Capitolul 6🔥🔞

422 26 4
                                    

⚠️ Recomandat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani descriere scene sexuale în mod amănunțit ⚠️


Sex fără nume




Sunetul telefonului la unu dimineața l-a trezit pe Patt din patul său. Frecându-și ochii leneș, după ce adormise abia în jurul orei unsprezece, ia fost întrerupt somnul două ore mai târziu. Această situație devenise din nou o buclă familiară. „Elis" Numele de pe ecran arăta cine suna. Nu era nimic nou că șeful său să-l sune astfel în toiul nopții.



-Da, vocea lui Patt era răgușită de somn în timp ce se mișca să se așeze, pe jumătate adormit.



-Vino să mă iei, spuse vocea aspră de la celălalt capăt al firului, un mesaj simplu, dar clar în intenția sa. Patt s-a gândit că idiotul de șef al lui băuse prea mult, ca de obicei, după ce luaseră cina împreună cu cineva chiar în acea seară, Patt își spusese că trebuie să își ajusteze sentimentele față de Elis. Trebuia să separe munca de emoțiile personale; dacă le amesteca pe cele două, munca ar fi fost afectată. Va mai aștepta puțin pentru a-și găsi un nou loc de muncă, deși nu va dura mult. Între timp, își va da toată silința pentru a nu regreta mai târziu. Când va veni momentul să plece, măcar momentele rămase vor fi memorabile, cel puțin pentru el. Patt a închis ochii, și-a masat tâmplele cu o mână și a suspinat ușor. Nu simțea exact plictiseală, ci mai degrabă un amestec de îngrijorare și posesivitate.



-Unde ești? A aprins lampa de lângă pat, și-a pus ochelarii și și-a scuturat viguros din cap ca să se trezească.



-În locul obișnuit.



-În regulă. Patt a acceptat fără alte întrebări. S-a ridicat repede și sa dus la baie pentru a se spăla pe față și a scăpa de somn. Și-a schimbat pantalonii de pijama cu niște blugi decolorați și un tricou gri potrivit, și-a luat portofelul, l-a băgat în buzunarul de la spate și a ieșit din cameră. Imediat ce Patt a ieșit din taxi, l-a văzut pe Elis sprijinit de o mașină sport luxoasă, fumând o țigară, privirea lui pătrunzătoare sugerând că îl așteptase pe Patt să apară. Ochii aceia s-au îngustat ușor înainte să arunce mucul de țigară la pământ, călcându-l cu pantoful, chiar dacă nu era terminat. Frumusețea lui aspră radia atât de intens încât Patt era aproape orbit.



-Tu ai ajuns?



-Da. Patt s-a apropiat și a întins mâna după cheile mașinii sport, un gest care devenise firesc. De fiecare dată când Elis bea, Patt își conducea șeful acasă. Inițial, Elis nu-l suna astfel în toiul nopții, dar, din moment ce Patt se oferise să-l conducă acasă, sarcina de a-l lua pe Elis după ce bea devenise o altă datorie pe care Patt era mai mult decât bucuros să o îndeplinească. Patt i-a deschis ușa mașinii șefului său înainte de a-și lua locul pe scaunul șoferului. A pornit mașina și a ieșit cu grijă din parcare. În doar douăzeci de minute, mașina sport de lux era parcată la penthouse. Patt a oprit motorul și i-a înmânat cheile înapoi proprietarului fără să spună un cuvânt, dar Elis l-a apucat brusc de încheietură.



-Urmează-mă pentru o clipă. Vreau să vorbim.


Iubesc un tip rău 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum