Capitolul 13

95 10 1
                                    

- Elis, de ce ai spus asta? Nu am de gând să merg cu tine.

Vocea lui Patt era serioasă, aproape bruscă, ceea ce era neobișnuit, deoarece întotdeauna vorbea politicos cu Elis. Niciodată nu ridica vocea sau nu arăta emoție. În ciuda faptului că știa că Patt era destul de supărat pe el, Elis i-a oferit un zâmbet dulce, ca și cum nu ar fi fost conștient de situație.

- Haide, Patt. Nu ești aici în vacanță? Nu-ți place mâncarea gratis?

- Ce legătură are asta cu orice? Și ca să știi... Nu sunt cineva care se lasă influențat de mâncare, răspunse Patt ferm, nu chiar furios, ci mai degrabă iritat de aparenta lipsă de înțelegere a lui Elis.

- Asta nu e adevărat deloc. Am vrut doar să te invit să vii cu mine. Vreau să fii compania mea... doar noi doi.

Ochii lui Elis sclipeau din nou... iar expresia "doar noi doi" suna ciudat de delicat și problematic. Patt simțea că flirtul lui Elis devenea mai pronunțat cu fiecare întâlnire, la fel ca și expresivitatea feței și a ochilor lui. Oricât de mult ar fi vrut să rămână stoic sau să afișeze o față serioasă, inevitabil se înmuia.

- Programul tău este chiar atât de liber? Poate ar trebui să-l rogi pe Thiti să-l rearanjeze, a glumit Patt, observând că Elis părea prea relaxat, ceea ce era un pic enervant.

Ori de câte ori Patt era prin preajmă, programul de weekend al lui Elis era întotdeauna plin de întâlniri de afaceri neoficiale cu figuri importante. Găsirea timpului personal era aproape imposibilă. Dar acum, cu o secretară nouă, Elis părea să aibă prea mult timp liber, aproape de invidiat.

- De fapt, am destul de multe întâlniri, dar i-am spus lui Thiti să le reprogrameze pe toate. Am vrut să petrec ceva mai mult timp aici cu tine.

Răspunsul lui Elis a făcut ca inima lui Patt să tresară, forțându-l să se uite stânjenit în altă parte, nedorind să dea satisfacție persoanei care îi frământase mintea.

- Vreau doar să fiu aproape de tine. Știi că mi-e dor de tine? Faptul că nu te-am văzut mai puțin de o săptămână mi se pare că sunt luni, chiar ani. Vreau să te văd, să vorbesc cu tine

BAM! Cuvintele lui Elis l-au lovit pe Patt direct în inimă, iar comportamentul lui de obicei calm s-a înroșit necontrolat.

- Asta e meschin.

Patt a spus stânjenit, simțind contrariul în interior. Inima i se înmuia considerabil, dar nu voia să-și facă speranțe, știind că, dacă va fi rănit de asta, s-ar putea să fie greu de vindecat.

- Heh, când sunt sincer, tu spui că e ieftin.

- Păstrează-ți cuvintele dulci pentru întâlnirile tale. Eu nu sunt interesat.

- Dar chiar acum, suntem la o întâlnire.

- Elis, asta nu e amuzant.

- Chiar și când sunt serios, nu mă crezi.

Elis a glumit, mângâind ușor mâna lui Patt care se odihnea pe poala lui, dar Patt a retras-o repede.

- Nu fi sensibil, la avertizat Patt calm. Patt a încercat să își îndepărteze mâna, dar în cele din urmă nu a putut rezista strânsorii persistente a lui Elis.

- Patt, a spus Elis încet, vocea sa constantă și strânsorea fermă a mâinii lui Patt l-au făcut pe acesta să ridice inconștient privirea și să o întâlnească pe cea a lui Elis.

- Da?

- Mi-a fost dor de tine.

Patt a rămas tăcut, doar ascultând, apoi s-a uitat pe fereastră ca și cum ar fi admirat priveliștea, în timp ce Elis îi privea chipul calm cu o expresie blândă, aruncând din când în când o privire satisfăcută spre drumul din față. Elis conducea de-a lungul plajei, urmând un traseu recomandat de un blogger celebru. În realitate, nu avea prea multe cunoștințe despre călătorii sau mâncare, nefiind nevoit niciodată să caute mâncăruri delicioase, Patt, bărbatul care stătea lângă el, se ocupa de obicei de asta, servindu-i mereu preferatele.

Iubesc un tip rău 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum