Capitolul 9🔥

265 18 3
                                    

🔥Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔥

La căderea nopții, planurile lui Patt de a se întoarce acasă mai devreme s-au năruit. S-a trezit stând la cină cu șeful său, care nu dădea semne că ar fi mulțumit ușor de masa sa. Pentru a înrăutăți lucrurile, șeful bea calm bere, în ciuda faptului că se plânsese de oboseală pe tot parcursul călătoriei.

– Haide, mănâncă. Nu o vei termina doar uitându-te la ea, l-a îndemnat șeful său.

– Nu mi-e foarte foame, a răspuns Patt, împingându-și friptura în jurul farfuriei.

– Nu-i așa că e bună? De obicei îți place locul ăsta. De ce nu încerci pastele? a sugerat Elis, întinzând mâna după meniu pentru a comanda din nou, dar comportamentul său indiferent nu a făcut decât să îi strice și mai mult dispoziția lui Patt.

– Elis, să te prefaci că nu vezi ce se întâmplă nu ajută la nimic, a spus Patt.

– Nici încăpățânarea nu ajută, a replicat Elis. Îl ai deja pe Kimhan și tocmai ați plecat împreună în Japonia. Hai să nu complicăm lucrurile și mai mult.

– Trebuie să separăm aceste chestiuni. Kim are locul lui, iar tu îl ai pe al tău.

– Asta e egoism. Nu e bine pentru nimeni.

– Kim și cu mine nu suntem atât de serioși. Amândoi știm unde ne aflăm. Dacă ești îngrijorat, lasă-mă să-ți spun să nu te gândești prea mult la asta. Kim și cu mine am lămurit lucrurile. El știe despre tine.

Patt era uimit; nu se așteptase ca Elis să vorbească despre problemele sale personale cu cineva cu care se întâlnea întâmplător. Chiar dacă nu erau oficial iubiți, dacă ar fi fost Kimhan, ar fi rămas și el fără cuvinte.

– N-ar fi trebuit să faci asta.

Elis a ridicat din umeri, indiferența lui adăugând doar la durerea de cap din ce în ce mai mare a lui Patt.

– I-am spus deja lui Kim că am nevoie de puțin spațiu. El înțelege. După cum știi, nu sunt genul care să se implice serios până la punctul de a deveni proprietar. Cu Kim, am stabilit limite de la început. Ne înțelegem reciproc. Nu este îndrăgostit de mine sau posesiv, așa cum crezi tu. Dacă îți faci griji pentru mine și Kim, poți să te oprești.

– Nu sunt deloc îngrijorat. Te înșeli.

– Cuvintele tale spun un lucru, dar fața ta spune altceva. De ce? Nu te voi opri să fii gelos. Poți să fii dacă vrei.

Supunea cu ușurință, dar se întreba profund dacă ar trebui să aibă încredere în cuvintele lui Elis. Era adevărat că Elis nu avea nevoie să mintă.

– Du-mă acasă după cină, vrei? Sunt prea obosit să conduc. A fost o zi lungă.

Era o rugăminte făcută cu o urmă de implorare. Oricum, Patt îl conducea întotdeauna acasă; nu era nevoie de cuvinte suplimentare.

- Îți voi permite.

- Nu-mi da voie. Nu ți-o cer.

- Nu o ceri, dar eu sunt dispus să ți-o dau.

Să vorbești cu Elis era ca și cum ai vâsli o barcă într-o cadă de baie, mergând în cerc la nesfârșit. "Hai să terminăm cu asta. Voi pleca la sfârșitul lunii. Până atunci, ai putea chiar să uiți că exist.

- Chiar crezi că aș putea să te uit?

Elis s-a aplecat mai aproape, ochii îi scânteiau de farmec.

Iubesc un tip rău 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum