Capitolul 17⚠️🔥🔥🔞

94 8 0
                                    

🔥Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔥

ELIS 

- Vom sta aici în noaptea asta.

 I-am șoptit răgușit la ureche lui Patt, cuvintele mele oscilând între o cerere și o rugăminte ca el să rămână cu mine. În acel moment, Patt, de obicei calmul meu, părea să fie într-o dispoziție proastă. Ochii îi erau sticloși, ca și cum ar fi băut prea mult.

 Privirea mea a alunecat spre obrajii lui Patt, înroșiți la fel ca buzele lui umflate de la sărutul nostru recent. Din punctul meu de vedere, arăta atât de atrăgător, încât era greu să rezist. M-am aplecat în mod deliberat mai aproape, lăsându-mi respirația să-i atingă fruntea, semnalând că, de data aceasta, nu voi da înapoi până când Patt nu va ceda.

 Ca urmare, respirația lui Patt a devenit mai grea. Și-a înclinat fața ca să se uite la mine, fără să dea semne că s-ar îndepărta. Am presupus că simțurile lui erau amorțite, iar apărarea lui obișnuită era slăbită. Ăsta era un lucru bun. Tocmai îmi dădusem seama că asta simțeam când eram îndrăgostită iremediabil de cineva. Fiecare respirație pe care o luam era plină de chipul lui Patt și de lucrurile pe care le făcuse pentru mine de-a lungul timpului în care lucrasem împreună. 

Când eram despărțiți, nu mă puteam gândi decât la el. Chiar și atunci când închideam ochii, imagini cu Patt îmi apăreau în minte la nesfârșit, până când aproape înnebuneam. Dacă Patt dispărea din nou și nu-l puteam contacta, puteam să-mi pierd mințile. I-am mângâiat ușor obrazul înroșit de mai multe ori, rugându-mă în tăcere ca Patt să simtă la fel ca mine. 

- Ai plănuit să mă aduci aici, să mă îmbeți cu vin și apoi să mă târăști mai târziu în pat?

Patt nu vorbea cu mânie, ceea ce era un semn bun. 

- Ce fel de răspuns vrei să auzi?

- Vreau să știu primul gând care ți-a trecut prin minte, a spus Patt, ochii lui înlăcrimați fiind suficient de serioși încât să nu mă pot eschiva de la întrebare. 

- Primul gând?

Am ezitat, întrebându-mă dacă ar trebui să vorbesc sau să tac. 

- Primul gând a fost probabil ceva de genul... Nu-mi pasă. Nu-mi pasă dacă ești beat sau nu. În cele din urmă, vreau să te sărut, vreau să te îmbrățișez și vreau să te fac să gemi încet sub mine.

 - Dacă e așa, toate astea...

- Pur și simplu creează atmosfera, și vreau să funcționeze.

Cu asta, i-am prins din nou buzele, fără să-i dau ocazia să se pregătească. Mi-am lipit ferm buzele de ale lui, înclinându-mi ușor capul pentru a ajusta unghiul și a savura acea dulceață îmbătătoare. Am înaintat deliberat, tachinându-i încet buzele bine formate cu limba, mâna mea legându-i gâtul palid pentru a-i înclina capul și a accepta sărutul pe deplin. 

Patt și-a despărțit buzele în timp ce eu adânceam sărutul. I-a scăpat un geamăt ușor, care suna ca un amestec de protest și plăcere. Sărutul nu era ceva ce îmi plăcea de obicei. Cu alții, un sărut putea fi doar preludiul unui sex rapid, fără sens. Sărutul se termina în câteva minute. Rareori petreceam mult timp sărutând.

Ceea ce excelam era să domin corpul partenerului meu, să caut plăcerea prin penetrare sau să-mi satisfac partenerul cu sex oral, terminând cu un climax crud și trecător care nu lăsa nimic memorabil. Dar cu Patt a fost complet diferit. Senzația de a-l săruta a fost de nedescris. Căldura limbii lui s-a infiltrat în fiecare fibră a ființei mele. Era sinceritate amestecată cu dorință, dulceață împletită cu o foame arzătoare. 

Iubesc un tip rău 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum