Capitolul 18⚠️🔥🔞

62 13 1
                                    

🔥Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔥

PATT  

Mintea și simțurile îmi erau încețoșate de la apogeul intens din care tocmai coborâsem. Inima îmi bătea cu putere, dar corpul mi se simțea slăbit, prea epuizat pentru a mă mișca. Când am coborât ochii, am văzut sclipirea de satisfacție din ochii lui Elis, însoțită de zâmbetul său. Mâna lui Elis încă mă prindea de șold, liniștindu-mă ușor. 

 Pe măsură ce respirația mea a revenit la normal, atingerea cândva lentă a început să apese mai tare decât înainte. După eliberarea din altă lume, totul era acum înlocuit de un al doilea val de stimulare, unul pe care nu aveam dreptul să-l refuz. 

Fiecare atingere și mișcare a degetelor lui Elis părea ca și cum ar fi fost bine studiată și exersată. Era clar ca lumina zilei că Elis era adevăratul maestru al jocului sexual. M-am gândit să râd, dar nu puteam, având în vedere că eu eram cel cu care se juca... 

- Acesta este genul de mizerie care îmi place, a spus Elis încet, mângâindu-mă pe șold și îndreptându-și atenția către un alt pachețel argintiu pe care îl lăsase pe pat cu câteva minute mai devreme. 

- Asta e mult mai bună.

M-am uitat la curbele abdomenului meu și la părțile care coborau și mai jos. Senzațiile amețitoare mă duceau la limită. Ceea ce făceam era ca un abis emoțional care ne aștepta să sărim. Fiorul de nedescris, frica copleșitoare amestecată cu încântarea, ne făceau pe amândoi să tânjim după următorul abis. Un abis mai adânc... Mai periculos... Și mai satisfăcător. 

- Elis...

 Am reușit să spun cu o voce răgușită. Nu aveam nicio intenție de a opune rezistență sau de a juca vreun joc. Voiam doar... să-mi trag sufletul pentru un minut sau două înainte de a trebui să mă urc din nou în cursa palpitantă și periculoasă. Am început să mă simt fără suflare în timp ce o priveam pe Elis cum rostogolește încet un prezervativ transparent până la baza lungimii lui. Felul în care îl punea părea o provocare, o tachinare deliberată. S-a uitat la mine, provocându-mă și arătându-mi ce era pe cale să facă. Dacă nu mă înșel, zâmbetul din colțul gurii sugera că ar putea să o facă rapid, dar a ales să facă să pară o scenă cu încetinitorul pentru ca eu să pot savura felul în care se trata. 

Fiecare deget care aluneca pe latexul transparent era în același timp chinuitor și plin de anticipație. Mai ales când Elis și-a lins buzele, am știut imediat că se răzbună pe mine... Am înghițit în fața priveliștii provocatoare. 

- Nu te uita așa la mine

Elis și-a apropiat șoldurile și a spus cu o voce răgușită. 

- Huh?

- Privirea aia mă face să vreau să sar pe tine, chiar dacă vreau să fac totul încet. Știi cât de greu este asta?

 Mi-a ridicat ușor șoldurile și mi-a frecat deliberat șoldul de carnea lui erectă și nerăbdătoare, ca un cal de război gata să ducă generalul înainte pentru a cuceri inamicul. Mi-a mușcat gâtul de câteva ori, iar din presiune mi-am dat seama că Elis intenționa să lase niște urme, marcându-mi trupul și sufletul ca fiind ale lui. 

- Ca să fiu corect, ar trebui să nu te mai uiți și tu la mine cu ochii ăia.

 Adică, acea privire lascivă. 

- Dar ești atât de chipeș.

- Atunci nu ar trebui să-mi interzici să mă uit la tine.

 Dacă el putea să se uite la mine cu poftă, atunci poate că nu ar fi atât de rău dacă starea mea de beție mi-ar permite să-i întorc favoarea. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: 17 hours ago ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubesc un tip rău 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum