea decât să-l facă să-și dorească să sară peste masă și să-l lovească pe Theeranai.
- Woah! Ruda mea iubită este și ea aici, dar nu pare foarte fericită. Oh, am auzit că nu numai că ți-ai pierdut cel mai apropiat asistent, dar ai pierdut și o mare afacere. E un pic nefericit, nu-i așa?
Theeranai a pocnit din limbă după ce a vorbit, provocându-l intenționat pe Elis. Se pare că a funcționat, pentru că Elis era acum vizibil furios.
- Dispari din fața mea, i-a spus Elis, privindu-l pe dușmanul său cel mai disprețuit și vorbind încet și clar.
Dacă nu ar fi fost legea, gunoiul care stătea în fața lui ar fi fost mort de mâinile sale cu mult timp în urmă.
- Ești încă atât de impulsiv. Poate ar trebui să înveți să te calmezi puțin. Eu doar te salut ca pe o familie ce suntem. În plus... Patt și cu mine ne cunoaștem. E firesc ca, atunci când ne vedem, să stăm de vorbă.
Theeranai i-a aruncat lui Patt o privire cochetă, care l-a enervat.
- Nu e nevoie, a spus Elis, apropiindu-se de Patt ca și cum corpul său ar fi acționat de la sine.
Theeranai nu a ratat posesivitatea din comportamentul lui Elis și, cu cât Elis se purta mai mult ca și cum Patt îi aparținea, cu atât Theeranai devenea mai invidios.
- Nu-i așa, Patt? a spus Theeranai, iar Patt i-a răspuns din politețe, poate simțindu-se vinovat și îndatorat față de el.
Încercase înainte să exploreze o relație cu celălalt bărbat, dar oricum ar fi fost, nu putea începe ceva nou când inima lui era plină de Elis și numai de Elis.
- Vezi? Ți-am spus eu, a spus Theeranai, așezându-se în fața cuplului și chemând un chelner să servească băuturi.
Elis privea îndrăzneala lui Theeranai cu o față calmă, dar ochii lui erau reci de furie latentă. Oricât de mult ar fi vrut să se ridice și să-l lovească, s-a forțat să rămână cât mai calm. Era curios să vadă ce voia Theeranai, fiind atât de îndrăzneț încât să provoace o asemenea scenă.
- Spune-mi treaba ta și dispari.
Vocea lui Elis era joasă și înghețată, un semnal periculos pentru Patt, care îi fusese alături ani de zile, știind foarte bine că asta însemna că era pe cale să explodeze.
- Elis, a spus Patt cu o ușoară atingere pe încheietura lui, încercând să-l calmeze.
Elis s-a uitat la el și și-a recăpătat o oarecare cumpătare, dar era încă pregătit pentru o confruntare în orice moment.
CITEȘTI
Iubesc un tip rău 🩵
RomanceTraducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept : Anin Traducerea și adaptrea în limba română Kiri Danika 🩵