1

3K 187 27
                                    

တက္ကသိုလ်ကျောင်းသား Kim Taehyung နဲ့ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင် အယောင်ဆောင် Mafia Jeon Jungkook တို့၏ ဦးနဲ့ကလေး အချစ်ဇာတ်လမ်းလေးတပုဒ်..

သာမာန်မိသားစုကနေမွေးဖွားလာပြီး မိဘရဲ့ အုပ်ထိန်းမှုအောက်မှာ ပိပိပြားပြားကြီးပြင်းလာတဲ့ စိတ်ထားဖြူစင်ပြီးပျော်ပျော်နေတက်တဲ့ အသက်20 ဝန်းကျင် ကောင်လေး Kim Taehyung..

လုပ်ရဲရင်ခံရဲရမည် အလုပ်နဲ့ပက်သက်ရင် မိတ်ဆွေတောင်ခွင့်လွှတ်မပေးတက်သလို လက်ရဲဆက်ရဲနိုင်ပြီး သမ္မတကိုတောင် သူငယ်ချင်းပေါင်းပေါင်းကာ တနိုင်ငံလုံးကို သူ့စီးပွါးရေးတွေနဲ့ချုပ်ကိုင်ထားနိုင်တဲ့ ထိပ်ထိပ်ကျဲစီးပွါးရေးလုပ်ငန်းရှင် နယ်ပယ်ဌာနအစုံမှာ သူ့ပေးကမ်းမှုတွေနဲ့ကင်းတဲ့သူဆိုတာ မရှိသလောက်ရှားတာကြောင့် မှောင်ခိုလုပ်ငန်းကိုလည်းတွင်တွင်ကျယ်ကျယ်လုပ်ကိုင်သည့် အသက် 40 ကျော်အရွယ် Jeon Jungkook..

တနေ့သောနေ့လေးမှာ ကျောင်းကနေအပြန် ကျန်းမာရေးသိပ်ကောင်းလှတယ် မရှိတဲ့ အမေဖြစ်သူအတွက် ညနေစာအမေသောက်ဖို့ဆန်ပြုတ်လေးဝင်ဝယ်ကာ ဆိုင်ထဲက အထွက်မှာ ထိုဆိုင်လေးရဲ့ နှစ်ဆိုင်ကျော်လောက်မှာရှိသည့် Hotal ကြီးတော့မဟုတ် သာမာန် Hotal တခု..အဲ့ Hotal ရှေ့ အမဲရောင်ကားသုံးစီးရပ်ထားသလို Hotal ထဲကနေ အနောက်တိုင်းဝတ်စုံအပြည့်နဲ့ထွက်လာသောလူတစု .ထိုလူတွေကြားထဲမှာမှ ထင်းပြီးထွက်နေတဲ့ ပခုံးလောက်ဆံပင်အရှည်ကို အနောက်သို့လှန်ဖြီးထားပြီး လက်တဖက်က ဆေးလိပ်ကိုကိုင်လို့ နှုတ်ခမ်းပေါ်တင်ကာရှိုက်လိုက်ချိန်ထင်းထွက်လာတဲ့ ချွန်ထက်နေတဲ့ မေးကျော..

ခေါင်းကိုမော့လို့အပေါ်ကိုဆေးလိပ်ငွေ့တို့မှုတ်ထုတ်လိုက်ပြီး ဆေးလိပ်လက်ကျန်ကို လမ်းမပေါ်ပစ်ချကာ ပြောင်လက်နေတဲ့ အနက်ရောက် ရူးဖိနပ်ဖြင့်ဖိခြေကာနင်းလိုက်ပြီးကားသုံးစီးအနက် အလယ်က အသင့်ဖွင့်လို့ထားတဲ့ မာစီဒီးကားနောက်ခန်းကို တက်သွားကာ အရှေ့ကားကအရင်ထွက်ပြီး အစဥ်လိုက်မောင်းထွက်သွားတော့သည်..ဆိုင်ရှေ့လေးကနေ မျက်စိတလုံး လိုက်ကြည့်မိသည် Taehyung ပါးစပ်တိုးတိုးလေးရေရွတ်လိုက်မိတဲ့စကား

U JayWhere stories live. Discover now